جاباما
۶۲۷۸۲۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۸/۱۷


فال روزانه 1396/08/17

فال روزانه چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۷ آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی خلاق، با عاطفه و قابل اعتماد هستید و اراده ی محکمی دارید و در رویارویی با شرایط سخت با عزم و اراده و شجاعت ذاتیتان به مشکلات غلبه می کنید. امسال ستاره ی بخت شما درخشان تر از هر زمان دیگری است و موفقیت و شهرت در انتظارتان خواهند بود. شما دانش و اطلاعات خود را به میزان قابل توجهی افزایش خواهید داد و همین به شما کمک خواهد کرد تا از لحاظ حرفه ای پیشرفت قابل توجهی داشته باشید. شما با افراد مهم و تأثیرگذاری آشنا خواهید شد که رابطه تان با آنها برای مدت ها ادامه خواهد یافت و منافع متقابلی برای هم خواهید داشت. آنهایی که در زمینه ی تجارت فعالیت دارند فعالیت های خود را وارد زمینه های پر منفعت تری خواهند نمود. امسال اگر به معامله در زمینه ی املاک و مستغلات بپردازید بسیار موفق خواهید بود و منافع قابل توجهی به دست خواهید آورد، اما با مخالفت هایی از طرف افراد خانواده تان مواجه خواهید بود. سعی کنید برای فعالیت های معنویتان نیز به اندازه ی کافی وقت بگذارید تا بتوانید با فشاری که مسائل کاری به شما وارد می کنند با آرامش بیشتری کنار بیایید. اواخر امسال شاهد اتفاقات و خبرهای خوبی در رابطه عاطفیتان خواهید بود.

فال روزانه 1396/08/17

صحیح ترین تصمیمی که امروز می توانید بگیرید این است که تفریح و خوشگذرانی را برای روز دیگری گذاشته و امروز را با جدیت به کار و تلاش بپردازید. کارهایی که امروز پشت گوش می اندازید فردا باز هم در انتظارتان خواهند بود. امروز روابط عاطفی شما با تنش ها و چالش هایی روبرو خواهند بود. شما قصد دارید رابطه ای که برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است را در جهتی که دوست دارید پیش ببرید، اما انگار قرار است دائما مانعی سر راهتان قرار گرفته باشد. به جای این که سعی کنید با دور زدن این مانع پیش بروید بهتر است آن را از میان بردارید و راه مستقیم را در پیش بگیرید. اگر راه درست را در پیش نگیرید ممکن است به طور کامل گمراه شده و مقصدتان را برای همیشه گم کنید.

فال روزانه 1396/08/17

شما چشمان خود را به یک هدف منحصر به فرد دوخته اید و هیچ کس و هیچ چیزی نمی تواند پیش از آن که به خواسته تان برسید شما را متوقف کند. با این حال بهتر است برنامه هایتان را یک بار دیگر از نظر بگذرانید و آنها را با شرایط فعلی تطبیق دهید تا در رسیدن به هدفتان به مشکل برنخورید. امروز شما شخصی که دوست دارید را برای خودتان چنان بزرگ کرده اید که هیچ کس دیگری به غیر از او را نمی بینید. خوب، راستش شما امروز عینک خوش بینیتان را به چشم زده اید و هیچ چیزی جز خوبی ها را نمی بینید. اگر رابطه تان جدید نیست اشکالی ندارد، اما اگر تازه می خواهید رابطه ای را آغاز کنید بهتر است کمی دست نگه داشته و یا حداقل زیاد تند نروید.

فال روزانه 1396/08/17

امروز روابط عاشقانه آنقدرها که انتظار دارید باب میل شما پیش نخواهند رفت. ممکن است در این زمینه ابهامات و یا تردیدهایی وجود داشته باشند که نمی توانید بیش از این نسبت به آنها بی تفاوت باقی بمانید و فکر می کنید باید هر چه سریعتر به آنها رسیدگی شود. بی شک صحبت کردن با طرف مقابلتان بهترین راه حل برای این مشکل خواهد بود. خیلی سریع و راحت در مورد طرف مقابلتان قضاوت نکنید و با دیدی باز و بدون تعصب به حرف های او گوش فرا دهید.

فال روزانه 1396/08/17

صبح شما با بعدازظهرتان کاملا فرق خواهد داشت. انرژی زیادی که در وجود خود احساس می کنید شما را تشویق می کند که در ابتدای روز فعالیت ها و کارهای زیادی را شروع کنید، اما با پیش رفتن روز سطح انرژیتان پایین آمده و عملکردتان را تحت تأثیر قرار خواهد داد. بهتر است هر چه سریعتر از فرصت استفاده کرده و کارهای مهمتان را در ابتدای روز انجام دهید. امروز شما در بازی عشق و روابط عاطفی تحت هر شرایطی پیروز خواهید بود. شاید تحولاتی در رابطه ی شما پیش بیایند، اما این که این تغییر و تحول ها خوب باشند یا بد به خودتان بستگی دارد. به هیچ چیزی کمتر از بهترین ها رضایت ندهید و سطح انتظارات خود را بی دلیل پایین نیاورید. امروز روز درخشش شماست!

فال روزانه 1396/08/17

با وجود این که به نظر می رسد همه چیز دارد طبق نقشه پیش می رود باید کمی وقت گذاشته و برنامه های چند ماه آینده تان را یک بار دیگر از نظر بگذرانید و در صورت نیاز تغییرات لازم را در آنها ایجاد کنید. امروز مسائل مرتبط با عشق و روابط عاطفی بخش مهمی از روز شما را به خود اختصاص خواهند داد. این که شما در حل و فصل این مسائل چقدر موفق خواهید بود فقط و فقط به خودتان بستگی دارد. تصمیم گیری با شماست که به خودتان و طرف مقابلتان سخت بگیرید و یا با خونسردی و آرامش اوضاع را مدیریت کنید. بهتر است امروز کنترل بیشتری روی احساسات شدید خودتان داشته باشید و بروز آنها را برای روز دیگری بگذارید.

فال روزانه 1396/08/17

امروز مسائل عاطفی برای شما خوب پیش می روند. خودتان را برای یک روز پر از فعالیت های اجتماعی و مکالمه های جالب و هیجان انگیز آماده کنید. خلاقیت شما هم امروز در سطح بالایی قرار گرفته و می توانید از آن در جهت به دست آوردن دل کسی که دوست دارید به خوبی استفاده کنید. اگر قصد خرید دارید و به ویژه اگر به دنبال وسیله ی دست دومی می گردید امروز بهترین روز برای خرید آن خواهد بود. بخت با شما یار است و همان چیزی که به دنبالش هستید را با قیمتی مناسب پیدا خواهید کرد. شما برای کمک کردن به دیگران همیشه آماده اید، امروز هم مهارت های مدیریتی خود را به کار بگیرید تا به شخصی که به شما نیاز دارد کمک کنید.

فال روزانه 1396/08/17

امروز به احتمال زیاد یکی از همکارانتان به یاری شما نیاز خواهد داشت و با کمی فداکاری خواهید توانست او نجات را دهید. شاید رئیستان یا دیگران متوجه زحمت شما نشوند، ولی با این کار می توانید هم دل خودتان و هم دوستتان را شاد کنید. امروز تمام فکر و ذکر شما روی عشق و عاشقی متمرکز شده است، اما ممکن است در پیدا کردن بهترین راه و بهترین کلمات برای بیان احساسات و همچنین نیازهایتان با مشکل مواجه باشید. در واقع مشکل از شما نیست و با کمبود احساسات لازم هم مواجه نیستید، اما همه چیز یک جورهایی سطحی به نظر می رسد و همین به شما اجازه نمی دهد تمام توانتان را به کار بگیرید. شاید بهتر باشد امروز انرژیتان را روی کارهای دیگری که دارید بگذارید.

فال روزانه 1396/08/17

امروز وقتی با مسائل مربوط به عشق و عاطفه مواجه هستید به هیچ عنوان عقب نایستید و خجالت نکشید. در حال حاضر همه چیز دارد به نفع شما پیش می رود، پس بی هیچ درنگی با کمال قدرت و تمام اعتماد به نفس خود اقدام کنید. نشان بدهید که شما کاملا جدی هستید و در به دست آوردن خواسته هایتان با هیچ کسی شوخی ندارید. با سخت شدن اوضاع خودتان را عقب نکشید و با عزم بیشتری برای رسیدن به خواسته تان تلاش کنید و مطمئن باشید به نتیجه ی مورد نظرتان خواهید رسید. اگر فکر می کنید که مشکلات موجود در رابطه عاطفیتان بیشتر از حد تحمل شما هستند و هیچ راه حلی برای آنها وجود ندارد هم کمی صبر کنید.

فال روزانه 1396/08/17

الان زمان مناسبی برای پیدا کردن یک راه حل انقلابی و زیر و رو کردن دنیای اطرافتان با استفاده از روش های تازه نیست. هر اتفاقی هم که پیش آمد، حتی اگر احساس خستگی و بی حوصلگی کردید و به هر مانعی که برخوردید با همان برنامه و روش های قبلیتان پیش بروید. امروز داشتن تمرکز و تعهد نسبت به هر چیزی برای شما دشوار به نظر می رسد. همین وضعیت می تواند در عشق و روابط عاطفی شما مشکلاتی را ایجاد کند و شما را به این فکر بیندازد که چطور می توانید خودتان را از این وضعیت ناحوشایند نجات داده و اوضاع را به سمت بهتری پیش ببرید. شاید تصمیم گیری برایتان دشوار باشد، اگر نمی توانید خودتان تصمیم بگیرید از دوستانتان و حتی از خود عشقتان کمک بگیرید.

فال روزانه 1396/08/17

امروز ممکن است در رابطه ی عاطفی خود با مشکل هایی روبرو باشید. شما نقشه ای در سر دارید و می خواهید بر اسا همان نقشه پیش بروید، اما طرف مقابلتان از شما می خواهد به جای عجله کردن با او به صحبت در رابطه با این موضوع بپردازید و با مورد بحث قرار دادن آن راه های بهتری پیدا کنید. همین اختلاف نظر می تواند باعث شود بحث بین شما بالا بگیرد و واکنش های عصبی از خودتان نشان دهید. به نفعتان است که سعی کنید با طرف مقابلتان کنار بیایید. واکنش های تند و احساسی بیش از آن که نفعی به حال شما داشته باشد برایتان ضرر به همراه خواهد داشت و شما را از هدف اصلیتان دور خواهد کرد.

فال روزانه 1396/08/17

امروز مسائل عاطفی تمام روز ذهنتان را به خود مشغول خواهند کرد، پس سعی کنید توجه بیشتری به قلبتان داشته باشید. شما در حال حاضر در بیان افکار و احساساتتان در برابر شخصی که دوست دارید با مشکل مواجه هستید و به همین دلیل هم باید تمام تلاشتان را به کار بگیرید که تا جای ممکن صبور باشید. انگار شما هر مسیری را که در پیش بگیرید طرف مقابلتان تغییر جهت داده و در جهت مخالف شما حرکت می کند. بهتر است بگذارید او رهبری را در پیش بگیرد و شما خودتان را با او هماهنگ کنید.

فال روزانه 1396/08/17

اگر اطلاعات کافی برای انجام کاری که در ذهنتان دارید را داشته باشید عملکرد فوق العاده ای می توانید از خودتان نشان دهید. پس سعی کنید پیش از اقدام به هر کاری ابتدا تمام اطلاعات لازم را جمع آوری کنید. مسائل مربوط به عشق و روابط عاطفی امروز به نفع شما پیش خواهند رفت. قدرت شدیدی شما را به سمت حرکت و فعالیت می کشاند. به این انرژی مفید توجه داشته باشید. خودتان را آزاد بگذارید تا با خیال راحت خود واقعیتان را در محیط های اجتماعی نشان دهید. در جمع های دوستانه با اعتماد به نفس نظرات خودتان را بیان کنید و این را به خاطر داشته باشید که روابطی که امروز برقرار می کنید به نفع شما پیش خواهند رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج