جاباما
۶۲۹۱۹۸
۵ نظر
۵۰۱۸
۵ نظر
۵۰۱۸
پ

۱۰ عطر برتر ستارگان هالیوود، از بکهام تا پیت بول

عطر یکی از محبوب ترین اکسسوری هایی است که تقریبا هر ستاره ای برندی از آن را به نام خود ثبت کرده است. اگر چه برخی از آنها در این کار ناموفق بوده اما برخی دیگر طرفداران بسیاری پیدا کرده اند.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: معمولا ستاره ها از شهرت شان استفاده می کنند و علاوه بر حرفه اصلی خود، به کسب و کارهای دیگری مانند افتتاح رستوران یا برندهای لباس، لوازم آرایش یا حتی عطر دست می زنند. عطر یکی از محبوب ترین اکسسوری هایی است که تقریبا هر ستاره ای برندی از آن را به نام خود ثبت کرده است. اگر چه برخی از آنها در این کار ناموفق بوده اما برخی دیگر طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. اگر دوست دارید که با محبوب ترین عطرهای ستارگان هالیوود آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
دیوید بکهام- Beyond
دیوید بکهام علاوه بر دنیای ورزش، در دنیای مد و فشن نیز به خوبی درخشیده است. او قبل از تولید عطری با این نام، عطرهای دیگری را نیز روانه بازار کرد اما آنطور که باید در مقابل رقیبان موفق نبود اما عطر « Beyond» او توانست جبران گذشته ها را کرده و طرفداران زیادی را به خود جلب کند. این عطر با اسانس وانیل و نعناع هندی به خوشبوترین عطر ستاره ها لقب گرفته است.
۱۰ عطر برتر ستارگان هالیوود، از بکهام تا پیت بول
90 میلی لیتر: 20 دلار
بروس ویلیس- Personal Edition
عطر بروس ویلیس با ترکیب اسانس هایی چون مرکبات، تنباکو و چرم رایحه ای تولید کرده که دل هر فردی را به دست می آورد. این عطر با رایحه کلاسیک خود، جزو پرطرفردارترین عطرها میان ستارگان می باشد.
۱۰ عطر برتر ستارگان هالیوود، از بکهام تا پیت بول
۵۰ میلی لیتر: ۳۰ یورو
آنتونیو باندراس- Blue Seduction
اگر به دنبال یک عطر تابستانه می گردید، عطر آنتونیو باندراس یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. این عطر از ترکیب دو اسانس لیمو و نعناع تشکیل شده که رایحه ای خنک و ماندگار را در روزهای گرم سال برایتان رقم می زند.
۱۰ عطر برتر ستارگان هالیوود، از بکهام تا پیت بول
قیمت 100 میلی لیتر: 18 یورو
پیت بول- Miami Man
پیت بول آهنگ های ماندگاری را در خاطر ما رقم زده است، او در عطری که تولید کرده نیز به همان نسبت موفق بوده. ترکیب اسانس هایی چون گریپ فروت و فلفل در کنار مشک و عنبر رایحه ای سبک و مردانه را تولید کرده است که هیچگاه دلتان را نخواهد زد.
۱۰ عطر برتر ستارگان هالیوود، از بکهام تا پیت بول
۱۰۰ میلی لیتر: ۳۱ یورو
جیمز باند- ۰۰۷
تا به حال به ترکیب رایحه های اسطوخودوس و خزه فکر کرده اید؟ جیمز باند هیچگاه شما را ناامید نمی کند، می خواهد در نقش هایی که بازی می کند باشد یا در عطری که با نام خود روانه بازار کرده است.
۱۰ عطر برتر ستارگان هالیوود، از بکهام تا پیت بول
50 میلی لیتر: 14 یورو
کریستیانو رونالدو- Legacy
حتما برایتان جالب است سلیقه کریستیانو رونالدو را در عطر بدانید. اگر عطر «Legacy» را استشمام کنید، پی خواهید برد که این رایحه سلیقه فردی از کشور پرتغال است. این ستاره دنیای فوتبال اسانس های سدر و رزماری را با هم ترکیب و رایحه ای را تولید کرده که به شدت کلاسیک است. اگر به فکر عطری برای میهمانی ها خود هستید، این برند گزینه خوبی است که با کت و شلوار رسمی شما به خوبی ست می شود.
۱۰ عطر برتر ستارگان هالیوود، از بکهام تا پیت بول
۳۰ میلی لیتر: ۲۹ یورو
پیتر آندره- Conditional
برای خرید عطر پیتر آندره، حتی احتیاجی به تست آن ندارید. این عطر علارغم قیمت مناسبی که دارد، شما را با رایحه بی نظیرش مست خواهد کرد. ترکیب اسانس هایی چون جوز هندی، کشمیر و وانیل رایحه ای ماندگار را برایتان رقم خواهد زد.
۱۰ عطر برتر ستارگان هالیوود، از بکهام تا پیت بول
100 میلی لیتر: 16 یورو
آشر- Usher
آشر برای عطر خود ترکیب اسانس های لیمو، اسطوخدوس، شاه‌پسند و جیر را ترجیح داد. این عطر هم برای روزهای سرد زمستان و هم برای روزهای گرم تابستان بسیار مناسب است. با زدن این عطر اطرافیان تان را به شدت تحت تاثیر قرار خواهید داد.
۱۰ عطر برتر ستارگان هالیوود، از بکهام تا پیت بول
۱۰۰ میلی لیتر: ۲۱ یورو
دیدی- Unforgivable
اگر به رایحه مرکبات علاقه دارید، عطر دیدی، یا همان شان کامز، شما را به وجد خواهد آورد. او با ترکیب اسانس هایی چون لیمو، نارنگی و برگ درختانی چون سرو کوهی، رایحه ای را تولید کرده که طرفداران بسیاری دارد. فرقی نمی کند که در مراسمی رسمی باشید یا غیر رسمی، این عطر برای هر موقعیتی مناسب است.
۱۰ عطر برتر ستارگان هالیوود، از بکهام تا پیت بول
125 میلی لیتر: 25 یورو
وان دایرکشن- Between Us
عطر این گروه موسیقی پر طرفدار، رایحه ای شیرین دارد. اسانس اصلی این عطر رایحه گلهایی چون یاسمن و یاس و اسانس ثانویه آن نعنا هندی و زردآلو است که در ترکیب با هم عطری فوق العاده و پرطرفدار را بوجود آورده است. با زدن این عطر اولین حسی که به شما منتقل می شود، حس جوانی است.
۱۰ عطر برتر ستارگان هالیوود، از بکهام تا پیت بول
100 میلی لیتر: 25 دلار
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینا که اینجوری همشون زیر صد تومن میشن چرا تو بازار انقد گرونه

    • بدون نام

      به به برم بخرم :)

    • هستی

      عطر Usher محشره
      هم رایحه ی خوبی داره
      هم موندگاری
      فقط پیدا کردنش خیلی سخته

    • بدون نام

      انقد ارزون؟؟؟؟مگه میشههه

    • والیبالیست

      اسم عطر منو از لیست جا انداختین :)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج