۶۲۵۸۳۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بازاریابی محتوایی را دست‌کم نگیرید!

بازاریابی محتوایی، نوعی از بازاریابی است که در آن شما به مخاطبین محتوای رایگان می‌دهید و باعث جلب اعتماد آن‌ها می‌شوید که کاری بسیار کم‌هزینه است و می‌توانید به‌وسیله آن تبلیغات خود را به گوش هزاران مخاطب برسانید و نتیجه مطلوبی از آن بگیرید.

وبسایت اقیانوس آبی: بازاریابی محتوایی، نوعی از بازاریابی است که در آن شما به مخاطبین محتوای رایگان می‌دهید و باعث جلب اعتماد آن‌ها می‌شوید که کاری بسیار کم‌هزینه است و می‌توانید به‌وسیله آن تبلیغات خود را به گوش هزاران مخاطب برسانید و نتیجه مطلوبی از آن بگیرید.

امروزه برندها با استفاده از محتوا می‌توانند بیشتر از قبل با مخاطبین خود در ارتباط باشند و محصولات خود را با روش ساده‌تری به آن‌ها معرفی کنند (شبکه‌های اجتماعی)

برای مثال تحقیقات یک برند نشان داده که زمانی که در محتوای خود داستان مطرح می‌کند مردم به آن برند توجه بیشتری نشان می‌دهند.

بازاریابی محتوایی را دست‌کم نگیرید!

اما شما چگونه می‌توانید کاری کنید که بازاریابی محتوایی برای شما مؤثر باشد؟ در زیر ۴ نکته وجود دارد که باعث بهبود برنامه تبلیغاتی شما می‌شود:
۱.سؤال بپرسید

تولید محتوا با فرمت تعاملی به شما اجازه می‌دهد به‌صورت مستقیم با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید. این کار باعث جلب بیشتر اعتماد افراد می‌گردد.
۲.نظر مخاطبین

مردم از برندهایی که به آن اعتماد دارند خرید می‌کنند، اما اگر از کیفیت محصولات خود اطمیان دارید، بگذارید آن‌ها نظر سایر خریداران را در مورد محصول شما بدانند. شما با این کار به مخاطبین نشان می‌دهید محصولات شما چه قابلیت‌هایی دارد و آن‌ها تمایل بیشتری برای خرید از شما پیدا می‌کنند.
۳.سئو را نادیده نگیرید

فراموش نکنید، یکی از اهداف شما این است که مردم بتوانند شما را در اینترنت جستجو کرده و به‌سادگی در مورد شما اطلاعات کسب کنند. پس سئوی خود را بالا ببرید تا در موتورهای جستجوی گوگل رقیبانتان جای شما را نگیرند. دیده شدن در صفحه اول گوگل باعث افزایش میزان اعتماد مردم می‌شود.
۴.از دعوت به اقدام استفاده کنید

گاهی محتواهایی تولید کنید که از مخاطبین می‌خواهد کاری انجام دهد و آن‌ها را به سمتی که تمایل دارید هدایت کنید. مثلاً همین الآن این محصول را ببینید. خوانندگان علاقه دارند بدانند چه‌کاری باید انجام دهند در غیر اینصورت آن‌ها مقاله شما را می‌خوانند و صفحه شما را ترک می‌کنند.

با انجام کارهای گفته شده، اعتماد مشتریان شما افزایش یافته و در نتیجه بیشتر از شما خرید می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج