۶۲۹۷۵۳
۴۶ نظر
۸۹۳۱
۴۶ نظر
۸۹۳۱
پ

ستاره‌هایی که با عمل بینی، از این رو به آن رو شدند

مطمئنا برخی از عمل‌های زیبایی که ستاره‌ها روی ظاهر خود انجام می‌دهند غیر قابل تشخیص است، اما هستند ستاره‌هایی که با عمل‌های جراحی تغییرات اساسی به ظاهر خود دادند.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: هیچکس کامل نیست! حتی ستاره هایی که به نظر شما بی عیب و نقص می آیند نیز هزینه های زیادی بابت زیبایی شان پرداخته اند. تنها تفاوت ما با ستاره ها این است که اگر آنها اراده کنند می توانند هر تغییری به ظاهر خود بدهند اما خب پرداخت هزینه های این عمل برای بسیاری از افراد عادی غیر ممکن است.
مطمئنا برخی از عمل های زیبایی که ستاره ها روی ظاهر خود انجام می دهند غیر قابل تشخیص است اما هستند ستاره هایی که با عمل های جراحی تغییرات اساسی به ظاهر خود دادند. به عنوان مثال ما در اینجا ستاره هایی را که عمل زیبایی بینی تغییرات زیادی در چهره شان ایجاد کرد را برایتان آورده ایم.
اشلی تیزدیل
ستاره‌هایی که با عمل بینی، از این رو به آن رو شدند
اشلی تیزدیل، بازیگر و خواننده آمریکایی، از زمان کودکی در سینما فعالیت داشت اما اگر چهره سالها قبل او را با زمان حالش مقایسه کنید، او را نخواهید شناخت. اشلی تغییر چهره خود را مدیون عمل زیبایی بینی اش است.
ما او را از زمانی که فیلم «High School Musical» را در سال 2005 بازی کرد، به یاد داریم، دختری با موهایی بلوند و بینی بزرگ. اما در سال 2007 او در مصاحبه ای با مجله «People» گفت که او دچار سپتوم بینی یا همان انحراف بینی ست و باید آن را عمل کند.
او با عمل بینی، نه تنها بیماری اش را برطرف کرد، بلکه تغییر اساسی در چهره اش نیز ایجاد کرد. او بار دیگر در مصاحبه ای تایید کرد که هدف از عمل بینی، تنها سلامتی اش بوده: «من به عمل جراحی اعتقادی ندارم و از هوادارانم می خواهم که حرفم را باور کنند. من دوست ندارم که با جراحی های زیبایی از خودم فرد دیگری بسازم و به تمام سوابقم پشت پا بزنم. من با هوادارانم صادقم زیرا آنها تمام زندگی من هستند.»
هایدی مانتگ
ستاره‌هایی که با عمل بینی، از این رو به آن رو شدند
هایدی مانتگ بازیگر سابق تلویزیون واقع‌نما، خواننده، طراح مد و لباس و نویسنده آمریکایی است. زمانی که ما او را در سریال تلویزیونی «The Hills» شناختیم، او چهره شیرین و دلنشینی داشت. اما از سال ۲۰۰۷ به بعد بود که ناگهان تصمیم گرفت تغییراتی را در ظاهر خود ایجاد کند. یکی از عمل های او، عمل زیبایی بینی بود. هایدی در این باره می گوید: «من از ظاهرم راضی نبودم، در واقع اعتماد به نفس نداشتم. بینی بزرگم را از پدرم به ارث بردم و دوست داشتم تغییرش دهم.»
اما او به این عمل ها قانع نشد. در سال ۲۰۱۶ در مصاحبه ای اعتراف کرد که حدود ۱۲ عمل زیبایی انجام داده طوری که به طور کامل از ظاهر قبلی اش فاصله گرفته است. او از این کار احساس پشیمانی نمی کند اما معتقد است: «دیگر هیچوقت تن به چنین کارهایی نمی دهم. حتی عمل های زیبایی را به دیگران هم پیشنهاد نمی کنم.»
جنیفر گری
ستاره‌هایی که با عمل بینی، از این رو به آن رو شدند
جنیفر گری، بازیگر امریکایی، بیشتر به خاطر نقش فرنسس بی بی هوسمن در فیلم «رقص کثیف» مشهور است. او در سال 1989 خودش را به دست تیغ جراحی داد و بینی خود را عمل کرد. از آن زمان بود که این تغییر حرفه بازیگری او را نیز تحت تاثیر قرار داد.
او در مصاحبه ای اعتراف کرد: «این عمل، یکی از احمقانه ترین کارهایی بود که من با زندگی خودم کردم. من به عنوان یک ستاره به اتاق جراحی رفتم و زمانی که از آنجا بیرون آمدم یک انسان معمولی و ناشناخته ای بیش نبودم. به دلیل تغییرات چهره ام دیگر هیچ کس به من پیشنهاد کار نداد و این موضوع زندگی ام را به بدترین شکل ممکن دگرگون کرد.»
اشلی سمپسون
ستاره‌هایی که با عمل بینی، از این رو به آن رو شدند
در سال ۲۰۰۰، اشلی سمپسون، بازیگر و خواننده آمریکایی، فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد. او نه تنها در شوی تلویزیونی ایفای نقش می کرد بلکه آلبوم موسیقی خود را نیز روانه بازار کرد، اما خیلی زود از اوج خود فاصله گرفت.
در سال ۲۰۰۴ او ابتدا لب هایش را با ژل حجیم تر کرد، پس از آن، در سال ۲۰۰۶ به سراغ عمل زیبایی بینی رفت. البته عمل زیبایی بینی اش چنان طبیعی بود که شایعات بسیاری را در مورد اینکه آیا واقعا او دست به این کار زده یا نه، به راه انداخت.
او هیچوقت نه به طور مستقیم عمل بینی اش را تایید و نه آن را رد کرد و در نهایت در مصاحبه ای گفت: «همه در مورد عمل زیبایی من حرف می زنند اما من دلم نمی خواهد که در این مورد سخنی بگویم. اصلا هر چه که شما فکر می کنید درست، دیگر حرف هایتان برایم اهمیتی ندارد.»
مایکل جکسون
ستاره‌هایی که با عمل بینی، از این رو به آن رو شدند
چهره مایکل جکسون همیشه جزو داغ ترین اخبار روزنامه ها و مجلات بود. او کاملا از خودش فرد دیگری ساخت و بیشترین تغییر عمل بینی اش بود که چندین بار آن را به دست تیغ جراحی سپرد.
در سال 2002 مایکل جکسون در مصاحبه ای گفت: «از وقتی عمل بینی ام را انجام دادم، بهتر می توانم نفس بکشم.» البته شایعات حاکی از آن بود که او پس از آنهمه عمل های زیبایی دیگر بینی ندارد، به همین دلیل مجبور به گذاشتن پروتز به جای بینی اش شد.
فرح آبراهام
ستاره‌هایی که با عمل بینی، از این رو به آن رو شدند
فرح آبراهام، مادر نوجوان، هیچوقت از بیان واقعیت خجالت نمی کشد. اگر به چهره او طی سالهای فعالیت اش نگاه کنید، تغییراتی که به ظاهرش داده را درک خواهید کرد.
در سال ۲۰۱۴ او در مصاحبه ای گفت: «زمانی که ۲۱ سال داشتم، ۲۱۰۰۰ دلار را صرف جراحی های زیبایی کردم که جراحی بینی نیز یکی از آنها بود. من از ۱۳ سالگی از بینی ام متنفر بودم، به همین دلیل از پرداخت چنین هزینه هایی اصلا پشیمان نیستم.»
لیل کیم
ستاره‌هایی که با عمل بینی، از این رو به آن رو شدند
در سال 2016 لیلی کیم یک سلفی از خودش را در اینستاگرام منتشر کرد که در واقع هیچ شباهتی به خودش نداشت. از همان زمان بود که فالوورهای او به سمت اش هجوم بردند و او را مورد انتقاد منفی شدید قرار دادند. او بعدها اعتراف کرد که تغییر چهره اش به دلیل عمل زیبایی بینی اش بوده است. در واقع نامزدش بینی او را حین دعوا شکست و او مجبور به این کار شد.
جنیفر آنیستون
ستاره‌هایی که با عمل بینی، از این رو به آن رو شدند
فرم واقعی بینی ستاره سریال پر طرفدار «Friends»، جنیفر آنیستون، را به یاد نمی آوریم زیرا او از زمانی که یک دختر بچه دبیرستانی بود، بینی اش را عمل کرد. البته چند سال پس از آن مجبور شد بار دیگر تغییراتی به بینی اش بدهد زیرا از نتیجه آن راضی نبود. البته او در نقدهای منفی که هوادارانش به عمل زیبایی او کردند گفت: «من هنگام خواب نمی توانستم به خوبی نفس بکشم. اکسیژن به درستی از بینی ام رد نمی شد. به همین دلیل مجبور شدن خودم را به دست تیغ جراحی بدهم.» جنیفر از این که در مورد عمل بینی اش صحبت کند، شرمی ندارد. نه تنها خودش بلکه اکثر هوادارانش نیز از این تغییر راضی هستند و معتقدند که او چهره جذاب تری پیدا کرد.
بلیک لایولی
ستاره‌هایی که با عمل بینی، از این رو به آن رو شدند
یکی از ستاره هایی که با عمل بینی، تغییرات زیادی به چهره اش داده، بلیک لایولی است. البته او هیچ گاه در مورد این جراحی صحبت نکرد، نه آن را رد و نه تاییدش می کند، اما با مقایسه عکس های سالهای قبل او با حال، خودمان تفاوت را احساس می کنیم.
جنت جکسون
ستاره‌هایی که با عمل بینی، از این رو به آن رو شدند
جنت جکسون هم مانند برادرش به عمل های زیبایی علاقه زیادی دارد. او سعی دارد که با عمل های متعدد رد گذر زمان و پیری را از خود دور کند. یکی از این عمل ها، عمل زیبایی بینی است که چهره او را از این رو به آن رو کرد. اگر عکس های زمان حال او را با عکس های ۱۰ و ۲۰ سال پیش مقایسه کنید، شما هم تفاوت را به وضوح احساس خواهید کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من نمیدونم جراحی زیبایی بینی چه ربطی به انحراف بینی داره؟!؟!؟!
      خیلیا انحراف بینی شونو عمل و اصلاح کردن بدون اینکه به شکل بینی شون دست بزنن :|

      پاسخ ها

      • میرزا هیولا

        آقا، خداااااییش من نفهمیدم اصلا این مایکل جکسون کی بود، چی بود؟ چرا همه‌جا ازش صحبت میشه..کی هست اصلا....اگه کسی میدونه لطفا جواب بده..

      • بدون نام

        میرزا هیولا همین تکنولوژی که ازش استفاده کردی و اینجا نظر دادی را ازش استفاده کن و یه سرچ بزن تا زندگینامه ش را برات بیاره.

      • Niloofar

        هیولا منم هیچی در موردش نمی دونم یعنی میدونم که خواننده بوده و رقص های معروفی داشته ولی دلیل اینقدر شهرتش رو نمیدونم

      • Todoroki shouto

        مایکل جکسون یکی از بزرگترین و بهترین خواننده های دنیاس

      • بدون نام

        مرسی از todoroki shouto که اطلاعات کاملی بهمون داد من تا الان فکر میکردم مایکل جکسون پایه گذار آمریکا بوده :-|

      • miss.raouf

        شهرتش بخاطر اسکل بودنش بوده بیخیال

    • bartar

      چرا عكس از ستاره هاي خودمون نميذارين؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تعداد زیاده جاااااااااااااا نمیشه خخخخخخخخخ

      • وروجک@@@

        جنیفر آنیستون عالی بودفقط....@@

    • بدون نام

      چون ترجمه س بیشتر مطالبشون عزیزم...
      ی چیز دیگه همشون با بینی اصلیشون قشنگ تر بودن

      پاسخ ها

      • همراه

        کار دکترهاشون خیلی افتضاحه غیر از اشلی سیمپسون بقیه شون افتضاح شدن

    • بدون نام

      اخه بازیگرای خودمون از بس کوبیدن و از نو ساختن اگه بخواد عکساشون بزاره واقعا کم میاره

    • بدون نام

      فکر کنم جنیفر انیسون دماغ خودش بوده فقط اون زمان تو ین بلوغ بوده یکم پف داشته بینیش

    • بدون نام

      در مورد بازیگرای خودمون کاملا با نظرتون موافقم

    • بدون نام

      کاربر عزیز۱۰:۴۲
      بعضی از کسایی که مشکل تنفسی دارن برای عمل جراحی ناگزیر به عمل زیبایی هم هستن ..همسرخود من یکی از این موارد بود سه دکتر بهش گفتن برای انجام عمل انحراف بینی ش چاره ای نداره که زیبایی هم انجام بده و نوک بینی ش رو اصلاح کنه که بعد دوباره مشکل تنفسی ش برنگرده برای همین همسرم مجبورشد بیشتر هزینه کنه و زیبایی هم انجام بده که مشکل تنفسی ش کامل حل بشه...الان آقامون جراحی زیبایی کرده ولی من نه!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقاااامثل من...منم همسرم به دلیل انحراف شدید بینی دماغشو عمل کرد که زیبایی هم جزءش بود..الان همسرم دماغشو عمل کرده و من نه

    • بدون نام

      انشاالله اقاتون راضین؟؟؟

    • Anna

      از چهره مایکل جکسون متنفر بودم و هستم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میتونی دهنتو ببندی در موردش نظر ندی

      • Todoroki shouto

        اوه مای گاد چقد جااالبببب

      • بدون نام

        به هر حال قیافه ی چیز خدادادیه و انسان نقشی تو انتخابش نداشته پس نباید مسخره بشه اما 14:43 تو هم تند رفتیا اون بنده خدا الان اون دنیاس چرا اینقدر تند میری

    • بدون نام

      ولی مایکل هیچ وقت از هیچ کس و هیچ چهره ای متنفر نبود و یه عمر برای صلح جهانی تلاش کرد ، هزینه کرد و خواند

    • بدون نام

      اینا عمل زیباییه،یا عمل زشتی
      همشون. قیافشون بدتر شده

    • ندا

      شاید مایکل جکسون چهره اش در طول زمان تغییر پیدا کرد حالا به هر دلیلی اما قلب پاک و مهربونش هیچوقت تغییر نکرد.
      آخرشم به خاطر صداقت و مهربونیش کشته شد...
      روحش شاد

      پاسخ ها

      • E3maeil

        دقیقا آفرین

    • Anna

      بدون نام یه جور نوشتی انگار سالها در کنارش زندگی کردی.از پرونده های قضاییش و اتهاما و شایعاتی که دربارش بود هم خبر داری دیگه! اونام در راستای صلح جهانی بود لابد؟! :/ بله آهنگاش قشنگن خودم شنوندش بودم و هستم ولی قبول کن که ظاهرش با عمل وحشتناک بود.ربطی به هنرش نداره.هر چند بعضیا میگن بخاطر بیماری مجبور به عمل بود ولی خب بدم شده بود دیگه

    • هستی

      تا حالا از مایکل جکسون زشت تر تو عمرم ندیدم و نخواهم دید.آدم ازش میترسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس به خودت تو آیینه یه نگاه بنداز

      • Todoroki shouto

        هاه

    • محبوبه

      بعضیاشون چهرشون قبل عمل دوس داشتنی تره

    • بدون نام

      بهنوش طباطبایی و شیلا خداداد. تو مسافری از هند هم خوشگل بودن ،
      والا خواهر من خیلی خوشگل بود عمل کرد ،دکتر دماغش رو خیلی خوب درآورد ،اما بهش نمیاد ،زشت ترشده ،دل مون برای چهره ی زیبای قبلش تنگ شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میگی زشت تر شده یعنی زشت بوده که بعدش زشت تر شده بعد میگی دلت برای چهره زیبای قبلش تنگ شده !! بلد نیستی حرف بزنی خب نزن

      • بدون نام

        بهنوش کجاش خوشگل بود تو سریال مسافری از هند واقعا زشت بود نزدیک با صد تا عمل انجام داده تا الان خوشگل شده.فک بالا وپایین وآرواره ها وکل دندونها وگونه ها وچشم و پلک و بینی و.... .فقط یه نگاه به سریال بنداز تا تفاوت رو ببینی

    • بدون نام

      لیدی کاگا هم عمل کرد

    • بدون نام

      كاش مشخص ميكردين كدوم عكس براي قبل از عمله و كدوم عكس براي بعد از عمل

    • شیما

      لیل کیمممم خعلییی عوض شده

    • شیما

      آدم باید عوض بشه عوضی نشه

    • بدون نام

      واقعا بینی طبیعی تو این عکسا خیلی زیباتر و جذاب تره که..گند زدن تو ریختشون

    • بدون نام

      ديروز رفتم يه كلينك زيباي كه بوتاكس كنم با اين كه كلي تاكيد كردم مارك بوتاكس بهم نشون بدن
      اخر سر پيچوندن و نشون ندادن به دكتر گفتم دكتر گفت نميدونم چيه اينها امپول و اماده ميكنند
      بعدش بجاي ضد عفوني و بي حسي بدون اينها با يه سرنگ معمولي بجاي سرنگ انسولين تو چند ثانيه تزريق و انجام داد خلاصه اخر نفهميديم چه اشغالي زند
      اين كلينيك سيب سرخ تو بوستان 8 پاسداران بود

    • بدون نام

      دیگه الان کی عمل نکرده؟ هر کی هم نکرده مثل ما فقیر بیچارس

    • بدون نام

      این لیل کیمه کلا تغییر کرده :'|

    • بدون نام

      مایکل جکسون فقید چهره اولیش زیباتر بوده

    • بدون نام

      مایکل جکسون قبل از عمل خیلی قیافه دلنشین و بانمکی داشت بعد شبیه جادوگرها شد

    • دماغ خرطومی

      اکثرشون قبل عمل بهتر بودند.هر چند که اکثرا دماغشون رو هم به تناسب صورتشون عمل کردند نه مثل ایرانیها که اصرار دارند دماغشون رو از خرطوم یا کوفته تبدیل به دماغ خوک کنند:)

    • miss.raouf

      از مایکل جکسون متنفرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج