جاباما
۶۲۸۷۰۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۸/۱۹


فال روزانه 1396/08/19

فال روزانه جمعه 19 آبان 1396

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 19 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی باهوش، پرانرژی، عملگرا، محترم و بسیار حساس هستید. شما دوست دارید زندگی آرام و مستقلی داشته باشید تا بتوانید با آرامش به سوی اهداف خود پیش بروید. امسال شما با افراد جدیدی آشنا خواهید شد و قراردادهای شراکت جدیدی را آغاز خواهید کرد که به پیشرفت شما کمک خواهند کرد و برای مدتی طولانی پایدار باقی خواهند ماند. سرمایه گذاری هایی که در گذشته کرده اید امسال به ثمر خواهند نشست و منافع مادی زیادی از آنها به دست خواهید آورد. دورهمی های دوستانه و سفرهای تفریحی می توانند شما را در برابر شخصی قرار دهند که همان نیمه ی گمشده تان است. خوشبختانه امسال دوستان و اعضای خانواده تان شما را مورد حمایت خود قرار خواهند داد و هر کمکی که از دستشان بربیاید در اختیارتان قرار خواهند داد. استرس و فشارهای عصبی ناشی از مسائل کاری مثل همیشه هر از گاهی شما را آزار خواهند داد و نگرانی هایی هم در رابطه با سلامت برخی از دوستان و عزیزان خود خواهید داشت. سعی کنید با فعالیت های معنوی این فشار و استرس و نگرانی ها را از خود دور کنید. ماه های دی، اسفند، خرداد و مهر برایتان بسیار مهم خواهند بود.

فال روزانه 1396/08/19

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید رویاهای عجیب و غریب اما شیرینی که شب گذشته دیده اید هنوز جلوی چشمتان خواهند بود. خوب به خواب هایی که دیده اید فکر کنید، به احتمال زیاد آنها پیامی برای شما دارند و می خواهند چیزی به شما بگویند. شما نقشه هایی عجیب و تا حدودی غیر عادی برای افزایش درآمد خود در نظر دارید که شانس موفقیت و یا شکست شما در آنها پنجاه به پنجاه است. پیش از آن که خودتان را بیش از حد درگیر این نقشه هایتان کنید همه ی جنبه های آن را در نظر گرفته و چشم خود را به روی واقعیت باز کنید. شاید این نقشه عملی باشد، اما فعلا شرایط لازم برای عملی کردن آن فراهم نباشند.

فال روزانه 1396/08/19

امروز انگار شما به طور ناگهانی شناخت تازه ای نسبت به دوستان خود پیدا کرده اید و نگاهتان به آنها تغییر یافته است. شاید این تغییر عقیده ی شما نسبت به آنها از موفقیت هایی که به دست آورده اند ریشه بگیرد و باعث شده باشد با تحسین به آنها نگاه کنید. اگر هنوز مجرد هستید امروز این احتمال وجود دارد که یکی از دوستان و آشنایانتان که پیش از این هم برای شما بسیار عزیز بوده است به یکباره جذابیت رمانتیکی برایتان پیدا کند. احتیاط کنید، شاید این احساس متقابل نباشد و با نشان دادن این تغییر ناگهانی در احساستان واکنشی منفی در طرف مقابلتان ایجاد کنید. شاید حتی این عشق ناگهانی سوء تفاهمی بیش نباشد و تا فردا همه چیز از سرتان افتاده باشد.

فال روزانه 1396/08/19

امروز ممکن است زیاد سر حال نباشید و از لحاظ جسمانی احساس خستگی کنید، اما ذهنتان بسیار فعال است و همچون پرنده ای پر می کشد و تا دوردست ها می رود. ایده های مختلفی در ذهنتان هستند و خلاقیتتان حسابی به کار افتاده است. امروز شما می توانید بدون هیچ هراسی بلندترین ساختمان ها را بدون ترس از فرو ریختن آنها بسازید. اما قضاوت های اشتباهی که در مورد خودتان دارید می توانند تبدیل به قاتل موفقیت هایتان شوند. حتی اگر ذهنتان سرشار از افکار ضد و نقیض باشد هم، اکنون زمان بسیار مناسبی است برای مشخص کردن اولویت هایتان و تمرکز کردن بر روی آن چه برایتان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

فال روزانه 1396/08/19

به جای مبارزه با موج تغییراتی که در زندگیتان دارد به وجود می آید با جریان زندگی پیش بروید؛ زندگیتان دارد تغییر می کند و مقاومت در برابر این وضع هیچ فایده ای برایتان ندارد و شما نیز باید همراه با آن تغییر کنید. شاید در ابتدای مسیر دیگران به شما بخندند و حتی مورد تمسخر آنها قرار بگیرید، اما در پایان راه این شما هستید که به آنها خواهید خندید. امروز شرکت در فعالیت های هنری برای شما بسیار جالب خواهد بود و به احتمال زیاد برای رفتن به سینما، تئاتر و یا یک کنسرت برنامه ریزی خواهید کرد. سعی کنید دوستانی که تفکراتی شبیه به خودتان دارند را نیز با خود همراه کنید تا بتوانید بعدا در مورد این تجربه ی خود با هم صحبت کنید.

فال روزانه 1396/08/19

امروز صبح زود از خواب بیدار شوید و سعی کنید از این روز تعطیل استفاده کرده و خانه تان را یک نظافت اساسی بکنید. به دلایل نامشخصی وضعیت اقتصادیتان، به ویژه در آینده، ذهن شما را به خود درگیر کرده است. این نگرانی فعلیتان در مورد مسائل اقتصادی در واقع از نگرانی عمیقتر شما برای اهداف بزرگترتان ریشه می گیرد. خوشبختانه فکر کردن به اهدافتان می تواند به شما کمک کند تا این وضعیت را برطرف کنید. چه چیزهایی برای شما ارزشمند هستند؟ دوست دارید پنج سال دیگر کجا باشید و چکار کنید؟ چه چیزهایی برایتان در اولویت قرار دارند؟ هر چه بیشتر به آینده فکر کنید بهتر خواهید فهمید که در حال حاضر چه کارهایی باید انجام دهید.

فال روزانه 1396/08/19

امروز اطلاعات جدیدی در زمینه ای که برایتان بسیار جالب و هیجان انگیز است به دست خواهید آورد. این تازه اول ماجراست و تازه ذره ای از یک دریا اطلاعات را کشف کرده اید. امروز حتی اگر اعتماد به نفستان اندکی کمتر از همیشه باشد هم اراده و پشتکار همیشگیتان به شما کمک خواهد کرد تا با وجود همه مشکلات و موانع رویاها و اهدافتان را دنبال کرده و اجازه ندهید موانع بی اهمیت جلوی پیشرفتتان را بگیرند. با این همه انتقادات سرسختانه یک نفر شما را به خاطرات تلخ گذشته که شاید حتی در کودکیتان ریشه داشته باشند خواهد برد. به جای این که ذهن خود را درگیر حرف های بیهوده دیگران کنید سعی کنید با دستیابی به موفقیت انتقام خود را از آنها بگیرید.

فال روزانه 1396/08/19

امروز روز خوبی است تا از یکی از دوستان خود که مهارت بالایی در استفاده از کامپیوتر دارد کمک بگیرید و علاوه بر حل کردن مشکلی که برای کامپیوترتان پیش آمده است دانش خودتان در این زمینه را هم کمی بالا ببرید. شاید به دنبال ماجرای امروز به این نتیجه برسید که دلتان می خواهد در دوره ای ثبت نام کرده و توانایی های خود را در این زمینه بالاتر ببرید. امروز ممکن است به طور کاملا غیر منتظره خبرهای خوبی به گوشتان برسند که مژده ی اتفاق خوبی را برایتان به همراه دارند. وقوع این اتفاق به احتمال زیاد با تأخیر مواجه خواهد شد، اما خیالتان از این که حتما به واقعیت خواهد پیوست راحت باشد و از این بایت هیچ گونه نگرانی نداشته باشید.

فال روزانه 1396/08/19

امروز ممکن است عشق جدیدی سر راهتان قرار بگیرد. در واقع شخصی که عاشقش می شوید تازه وارد زندگی شما نشده است و تنها چیزی که جدید است این احساس شما نسبت به اوست. این اتفاق رابطه ی بین شما را در جهتی کاملا متفاوت قرار خواهد داد. البته یک احتمال دیگر هم برای شما وجود دارد و آن هم این است که سر و کله ی بک عشق قدیمی دوباره پیدا شود و بخواهد پرونده های قدیمی را برای همیشه ببندید و رابطه ای دوستانه هر چند غیر عاشقانه با هم داشته باشید. شرایط اطراف شما دارند تغییر پیدا می کنند و شما هم با روی باز از این تغییرات استقبال می کنید و امیدوار هستید که اتفاقات خوبی را برای شما رقم بزنند.

فال روزانه 1396/08/19

امروز اگر وقت اضافه ای پیدا کنید و کار دیگری برای انجام دادن نداشته باشید به این فکر خواهید افتاد که ایده های جدیدی که در سر دارید را مورد استفاده قرار داده و در یک مقاله، شعر، داستان، نقاشی و هر چیز دیگری که به ذهنتان برسد مورد استفاده قرار دهید. شاید حتی به این فکر بیفتید که برنامه های دیگرتان را کنسل کرده و فکر و انرژیتان را روی انجام این کار متمرکز کنید. راه را به روی ایده های دیگری که به ذهنتان می رسند باز بگذارید، شاید بتوانید بعدا از آنها به طور مناسبی استفاده کنید. زمانی که دیگران بخواهند شما را زیر سوال ببرند آماده اید تا به هر قیمتی از خودتان دفاع کنید، اما امروز که خودتان خود و توانایی هایتان را زیر سؤال برده اید چه باید بکنید؟!

فال روزانه 1396/08/19

امروز اخباری در رابطه با وضعیت دنیا و فقر و بدبختی های مردم به گوشتان خواهند رسید که شما را به این فکر خواهند انداخت که چطور می توانید تغییری در این وضعیت ایجاد کنید. این، هدف بسیار ارزشمندی است اما نگرش فعلی شما به این وضعیت چندان منطقی نیست و بیشتر از روی احساستان تصمیم گرفته اید و آگاهی درستی از واقعیت ماجرا و محدودیت هایی که در این راه وجود دارند ندارید. پیش از گرفتن هر تصمیمی سعی کنید نگاه کامل و صحیحی به اوضاع داشته باشید و از همه ی زوایا به آن نگاه کنید. در شرایط فعلی شما نیاز به این دارید که منابع مالی خود و همچنین منابع مشترکی که با دیگران دارید را مدیریت کنید، کمی بیشتر صرفه جویی کنید!

فال روزانه 1396/08/19

امروز در حالی که شما خونسرد، آرام و به احساسات خود مسلط هستید دیگران رفتاری بیش از حد احساساتی از خودشان نشان می دهند. در واقع انگار شما خودتان به دنبال افراد احساساتی می روید تا با احساسات آنها کمبود فعلی احساس در وجود خودتان را جبران کنید. این رفتار بیش از حد منطقی شما می تواند بین شما و شخصی که دوست دارید ایجاد مشکل کند. درست است که ترکیب منطق و احساس می تواند خیلی خوب باشد، اما به شرطی که هر دو نفر ترکیبی از این دو را داشته باشند، نه این که یک نفر تماما منطق و یک نفر دیگر تماما احساس باشد. کمی احساس را به منطق خود اضافه کنید تا از بروز هر مشکلی جلوگیری کنید.

فال روزانه 1396/08/19

شما طی چند روز گذشته خیلی از خودتان کار کشیده اید و ممکن است امروز کمی خسته و بی انرژی باشید. با این حال ذهنتان هنوز فعال است و می خواهید سر خودتان را با کارهایی مثل کتاب خواندن، تماشای فیلم و سریال و یا گوش کردن به سخنرانی گرم کنید. تمام اطلاعاتی که از این طریق به دست می آورید برایتان جالب و هیجان انگیز خواهند بود و حتی ممکن است شما را در جهت جدیدی قرار دهند. امروز مواظب باشید به خودتان جو مریضی ندهید، چون همین که کوچکترین نشانه ای از مریضی در خودتان حس کنید آن را برای خودتان به یک بیماری تمام و عیار تبدیل می کنید و کار را به جایی می کشانید که مجبور شوید فردا هم در خانه بمانید و استراحت کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج