۶۲۷۰۶۹
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

 

اینفوگرافی های اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها

برای سهولت ارتباط با مخاطب روش جدیدی ابداع شده است؛ اینفوگرافی. این کلمه از دو جز اینفو و گراف تشکیل شده است، اینفو مخفف کلمه information به معنی اطلاعات است و graphic هم به معنی تصویر است، و اینفوگرافی یعنی ارائه اطلاعات یا اطلاع رسانی از طریق تصویر.

برترین ها: تقریبا همه ما در مواقعی مجبوریم موضوعی را برای جمعی در محیط کار، تحصیل، خانواده و یا جاهای دیگری توضیح بدهیم. معمولا و به طور سنتی برای اینکه یادمان بماند به ابعاد مختلف موضوع بپردازیم سرفصل‌ها و موارد مهم را در کاغذی می‌نویسیم و به تناسب در زمان مناسب به آنها اشاره میکنیم. گاهی حتی کل متن صحبت‌هایمان را می‌نویسیم و برای دیگران قرائت می‌کنیم. بسیاری از مواقع ما می‌خواهیم صحنه‌ها و تصاویری را که خود از موضوع در ذهن داریم به مخاطب منتقل کنیم، اما ارائه توضیحات کلامی برای ایجاد تصور در ذهن مخاطب کاری بس دشوار است، و مخاطب به زودی خسته و دلزده می‌شود، زیرا که اکثر مخاطبان از قدرت تصور و تخیل قوی برخوردار نیستند.

برای سهولت ارتباط با مخاطب روش جدیدی ابداع شده است؛ اینفوگرافی. این کلمه از دو جز اینفو و گراف تشکیل شده است، اینفو مخفف کلمه information به معنی اطلاعات است و graphic هم به معنی تصویر است، و اینفوگرافی یعنی ارائه اطلاعات یا اطلاع رسانی از طریق تصویر. در روش سنتی آنچه غالب است متن است اما در روش جدید تصویر غالب است. در تعریف تکمیل‌تر از اینفوگرافی می‌توان گفت: اینفوگرافیک ‌ها، نمایشگران تصویری اطلاعات و داده‌ها هستند. این تصاویر در جاهایی که نیاز به توضیح ساده و یا سریع داده‌ها وجود دارد، استفاده می‌شوند.

مجله اینترنتی برترین ها در راستای اطلاع رسانی بهتر و مخاطب پسندتر دست به تولید اینقوگرافی ها مختلف در موضوعات متنوع زده است که لینک مطالب گزیده ای از آن ها در ادامه آمده است. امیدوار هستییم این مطالب برایتان کاربردی و جذاب باشند.
اینفوگرافی های اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها
اینفوگرافی؛ ۱۳ تاکتیک رانندگی برای صرفه جویی در مصرف سوخت
اینفوگرافی؛ چطور گفت و گوی پربارتری داشته باشیم؟
اینفوگرافی؛ تکامل ذخیره سازی داده‌ها
اینفوگرافی؛ سناریوی گرم شدن کره زمین
اینفوگرافی؛ ۷ اشتباه خوابیدن، که نمی‌دانید و انجام می‌دهید! اینفوگرافی؛ ۱۰ راهنمایی برای بهداشت دهان اینفوگرافی؛ انواع ماسک صورت با زردچوبه اینفوگرافی؛ ۱۰ فایده باغبانی برای سلامت بدن اینفوگرافی؛ طرز تهیه ۱۲ سس کلاسیک اینفوگرافی: ۱۰ راه برای افزایش اعتماد به نفس اینفوگرافی؛ ۳۰ حقیقت جالب درباره خواب اینفوگرافی؛ ۱۳ نکته دویدن برای کاهش وزن اینفوگرافی: ۶ راه برای سلامت بیشتر در جاده‌ها اینفوگرافی: وضعیت بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۱۷ اینفوگرافی؛ حل مکعب روبیک در ۲۰ حرکت یا کمتر اینفوگرافی؛ ایستادن و نشستن طولانی چه بلایی سرمان می آورد؟ اینفوگرافی: هیچ وقت برای یادگیری دیر نیست! اینفوگرافی: استیو جابز، از آغاز تا پایان اینفوگرافی؛ هزینه زندگی در سراسر جهان اینفوگرافی؛ ام اس، طبق آمار اینفوگرافی؛ دنیای زبان ها اینفوگرافی؛ مراقبت از پوست در برابر جوش و آکنه اینفوگرافی؛ ۱۰ تمرین ضروری برای پشت میز نشین ها اینفوگرافی؛ بینایی سالم در محیط کار اینفوگرافی؛ زامبی ها می آیند؟! اینفوگرافی؛ حس ششم در دنیای حیوانات اینفوگرافی: ۱۱ حقیقت شگفت انگیز پیرامون قلب انسان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج