۶۲۹۰۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سوئد، فاتح راند اول رالی نفس‌گیر شد

تیم ملی ایتالیا در دیدار رفت مرحله پلی آف جام جهانی ۲۰۱۸ در خانه سوئد با نتیجه ۱-۰ شکست خورد.

ورزش سه: تیم ملی ایتالیا در دیدار رفت مرحله پلی آف جام جهانی ۲۰۱۸ در خانه سوئد با نتیجه ۱-۰ شکست خورد.

در این دیدار سوئدی ها که در خانه بازی می کردند، نمایش حساب شده تری ارائه دادند و در نهایت توانستند به یک پیروزی باارزش دست پیدا کنند.
تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 4، امیل فورسبرگ اول خطر را روی دروازه آتزوری ایجاد کرد اما توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.
دو دقیقه بعد نوبت ایتالیایی ها بود که تا آستانه باز کردن دروازه سوئد پیش بروند اما ضربه سر بلوتی، روی ارسال متیو دارمیان، به شکل خطرناکی از کنار دروازه عبور کرد.
برتری تیم میزبان ادامه پیدا کرد و در مقابل بازیکنان ایتالیا تلاش می کردند تا با کنترل بازی، راهی به سوی دروازه سوئد پیدا کنند.
بازی تا پایان نیمه اول به همین ترتیب ادامه داشت و هر دو تیم صاحب یکی دو موقعیت خوب شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و به این ترتیب این نیمه بدون گل به پایان رسید.
سوئد، فاتح راند اول رالی نفس‌گیر شد
نیمه دوم با حملات ایتالیا آغاز شد و ضربه کاندروا اولین موقعیت خطرناک این نیمه را ایجاد کرد اما واکنش خوب اولسن، دروازه سوئد را نجات داد.
برتری ایتالیایی ها ادامه داشت اما این تیم میزبان بود که در دقیقه ۶۱ توانست به گل برسد. روی یک ارسال به محوطه جریمه ایتالیا، تایوونن توپ را به یوهانسون رساند و ضربه نه چندان محکم او، بعد از برخورد به دانیله ده روسی تغییر مسیر داد و وارد دروازه بوفون شد.
ایتالیایی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که در دقیقه ۷۰ به گل تساوی برسند اما شوت تماشایی متیو دارمیان از پشت محوطه جریمه، با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.
تلاش بازیکنان ایتالیا ادامه پیدا کردند و حملات زیادی روی دروازه سوئد ترتیب دادند اما حتی ۵ دقیقه وقت اضافه هم نتوانست کمکی به آنها بکند و در نهایت بازی با برتری ۱-۰ سوئد به پایان رسید. بازی برگشت دو تیم دوشنبه شب برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج