۶۲۶۳۸۹
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

محبوب‌ترین سریال‌های سال ۲۰۱۷

با هشت سریال منتخب سال ۲۰۱۷ که در سایت مرجع IMDB بیشترین امتیاز را آورده اند و وارد فهرست سریال های برتر شدند، آشنا شوید

روزنامه هفت صبح: با هشت سریال منتخب سال ۲۰۱۷ که در سایت مرجع IMDB بیشترین امتیاز را آورده اند و وارد فهرست سریال های برتر شدند، آشنا شوید.
شکارچی ذهن (Mindhunter)
امتیاز IMDB:

8.8 از 10

امتیاز متاکریتیک: 78 از 100
محبوب‌ترین سریال‌های سال ۲۰۱۷

این از معدود سریال هایی است که نقش تهیه کننده و کارگردان دو اپیزود اولش بیشتر از خالق آن است. دیوید فینچر با جو پنهال همکاری کرد تا بر اساس کتاب جان ای. داگلاس و مارک اواشکار یک سریال بسازند. کتاب این دو نویسنده بر مبنای مصاحبه های واقعی با قاتلین سریالی بود. سریال در دهه 70 اتفاق می افتد، وقتی دو مامور اف بی آی از بخش آموزش تصمیم می گیرند سطح دانش شان در بخش علوم رفتاری را با گفتگو با مجرمان خطرناک ارتقا بدهند و الگوهای ذهنی آنها را پیدا کنند. حال و هوای سریال به شدت یادآور فیلم «زودیاک» فینچر است.

داستان یک ندیمه (The Handmaid's Tale)

امتیاز IMDB:

8.6 از 10

امتیاز متاکریتیک: 92 از 100
محبوب‌ترین سریال‌های سال ۲۰۱۷

سریالی که ناگهان شبکه هولو را در سطح نت فلیکس و HBO محبوب ترین و موفق ترین شبکه های توزیع تلویزیونی مطرح کرد و از الیزابت ماس، که سال ها در عرصه تلویزیون فعال بود، یک ستاره و بازیگر بزرگ ساخت. سریال اقتباسی از رمان ضدآرمانشهری مارگارت اتوود است که دهه 80 منتشر شده بود اما بعد از روی کار آمدن ترامپ و استقبالی که از این نوع رمان ها شد در اقدامی هوشمندانه بروس میلر و الیزابت ماس سراغ یک جامعه بنیادگرای ضد زن در آمریکا رفتند که در آن زنان در حد ندیمه ظاهر می شوند.

دروغ های کوچک بزرگ (Big Little Lies)

امتیاز IMDB:
۸.۶ از ۱۰

امتیاز متاکریتیک: 75 از 100
محبوب‌ترین سریال‌های سال ۲۰۱۷

مینی سریال شبکه HBO در جوایز امی موفق ظاهر شد و نیکول کیدمن را بار دیگر به عنوان یک ستاره محبوب به یاد مخاطبان سینما و تلویزیون آورد. این سریال هم اقتباسی از یک رمان است. داستان زندگی سه مادر که اتفاقی در مدرسه ابتدایی بچه های شان می افتد و یک جرم، زندگی همه آنها را تحت تاثیر قرار می دهد. ریس ویترسپون و شایلین وودلی دیگر بازیگران این سریال هستند.

تویین پیکس (TWINPEAKS)

امتیاز IMDB:
۸.۶ از ۱۰

امتیاز متاکریتیک: ۷۴ از ۱۰۰
محبوب‌ترین سریال‌های سال ۲۰۱۷

اینکه «تویین پیکس» را یک سریال کاملا جدی ارزیابی کرده اند البته خودش جای تردید دارد چون به هر حال پیش از این دیوید لینچ دو فصل دیگر این سریال را نوشته و کارگردانی کرده بود اما در سایت IMDB سریال تحت یک عنوان مجزا قرار گرفته هر چند داستان همان آدم های فصل های قبلی را بیان می کند.

عداوت (Feud)

امتیاز IMDB:
۸.۶ از ۱۰

امتیاز متاکریتیک: ۸۱ از ۱۰۰
محبوب‌ترین سریال‌های سال ۲۰۱۷

این مینی سریال که قرار است فصل های بعدی آن هم به عداوت میان چهره های شاخص دیگر بپردازد، در اولین فصلش سراغ دو ستاره کلاسیک سینمای هالیوود رفته بود. جوآن کرافورد و بتی دیویس و نفرت حیرت انگیزی که نسبت به هم داشتند و در عین حال احترامی که برای بازیگری هم قائل بودند و سر فیلم «چه بر سر بیبی جین آمد؟ با هم همبازی شدند و رابرت آلدریچ بدبخت مجبور بود بدخلقی های شان را تحمل کند. بازی های جسیکا لانگ و سوزان ساراندون در نقش کرافورد و دیویس درخشان است.

تابو (Taboo)

امتیاز IMDB:
۸.۶ از ۱۰

امتیاز متاکریتیک: ۶۷ از ۱۰۰
محبوب‌ترین سریال‌های سال ۲۰۱۷

درام اسرارآمیزی که همکاری موفق دیگری از استیون نایت و تام هاردی بعد از فیلم «لاک» است. داستان در قرن نوزدهم انگلستان اتفاق می افتد. جان دلینی (تام هاردی) بعد از گذران ۱۰ سال زندگی در آفریقا، به همراه ۱۴ الماسی که به دست آورده است به لندن باز می گردد تا بیشتر درباره کسب و کار به ارث مانده از پدرش بداند و به دنبال انتقام قتل وی برود. تصمیم می گیرد امپراطوری خرید و فروش خودش را بسازد در حالی که با این کار خود را وارد بازی خطرناکی میان دو کشور آمریکا و بریتانیا می کند.

لژیون (Legion)

امتیاز IMDB:
۸.۵ از ۱۰

امتیاز متاکریتیک: ۸۲ از ۱۰۰
محبوب‌ترین سریال‌های سال ۲۰۱۷

سریال شبکه اف ایکس بر اساس یکی از شخصیت های کمیک های مارول به نام لژیون نوشته شده است. این مجموعه به سری فیلم های «مردان ایکس» مرتبط است. سریال درباره کاراکتر جهش یافته ای است که مبتلا به اسکیزوفرنی شده و بعد قدرت های به خصوص در خودش پیدا می کند که زندگی اش را تغییر می دهد.

اوزارک (Ozark)

امتیاز IMDB:
۸.۵ از ۱۰

امتیاز متاکریتیک: ۶۷ از ۱۰۰
محبوب‌ترین سریال‌های سال ۲۰۱۷

توانست عنوان پرطرفدارترین سریال نت فلیکس را در نظرسنجی این شبکه کسب کند. درباره یک مشاور مالی مستقر در شیکاگو که به صورت محرمانه خانواده اش را از شهر بیرون می برد، وقتی کارش با کارتل های مواد مخدر به جاهای باریک کشیده می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کفشدوزک

      دروغ های ریز بزرگ واقعا عالیه سریالش،الانم دارم شکارچی ذهن رومیبینم خیلی عالیه

    • امیر

      فقط سوپرنچرال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج