جاباما
۶۲۸۱۳۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

استارتاپ های پُرهزینه، کسب‌ و کارهای نوپای موفق

استارت‌آپ‌ها در سال جاری طوفان بزرگی در صنعت فناوری به‌پا کرده‌اند. استارت‌آپ‌ها در حوزه‌های مختلف کاری به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته‌ و تحولات چشمگیری ایجاد کرده‌اند.

روزنامه آسمان آبی: استارت‌آپ‌ها در سال جاری طوفان بزرگی در صنعت فناوری به‌پا کرده‌اند. استارت‌آپ‌ها در حوزه‌های مختلف کاری به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته‌ و تحولات چشمگیری ایجاد کرده‌اند.
استارتاپ های پُرهزینه، کسب‌ و کارهای نوپای موفق
Viptela، راهی بهتر برای مدیریت شبکه‌ها
میزان سرمایه‌گذاری: ۱۰۸.۵ میلیون دلار: Viptela نام استارت‌آپی است که از سوی شرکت Eschenbach آلمان طراحی شده و با سرمایه‌ ۱۰۸ میلیون دلار، تلاش می‌کند به‌عنوان نرم‌افزاری در سیستم ابری (Cloud)، به شرکت‌ها برای مدیریت بهتر شبکه‌های رایانه‌ای و ارتقای امنیت کمک کند. ۱۰ درصد کل هزینه‌ شرکت‌ها در زمینه‌ تله‌کام، در بخش امنیت شبکه‌ها و لوازم این عرصه سرمایه‌گذاری می‌شود.

World View ، ارسال بالون‌ها به استراتوسفر

میزان سرمایه‌گذاری: 15.25 میلیون دلار: استارت‌آپ World View بالون‌هایی به جو کره‌ زمین ارسال می‌کند که تصاویر مختلفی دریافت کنند. عکاسی فضایی (Space Photography) تا گردشگری فضایی (Space Tourism) از جمله برنامه‌های آینده‌ این مجموعه‌ جذاب عرصه هوافضاست. هزینه‌ راه‌اندازی این سیستم، چیزی حدود ۱۵ میلیون دلار برآورد شده است.

Sisense ، تجزیه‌و حلیل ابرداده‌ها برای تاجران
میزان سرمایه‌گذاری: 94 میلیون دلار: Sisense با سرمایه‌ ۹۴میلیون دلار و با مدیریت امیر اراد راه‌اندازی شده است. آنالیز اطلاعات بزرگ غیر‌فنی که از منابع مختلف به‌دست می‌آید، از سوی شرکت سایسنس مدیریت شده و خروجی‌های تحلیل اطلاعاتش را در اختیار مشتریانی در ۵۰ شرکت دنیا ازجمله تارگت و سامسونگ قرار می‌دهد. سایسنس در حال ایجاد انقلابی در بازار تحلیل کسب‌و‌کارهاست.

Prospera، به‌کار‌گیری هوش مصنوعی در کشاورزی
میزان سرمایه‌گذاری: 7 میلیون دلار: تکنولوژی‌های یادگیری عمیق (Deep-Learning) به‌سرعت در حال ایجاد تغییر و تحول در صنایع مختلف هستند. شرکت هفت میلیون دلاری Prospera هم قصد دارد از این تکنولوژی در صنعت کشاورزی بهره ببرد و با کمک هوش مصنوعی، بازده و بهره‌وری زمین‌‌های کشاورزی را افزایش دهد. تیم Prospera از تعدادی متخصص کامپیوتر، فیزیکدان و متخصصان امور کشاورزی تشکیل شده تا همه جوانب کار به‌درستی پیش برود.

Rubrik، راهی بهتر برای حمایت از داده‌های شرکتی

میزان سرمایه‌گذاری: ۱۱۲ میلیون دلار: Rubrik به شرکت‌ها در زمینه‌ بک‌آپ گرفتن، آرشیو و محافظت از داده‌ها و اطلاعات‌شان کمک می‌کند. برای راه‌اندازی این شرکت حدود ۱۱۲ میلیون دلار سرمایه‌گذاری شده و از سوی مؤسسان سیستم GOOGLE FILE SYSTEM تأسیس شده است. سیستم Rubrik می‌تواند اطلاعات را چه از سیستم‌های ابری و چه از سیستم‌های محلی دریافت کرده و آن‌ها را مدیریت کند.

Security scorecard ، اطمینان از امنیت داده‌ها

میزان سرمایه‌گذاری: 7/34 میلیون دلار: این شرکت در زمینه‌ خدمات امنیت اطلاعات و مدیریت نرم‌افزار‌ها و سخت‌افزارهایی که با مشتریان سر و کار دارد. خدمات آن برای سازمان‌ها و مؤسسات علاقه‌مند به امنیت‌داده مفید خواهد بود. ارزش شرکت ۳۴ میلیون دلار است و از سوی کریم فاریس راه‌اندازی شده است.

Align Commerce تسهیل پرداخت‌های بین‌المللی

میزان سرمایه‌گذاری: ۲۰ میلیون دلار: این شرکت امکان دریافت و ارسال پرداخت‌های بین‌المللی به واحد پول محلی را برای مراکز تجاری و بنگاه‌های اقتصادی مختلف ایجاد کرده است. این استارت‌آپ مشهور دنیای پرداخت مجازی با سرمایه ۲۰ میلیون دلار تأسیس شده است. کریم فاریس، سرمایه‌گذار این شرکت معتقد است که سیستم جامع انتقال پولی که Align ایجاد کرده، بسیار کارآمدتر و به‌صرفه‌تر از سیستم‌های انتقال سنتی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج