۶۲۷۰۹۲
۱۷ نظر
۵۵۶۳
۱۷ نظر
۵۵۶۳
پ

چهره های مشهور و بدل‌هایشان!

فقط ایرانی ها نیستند که دوست دارند خودشان را شبیه آدم معروف ها کنند. در کشورهای دیگر به ویژه آمریکا هم افرادی هستند که دوست دارند خودشان را شبیه ستاره های هالیوود کنند و به یک منطقه محدود نمی شوند.

هفته نامه همشهری جوان: فقط ایرانی ها نیستند که دوست دارند خودشان را شبیه آدم معروف ها کنند. در کشورهای دیگر به ویژه آمریکا هم افرادی هستند که دوست دارند خودشان را شبیه ستاره های هالیوود کنند و به یک منطقه محدود نمی شوند. این جا بخشی از این سلبریتی ها و آدم های شبیه شان را آورده ایم.

رایان گاسلینگ و یوهان لاکت

«یوهان» داشت برای خودش در آلمان کارش را به عنوان مدل انجام می داد و عکس هایش را در اینستاگرام می گذاشت که یک دفعه همه فهمیدند تا چه حد به «رایان گاسلینگ» شباهت دارد. البته این شباهت بیشتر زمانی است که یوهان عینک به چشم دارد و وقتی عینک را بر می دارد، تفاوت ها آشکار می شود.

آقای «لاکت» به مجله تایم گفته بعضی وقت ها مقایسه او با آقای بازیگر خسته کننده می شود اما از ایکه می بیند گاسلینگ خوب لباس می پوشد، خوشحال است. او گفته جوان ها می توانند از گاسلینگ هم چیزی یاد بگیرند و سلیقه اش در انتخاب لباس بد نیست!
چهره های مشهور و بدل‌هایشان!

لورا درن و ماریا ووژیه چوفکسی

«لورا درن» که به خاطر بازی در فیلم پارک ژوراسیک معروف شد و جایزه امی را هم دریافت کرد، فکرش را هم نمی کرد روزی یک نسخه فیک پیداکند. البته خود «ماریا ووژیه چوفسکی» گفته یک روز در خانه نشسته بوده که دوستانش به او خبر دادند، خیلی شبیه بازیگر پارک ژوراسیک است. ماریا هم وقتی عکس ها را می بیند به این شباهت پی می برد و سعی می کند عکس هایی شبیه به خانم درن بگیرد که البته بیشتر بامزه بازی بود و جنبه شوخی داشت. خانم ووژیه چوفسکی که خودش یک استندآپ کمدین است، پیجی را در اینستاگرام راه انداخته و در آن اشاره کرده تنها کمی به خانم بازیگر شباهت دارد و قرار نیست هیچ استفاده ای از این شباهت بکند.
چهره های مشهور و بدل‌هایشان!

سلنا گومز و سوفیا سولارز

«سوفیا»ی بیست و دو ساله از طریق کامنت هایی که پای پستش می گذاشتند، فهمید که تا چه حد به «سلنا گومز» شباهت دارد. دختر مکزیکی در گفت و گویی که با یک شبکه تلویزیونی انجام داده، گفته یکی از طرفداران خانم خواننده است و خوشحال می شود روزی از او پیامی را دریافت کند. سوفیا گفته اگر گومز با او تماس بگیرد، احتمالا گریه خواهدکرد. البته خانم «سولارز» گفته سعی دارد همیشه خودش باشد و نمی خواهد شخصیتش را از دست بدهد.
چهره های مشهور و بدل‌هایشان!

باراک اوباما و الهام اناس

آقای «اناس» قبل از روی کار آمدن اوباما در فقر مطلق زندگی می کرد و اوضاعش در «جاکارتا» اصلا خوب نبود. بعد از پیروزی اوباما در انتخابات اما یکی از خبرنگاران محلی عکس او را گرفت و همه جا منتشر کرد. همین باعث شد الهام معروف شود و بتواند از کنار معروفیت به نان و نوایی برسد و برای خانواده اش در حاکارتا خانه بخرد. این احتمالا بهترین تجربه شبیه بودن به یک نفر در سال های اخیر است.
چهره های مشهور و بدل‌هایشان!

جنیفر لوپز و جانیس گارای

خانم «گارای» داشت در هوستون تگزاس زندگی اش را می کرد و برای خودش بدنسازی انجام می داد که یک دفعه دید هزاران پیام به اینستاگرامش آمده و همه از او پرسیده اند آیا خواهر دوقلوی «جنیفر لوپز» است یا خیر. او هم که کلی ذوق کرد و گفت خوشحال می شود اگر این طور باشد اما فعلا که خبری نیست و او تنها به خانم بازیگر شباهت دارد.

گارای گفته هیچ وقت نخواسته با لوپز ارتباط برقرار کند و از همین شکل زندگی اش راضی است و سرش به وزنه زدن گرم است.
چهره های مشهور و بدل‌هایشان!


اد شیران و تاد جونز

«تاد» که حالا در بیوی اینستاگرام خودش را همزاد «اد شیران» معرفی کرده یکی از دوستداران اد بوده و هیچ وقت فکر نمی کرده که روزی او را با موسیقیدان محبوبش اشتباه بگیرند. حالا اما وقتی در خیابان راه می رود، ده ها نفر دورش جمع می شوند و او گاهی از این می ترسد و مزاحمت هایی برایش پیش می آید. تاد گفته مثل همه عکس هایی در اینستاگرام دارد که در آن ها همراه خانواده اش است و حالا اد شیران رویش تگ شده است و بعضی ها فکر می کنند این خانواده متعلق به آقای خواننده است.

آقای «جونز» یک بار با همزادش دیدار کرده و به میرور گفته که شیران اصلا این شباهت را باور نمی کرده است.
چهره های مشهور و بدل‌هایشان!

جی جی حدید و ایزا ایزرمان

باز هم پای اینستاگرام در میان بود. یک گروه تبلیغاتی زیر آخرین پست خانم «ایزرمان» نوشتند که یک «حدید» جدید کشف شده است. خانم ایزرمان قبل از آن نمی دانست چه شباهت عجیبی به جی جی دارد. این دو نفر هیچ وقت با هم دیدار نکردند اما بعضی ها معتقدند ایزرمان از خود حدید به او شبیه تر است!
چهره های مشهور و بدل‌هایشان!

تیلور سوئیفت و آپریل گلوریا

بدل های زیادی در دنیا برای «تیلور سوئیفت» وجود دارند اما دختر کانزاسی احتمالا شبیه ترین فرد به اوست. «آپریل» آن قدر در شباهت به سوئیفت تلاش کرده که حتی عکس هایی شبیه به او می گذارد و علایقش را به او نزدیک کرده. برای مثال او هم گربه ها را دوست دارد و ظاهرش را طوری درست می کند که به آخرین عکس های تیلور سوئیفت شبیه باشد.
چهره های مشهور و بدل‌هایشان!

برد پیت و سم براون

اسم «سم براون» را جست و جو کنید، قطعا از این همه شباهت بین او و «برد پیت» شگفت زده خواهیدشد. واقعیت این است که «سم» یکی از شناخته شده ترین بدل های ستاره های هالیوود است که سال هاست به جای برد پیست این طرف و آنطرف می رود و برای خودش پول پارو می کند.

سم بارها در مراسم و حتی گفت و گوهای تلویزیونی حضور پیدا کرده و یکی از حرفه ای ترین بدل های حاضر حاضر دنیاست. البته غیر از برد پیت، «آنجلینا جولی» هم بدل هایی دارد که بعضی از آن ها کپی برابر اصل او هستند.
چهره های مشهور و بدل‌هایشان!

بندیکت کامبریچ و تایلر میشل

پسر شانزده ساله انگلیسی آن قدر به آقای بازیگر شباهت دارد که همه او را با او اشتباه می گیرند؛ شباهتی که در اینستاگرام کشف شده و حالا تبدیل به یک مسئله مهم برای او شده است. تایلر گفته اولش همه چیز شبیه به شوخی بوده و خانواده اش، او را دست می انداخته اند. بعدا اما پیام هایی از سراسر دنیا آمده و به او گفته اند روزی اسکار را می برد.
چهره های مشهور و بدل‌هایشان!


اما واتسون و مگان فلاکهارت

انگار اسکاتلندی ها شانسشان خوب بوده و افراد زیادی در این کشور شبیه سلبریتی ها هستند. مگان هم یکی از کسانی است که هر کس او را ببیند با با هوش ترین دانش آموز «هاگو آرتز» اشتباه می گیرد و فکر می کند «اما واتسون» رو به رویش نشسته.

«فلاکهارت» تاکنون چند بار لباس های معروف واتسون در فیلم هایش را پوشیده و عکس انداخته تا تعداد لایک هایش بالاتر برود. او سال 2016 به «میرور» گفت از این که به اما واتسون شبیه است، خوشحال است و به نظرش زندگی اش وارد مرحله جدیدی شده.
چهره های مشهور و بدل‌هایشان!

لئوناردو دی کاپریو و کونراد آنراد

بازیگر سوئدی در میان ستارگان سینمای دنیا اصلا چهره شناخته شده ای نبود. حالا اما همه او را به خاطر شباهت زیادش با «دی کاپریو» می شناسند. این جوان بیست و یک ساله در گفت و گویی گفته که مردم در خیابان او را با نام «لئو» صدا می زنند و از او می خواهند با آن ها عکس بیندازند. این اشتباه گرفتن اما برای «کونراد» چندان جذاب نیست و بیشتر ناراحتش می کند.
چهره های مشهور و بدل‌هایشان!

کیت میدلتون و هایدی آگان

یکی از عجیب ترین موارد شباهت در دنیا. شایعات می گویند که «هایدی» کار خود یعنی نویسندگی را به خاطر این که بدل تمام وقت «کیت میدلتون» شود، رها کرده و حالا تمام زندگی اش این است که بدل یکی از اعضای خاندان سلطنتی انگلستان باشد. خانم هایدی به همراه یک مرد که بسیار به «پرنس ادوارد» شبیه است و دو بچه در نقش خانواده سلطنتی قلابی زندگی می کنند و ظاهرا از این زندگی لذت می برد.
چهره های مشهور و بدل‌هایشان!

کتی پری و فرانچسکا

«فرانچسکا» آن قدر به «کتی پری» شبیه است که هر کسی او را ببیند، باور نمی کند اوریجینال نیست. او گفته وقتی در خیابان راه می رود، آدم ها دورش جمع می شوند. بچه ها پشت سرش راه می افتند و وقتی برای خرید می رود کلی آدم نگاهش می کند.

او به یکی از مجلات گفته، سال قبل به یک فستیوال موسیقی در لندن رفته بوده و یکدفعه همه دوربین ها و خبرنگاران ریخته اند سرش و او را با خانم پری اشتباه گرفته اند. خانم «براون» که خودش هم بازیگر است، ابتدا از تاثیر منفی شباهتش با پری روی کارش ناراحت بوده، منتها حالا سعی می کند از این شباهت استفاده کند و پول دربیاورد.
چهره های مشهور و بدل‌هایشان!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی اصغر رضائی

      من شبیه حسین رفیعی هستم!

    • bita

      خخخخخ چقدر زشتی پس

    • FtAj

      خدا شانس بده حالا اگه ما بودیم شبیه صفر کشکولی میشدیم حالا اگه خیلی خوش شانس بودیم نهایتا احمد پورمخبر

    • ورتا

      خیلی باحاله که یکی باشه کپ خودت

    • بدون نام

      اصلا شبیه نبودن فقط با تقلید از مدل مو و لباساشون سعی کردن شبیهشون بشن ولی چهرشون شبیه نیس

    • بدون نام

      خوب نیس کسی رومسخره کنید.یکی به دیدشماشایدزشت باشه ولی بقیه دوستش دارن

    • بدون نام

      من شبیه میترا حجارم

    • بدون نام

      بعضیا خیلی تو فاز منفی هستن مگه صفر کشکولی یا حسین رفیعی مشکلی دارن ؟اگه راست می گی باشه شبیه هیچ کس نباش ولی انسان باش و کسی رو مسخره نکن

    • شیما

      خیلیاشون خیلی خیلی تلاش کردن شبیه بشن،مثل بدل اما واتسون یا اخری....اما بعضیاشوت خسابی شبیهن مثل بدل تیلور و سلنا

    • بدون نام

      بدل کیت اصلا شبیهش نبود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • زهرا گل

      هیچ کدومشون مثل کیتی پری و فرانچسکا نیست من یه فیلم از فرانچسکا دیدم میگفتم خدایا این کیتی کی این فیلم و بازی کرده من نمی‌دونم تا آخر فیلم اسمشو خوندم

    • بدون نام

      منم با ریش شبیه تام هاردی میشم .

      پاسخ ها

      • Rokh

        واقعا؟ ببینم

    • مایکل جکسون

      من خودم شکل آقای مستربینم خواهرم شکل تام کروز و بچه داداشم شکل چند نفره از جمله:سیلوستر استالونه.رها اعتمادی.ارسطو در پایتخت.بچه خواهرم:جان سینا.جانی دپ.جکی چان.اکبر عبدی.برد پیت.بچه ی دیگه ی داداشم:مایکل جکسون.بهروز وثوقی.مایکل اسکافیلد

    • مریم

      وااااااااااااااای آخه کجای این بی ریخت شبیه بندیکته ؟؟؟؟؟؟

    • ترانه

      بدل کتی پری مث خودشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج