۶۲۷۶۱۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

امروز در معاملات تالار شیشه‌ای چه گذشت؟

در چهارمین روز معاملات بورس تهران در این هفته در گروه فرآورده‌های نفتی شاهد رشد یکدست قیمت سهم‌ها بودیم، این گروه به روند افزایشی دماسنج بازار سرمایه کمک کرد، اما در طرف مقابل خودرویی‌ها با روند کاهشی در قیمت‌ها مواجه شدند.

خبرگزاری ایسنا: در چهارمین روز معاملات بورس تهران در این هفته در گروه فرآورده‌های نفتی شاهد رشد یکدست قیمت سهم‌ها بودیم، این گروه به روند افزایشی دماسنج بازار سرمایه کمک کرد، اما در طرف مقابل خودرویی‌ها با روند کاهشی در قیمت‌ها مواجه شدند.

امروز سه‌شنبه شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس بهادار تهران ۳۹ واحد رشد کرد و به رقم ۸۷ هزار و ۸۸۳ واحدی رسید، اما در عین حال شاخص کل هم‌وزن با ۲۷ واحد کاهش مواجه شد و تا رقم ۱۷ هزار و ۵۵۱ پایین آمد.

شاخص آزاد شناور نیز پس از ۷۵ واحد کاهش تا رقم ۹۴ هزار و ۶۶۵ واحدی پایین آمد و شاخص بازار اول و دوم هر کدام به ترتیب ۳۴ و ۴۹ واحد رشد کردند.

در داد و ستدهای امروز نمادهای پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت تهران و پالایش نفت اصفهان به ترتیب با ۵۵، ۳۱ و ۳۱ واحد تاثیر بیشترین نقش افزاینده را روی دماسنج بازار داشتند، اما نمادهای ایران‌خودرو، ملی صنایع مس و گروه مپنا به ترتیب با ۳۵، ۱۸ و ۱۵ واحد تاثیر کاهنده سعی کردند دماسنج بازار را به سمت پایین هدایت کنند.

در گروه خودرو امروز ۹۱ میلیون سهم به ارزش نزدیک به ۱۲ میلیارد تومان در ۷۵۹۰ نوبت مورد داد و ستد قرار گرفت. در این گروه شاهد افت یک دست سهم‌ها در قیمت پایانی و قیمت آخرین معامله بودیم به طوری که نمادهای خودرویی تاثیر بسزایی در کاهش دماسنج بازار سرمایه داشتند.

همچنین گروه فرآورده‌های نفتی امروز شاهد رشد یکدست بودند و در تقویت دماسنج بازار سرمایه نقش بسزایی ایفا کردند. در این گروه ۲۶ میلیون سهم نزدیک به ۱۱ میلیارد تومان مورد داد و ستد قرار گرفت.

همچنین در گروه فلزات اساسی روند قیمتی عمده سهم‌ها رو به کاهش بود. در این گروه ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار سهم به ارزش نزدیک به ۱۹ میلیارد تومان در ۵۷۹۶ نوبت مورد داد و ستد قرار گرفت.

ارزش معاملات بورس تهران به رقم ۱۶۱ میلیارد تومان بالغ شد و حجم معاملات عدد ۷۵۹ میلیون سهم و اوراق مالی را تجربه کرد.

آیفکس نیز امروز تنها ۰.۶ واحد افت کرد و در تراز ۹۶۷.۵ ایستاد. ارزش معاملات فرابورس ایران به عدد ۱۵۴ میلیارد تومان رسید که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۲۶۲ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۳۸ هزار و ۳۷۰ نوبت داد و ستد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج