۶۲۷۷۱۷
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

هشدار به آبی ها:

ایرانجوان بوشهر، حریف دردساز برای استقلال

ایرانجوان بوشهر سابقه رویایی با استقلال در جام حذفی و لیگ دسته سوم را دارد.

وبسایت نود: طبق قرعه کشی جام حذفی استقلال در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف ایرانجوان بوشهر از لیگ یک برود هر چند که ایرانجوان بوشهر سالهاست که در سطح اول فوتبال ایران حضور ندارد ولی حریف غریبه ای برای استقلال نیست و بعضا این تیم را با مشکل مواجه ساخته است.

آخرین رویایی دو تیم به جام حذفی سال ۱۳۸۳-۸۴ بر می گردد استقلال در اولین سالهای حضور قلعه نویی در این تیم در مراحل اولیه جام حذفی به مصاف ایرانجوان بوشهر که حریف ساده ای به نظر می رسید رفت. استقلال تا دقیقه ۸۹ با یک گل از حریف پیش بود ولی در این دقیقه روی یک غافلگیری گل خورد تا بازی به وقت اضافه و نهایتا ضربات پنالتی کشیده شود و در ضربات پنالتی تیم بوشهری موفق به غلبه بر حریف صاحب نام تهرانی شد.

این تنها مصاف دو تیم نیست ، استقلال و ایرانجوان در چارچوب رقابتهای لیگ دسته سوم نیز با هم دیدار داشته اند. در این دیدار استقلال در تهران کار سختی با حریف بوشهری نداشت و با نتیجه ۶-۲ به پیروزی رسید ولی در بوشهر با تساوی یک-یک متوقف شد.

دیگر تقابل دو تیم در جام حذفی سال ۱۳۶۷ بود. استقلال باز هم در تهران به مشکل بر نخورد و با نتیجه ۲ بر یک حریف را شکست داد ولی بازی برگشت دو تیم یکی از بازیهای جنجالی تاریخ این مسابقات شد و ایرانجوان بوشهر با هت تریک سعید درویشی استقلال را ۳ بر صفر از پیش رو برداشت ولی نتیجه این دیدار با توجه به استفاده ایرانجوان از یک بازیکن غیرمجاز با رای کمیته انضباطی ۳ بر صفر به نفع استقلال تغییر کرد.

با توجه به آنچه ذکر شد ایرانجوان همیشه مانعی صعب العبور برای استقلال بوده البته باید استقلال بابت میزبانی در این دیدار بسیار خوشحال باشد چون اکثر مشکلات استقلال در تقابل با تیمهای بوشهری در زمین حریف بوده و حتی استقلال سابقه حذف در جام حذفی برابر شاهین بوشهر در بوشهر را دارد و در این فصل نیز در استان بوشهر مغلوب نماینده این استان یعنی پارس جنوبی جم شد .

حال باید دید استقلال سومین حریف لیگ یکی را از پیش رو برداشته و به نیمه نهایی می رسد یا پس از شگفتی سازی یک تیم از استان بوشهر در لیگ برتر تیم دیگری از این استان در جام حذفی شگفتی ساز خواهد شد. ایرانجوان وضعیت مناسبی در رقابتهای لیگ یک ندارد ولی در سالهای اخیر چهره های شاخصی نظیر حسین ماهینی ، مهدی طارمی و دست آخر مهدی قائدی که در استقلال حضور دارد به فوتبال ایران معرفی کرده و قطعا بازیکنان این تیم انگیزه خاصی برای درخشش در استادیوم آزادی دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا خویشدوست

      خبر چک کن سوادت ببر بالا شاهین بوشهر بوده حذفی نه ایران جوان

    • بدون نام

      دسته سه.. هههخهخهههخخخخهه.خاک توسرهرچی کیسه کشه..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک توسر عقده ایت چراسوزش تموم نمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج