۶۲۶۲۰۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

مالک جناب خان: با رامبد توافق می کنیم

سعید سالارزهی در خصوص حضور مجدد جناب خان در خندوانه به «صبح نو» گفت: واقعیت این است که در حال حاضر مذاکرات به خوبی در حال پیشرفت است و بعد از صحبت‌های انجام شده، یکسری از کارهای حقوقی و اداری در حال انجام است که باید روند لازم برای آن‌ها پشت سر گذاشته شود.

روزنامه صبح نو: سعید سالارزهی در خصوص حضور مجدد جناب خان در خندوانه به «صبح نو» گفت: واقعیت این است که در حال حاضر مذاکرات به خوبی در حال پیشرفت است و بعد از صحبت‌های انجام شده، یکسری از کارهای حقوقی و اداری در حال انجام است که باید روند لازم برای آن‌ها پشت سر گذاشته شود، اما به نظر می‌رسد که این سری از گفت‌وگوها در صورت پیشروی با همین روند به نتیجه می‌رسد و به قول آقای احسانی اگر اتفاق خاصی در این بین رخ ندهد و روال حقوقی و اداری که در حال وقوع است ادامه پیدا کند، ان شاءالله به مشکل برنمی‌خوریم و صحبت‌ها نتیجه می‌دهند.
وی همچنین درباره واگذاری کامل جناب خان به خندوانه یا شراکت با این برنامه در فصل جدید آن بیان کرد: جزئیات این تفاهم موضوعی است که فعلاً دقیق نمی‌توانم از آن بگویم و این موضوع تأثیر چندانی هم بر پیشروی کار نمی‌گذارد، چرا که به نظر من نکته کلی همین است که مذاکرات به خوبی در حال پیشرفت است و من هم امیدوار هستم که این روند ادامه پیدا کند، چون علاوه بر من، سازمان صدا و سیما و تیم سرپرستی خندوانه هم تمایل دارند تا این همکاری صورت بگیرد، به همین دلیل به زودی اخبار خوبی را در این باره می شنوید.

ساخت سینمایی جناب خان بعد از حل مشکلات
ساخت سینمایی جناب خان که چندی پیش به شکل جدی در حال پیگیری بود، از جمله مواردی بود که سالارزهی درباره آن به «صبح نو» گفت: برای ساخت فیلم سینمایی جناب خان هم باید صبر کنیم تا بعد از رفع ابهامات و صحبت‌هایی که در حال بررسی و پیشروی است، درباره آن صحبت و جزئیات بیشتر را اعلام کنیم.

حقوق معنوی قابل واگذاری نیستند
صاحب امتیاز جناب خان در ادامه درباره بحث حقوق مادی و معنوی که درباره یک شخصیت این چنینی وجود دارد، گفت: به طور کلی تعریف حقوق معنوی این است که تمام کسانی که به لحاظ هنری در خلق و شکل گیری یک پدیده هنری نقش دارند، چه یک نفر چه 10 نفر، صاحب حقوق معنوی می‌شوند که کسی حق نقض آن را ندارد، این حقوق قابل واگذاری نیستند و مستقیماً نشان دهنده این است که یک پدیده هنری توسط چه کسی طراحی شده.
اما حقوق مادی به افرادی برمی‌گردد که برای شکل گیری یک پدیده روی آن سرمایه گذاری می‌کنند، مثل کلاه قرمزی یا شهر موش‌ها که چون هنرمندان در بستر فراهم شده توسط صدا وسیما شروع به خلق اثر کرده‌اند، مالکیت مادی آن هم به سازمان برمی‌گردد و این مالکیت قابل انتقال است.او یادآور شد: اما در مورد جناب خان و همه عروسک‌های کوچه مروارید، مالکیت مادی آن‌ها به نام است، اتفاقی که توسط ارشاد ثبت شده است. در مورد جناب خان هم مسائلی پیرامون این فضا ایجاد شد که شکر خدا در حال برطرف شدن است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خلاصه کلام دوطرف دنبال درآمدزایی هنگفت هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج