۶۲۹۱۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اندرسون: لایق پیروزی بر ایتالیا بودیم

سرمربی تیم ملی سوئد پس از پیروزی خانگی شاگردانش مقابل ایتالیا تأکید کرد که هنوز کار آنها برای صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ تمام نشده است.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی سوئد شب گذشته (جمعه) در دیدار رفت از پلی‌آف جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه میهمان بزرگ خود ایتالیا را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و نیمه از راه صعود را پیمود. یان اندرسون، سرمربی زردپوشان اسکاندیناوی اما تأکید کرد که کار شاگردانش برای کسب بلیت سفر به روسیه تمام نشده است.

اندرسون که مردانش دوشنبه شب در ورزشگاه سن سیروی شهر میلان میهمان ایتالیا خواهند بود، در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: ما تنها نیمی از راه صعود را پیموده‌ایم و نباید این واقعیت را فراموش کنیم. ما درباره شهامت و درباره کار گروهی صحبت کردیم، درست همان‌طور که در تمام بازی‌های‌مان در مرحله انتخابی انجام دادیم. بازی به سود ما تمام شد اما این‌طور نبود که لایقش نبوده باشیم.

اندرسون ادامه داد بازی بسیار فیزیکی را شاهد بودیم و این درست است که ما بازی‌های رودرروی فراوانی را برده‌ایم. داور در این بازی قطعاً به سود ما قضاوت نکرد.

سرمربی سوئد درباره بازی برگشت که ایتالیا در آن مارکو وراتی دو اخطاره را در اختیار ندارد اما سوئد یکی از مهره‌های کلیدی‌ خود میکاییل لوستیگ را پس از پایان محرومیتش در اختیار خواهد داشت، تأکید کرد: ما باید در آن بازی عملکردی که در این مسابقه داشتیم را تکرار کنیم و روی کارمان تمرکز داشته باشیم. هنوز چند روز تا آن بازی فاصله داریم اما هنوز روی بازی برگشت تمرکز نداریم. من احساس نمی‌کنم که لازم باشد این احساس سرخوشی را از تیم بگیریم. پس از پیروزی بازیکنان ما ذوق زده بودند اما الان ما باید ریکاوری و تجدید قوا کنیم و با یک رژیم غذایی مناسب برای بازی برگشت آماده شویم. هنوز ۹۰ دقیقه دیگر مانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج