جاباما
۶۲۷۶۸۷
۲ نظر
۵۰۱۸
۲ نظر
۵۰۱۸
پ

سه گوشی سامسونگ که ارزش خرید بالایی دارند

کسی نیست که نام سامسونگ و محصولات آن، به ویژه گوشی‌های هوشمند این غول کره‌ای را نشنیده باشد. سامسونگ تا امروز گوشی‌های متنوعی را روانه‌ی بازار کرده است که بسیاری از آنها ارزش خرید بالایی دارند.

سایت جی اس ام: کسی نیست که نام سامسونگ و محصولات آن، به ویژه گوشی‌های هوشمند این غول کره‌ای را نشنیده باشد. سامسونگ تا امروز گوشی‌های متنوعی را روانه‌ی بازار کرده است که بسیاری از آنها ارزش خرید بالایی دارند.
سه گوشی سامسونگ که ارزش خرید بالایی دارند

تا چند سال قبل که صحبت از یک گوشی سامسونگ می‌شد، بسیاری از کاربران و خریداران یاد زبان طراحی محصولات این کمپانی می‌افتادند که باعث روی خرید آنها تاثیر منفی داشت. اما این غول دنیای تکنولوژی به یکباره در طراحی گوشی‌های خود، به ویژه محصولات میان‌رده و پرچمدار این کمپانی تغییراتی اساسی ایجاد کرد که نه تنها باعث رضایت خریداران شده است، بلکه سبب شده تا با گوشی‌های زیبایی از این شرکت روبه‌رو باشیم.

هر ساله سامسونگ گوشی‌های زیادی را وارد بازار می‌کند که در بازه‌های قیمتی متفاوت با مشخصات فنی متنوع به فروش می‌رسند. فروش خوبی گوشی‌های سامسونگ سبب شده است تا این کمپانی در صدر جدول برترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در دنیا قرار بگیرد. در این مطلب قصد داریم سه گوشی سامسونگ را به شما معرفی کنیم که در سال ۲۰۱۷ با توجه به قیمت، مشخصات و طراحی خود ارزش خرید بالایی دارند.

گلکسی اس 8

اولین گوشی سامسونگ که به معرفی آن می‌پردازیم گلکسی اس 8 است که یکی از بهترین گوشی‌های فعلی بازار است. این گوشی سامسونگ طراحی بسیار زیبا و جذابی دارد که از شیشه و فلز تشکیل شده است. بدنه‌ی کشیده، بهره‌گیری از نمایشگر اینفینیتی و نسبت تصویر 18 به 9 باعث شده است تا با محصولی متمایز از غول کره‌ای روبه‌رو باشیم.

در حالی که گلکسی نوت 8 تازه وارد بازار شده است و گلکسی اس 8 پلاس نیز قیمت به نسبت بالاتری دارد، گلکسی اس 8 می‌تواند بهترین گوشی سامسونگ باشد که به عنوان یک پرچمدار ارزش خرید زیادی دارد. این گوشی به یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اکسینوس 8895 یا در برخی بازارهای پردازنده‌ی اسنپدراگون 835 با معماری 64 بیتی، 4 گیگابایت رم، حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه‌ی خارجی تا 256 گیگابایت، نمایشپر 5.8 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 2960 در 1440 پیکسل، محافظ گوریلا گلس 5 و تراکم 570 پیکسل بر اینچ، دوربین قدرتمند 12 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 8 مگاپیکسل، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 7 مجهز شده است.

طراحی زیبا، صفحه نمایش خیره‌کننده، دوربین قدرتمند، سرعت عملکرد فوق‌العاده و میزان شارژدهی بسیار خوب در کنار دیگر مشخصات بارز این محصول سبب شده است این گوشی سامسونگ ارزش خرید بالایی داشته باشد.

گلکسی A۷ نسخه ۲۰۱۷

سامسونگ تا کنون سه نسل از گوشی‌های سری A را برای رقابت با دیگر گوشی‌های میان‌رده‌ی دنیا روانه‌ی بازار کرده است که به دلیل بهره‌گیری از طراحی زیبا، کیفیت ساخت بالا و مشخصات فنی قابل قبول، طرفداران زیادی دارند. این سری از گوشی سامسونگ در سه مدل A۳، A۵ و A۷ به فروش می‌رسند که مدل Galaxy A۷ ۲۰۱۷ یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ و بازار است.

این گوشی سامسونگ که نسبت به نسل‌های قبلی خود پیشرفت کرده است، از طراحی فلز و شیشه، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اکسینوس ۷۸۸۰ با فرکانس کاری ۱.۹ گیگاهرتز و معماری ۶۴ بیتی، رم ۳ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی، نمایشگر ۵.۷ اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ‌دی، دوربین ۱۶ مگاپیکسل، دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسل، باتری ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید ۶ با قابلیت دریافت اندروید ۷ بهره می‌برد.

این گوشی سامسونگ به دلیل طراحی زیبا و فراتر از سطح محصولات میان‌رده، نمایشگر باکیفیت، دوربین قدرتمند، شارژدهی بسیار خوب و سرعت عملکرد قابل قبول می‌تواند یکی از گزینه‌های خرید شما باشد.

گلکسی اس 7

شاید گلکسی اس 7 پرچمدار سال گذشته‌ی سامسونگ باشد، اما همچنان این گوشی سامسونگ یکی از بهترین محصولات بازار است که پکیجی کامل از یک گوشی خوش‌قیمت را به شما ارائه می‌کند و حتی می‌تواند چندین سال گوشی شماره یک شما باشد.

گلکسی اس 7 دوربین بسیار خوبی دارد، شارژدهی آن نسبت به رقبا عملکرد بهتری دارد و دوربین این گوشی سامسونگ هنوز هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

این گوشی سامسونگ به یک پردازنده‌ی اسنپدراگون 820 یا اکسینوس 8890، رم 4 گیگابایتی، 32 یا 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، صفحه نمایش 5.1 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل و محافظ گوریلاگلس 4، دوربین 12 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 5 مگاپیکسل، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو با قابلیت به‌روزرسانی به اندروید 7 نوقا مجهز شده است.

یکی از نکاتی که نباید فراموش کنید این است که شما می‌توانید این گوشی سامسونگ یا دیگر محصولات خوش‌قیمت و جذاب این برند کره‌ای را به صورت کارکرده‌ و تمیز نیز خریداری کنید. برای خرید هر یک از گوشی‌های سامسونگ که دوست دارید می‌توانید سری به سایت شیپور بزنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر حسین

      گوشب سامسومگ عالی است تمام گوشی حرف اول بازار رو میزنه ۰۰۰۰۰وسلام

    • آرش

      باور کنید سامسونگ گلکسی s8 به مراتب از آیفون بهتره ولی متاسفانه عده زیادی گول برند و اسم آیفون رو خوردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج