جاباما
۶۲۹۹۰۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

فکری: از استقلال شکایت نمی‌کنم اما به مردم دروغ نگویید

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: یک سری کارهای کثیف در فوتبال انجام می‌شود که واقعاً نمی‌دانم چه بگویم.

خبرگزاری فارس: محمود فکری در خصوص بازی مقابل برق جدید شیراز در هفته سیزدهم لیگ آزادگان اظهار داشت: شرایط خوبی داریم در حال حاضر مشغول انجام تمرینات هستیم تا برای یک بازی سخت مقابل برق شیراز آماده شویم. امسال نتایج بسیار خوبی گرفته‌ایم نتایجی که فراز و نشیب نداشته و استمرار داشته است.برق شیراز یک تیم بسیار یکدست، دارای کادر فنی و مربیان خوبی است که به حق تا به اینجا نتایج بسیار خوبی کسب کرده است.ما هم تمریناتمان را به خوبی سپری کردیم امیدوارم بتوانیم مقابل این تیم بازی خوبی انجام دهیم و امتیاز کامل را کسب کنیم.

فکری در ادامه گفت: می‌دانید که زمین حافظیه شیراز نامناسب است و برای تیم‌هایی که فوتبال بازی می‌کنند شرایط سختی را به وجود می ‌آورد.

وی در ادامه در خصوص اینکه آیا تمام شرایط برای صعود به لیگ برتر مهیا است یا خیر، افزود: ما مشکل خاصی نداریم به‌هرحال تمام افراد و مسئولان استان و باشگاه در حال حاضر انرژی مثبتی می‌دهند که تیم به لیگ برتر صعود کند ولی متأسفانه مشکل جای دیگر است. یک سری کارهای کثیف در فوتبال انجام می‌شود که واقعاً نمی‌دانم چه بگویم. نمونه‌اش مثل داستان سرنگی که در رختکن به وجود آمد و نمونه دیگرش اینکه به بازیکنان تیم ما زنگ می‌زنند و بازیکنان را هوایی می‌ کنند. این یک نمونه از کارهای کثیف فوتبال است که باید هرچه زودتر تمام شود.

سرمربی نفت مسجد سلیمان خاطر نشان کرد: مربی‌ها به‌جای اینکه از لحاظ فنی پیشرفت کنند و کار خودشان را انجام بدهند، به دنبال این هستند که با حیله‌گری تیم حریف را پایین بیاورند و مطمئناً در ادامه چوب کارهایشان را خواهند خورد. اگر قرار است بازیکنی را جذب کنند چرا شخصاً به بازیکن زنگ می‌زنند؟ بازیکن در اختیار باشگاه است و باید با مدیران و سرمربی زنگ بزنند.مربی به بازیکن زنگ زده در صورتی که در آن پست چند بازیکن دارد و فقط برای اینکه تمرکز بازیکنمان را به هم بزنند، از این کارها می کنند. نگرانی ما بیشتر سر این داستان‌هاست. برخی مربیان ظاهر خوبی دارند ولی متأسفانه باطن کثیفی دارند. من به مدیران کاری ندارم می‌دانم که چه مربیانی هستند که این کار را انجام می‌دهند، امیدوارم دست از این کارشان بردارند و به فکر تیم خودشان باشند.

فکری در پایان در خصوص اینکه آیا از باشگاه استقلال طلب دارد یا خیر نیز اظهار داشت: طلب دارم اما شکایت نمی‌کنم، اگر پول را دادند که دادند اگر هم ندادند اشکال ندارد. استقلال و پرسپولیس باشگاه‌هایی هستند که میلیاردها بدهی دارند حداقل مدیران باشگاه صادقانه با مربی یا بازیکنانی که طلب دارند صحبت کنند و به دنبال این باشند که یک زمانی از بازیکن یا مربی بگیرند اما به دروغ نگویند تسویه کردیم. با مردم صادقانه رفتار کنند، درست است که از باشگاه استقلال طلب دارم ولی به دنبال شکایت نیستم و امیدوارم این مشکل باشگاه استقلال هم هرچه زودتر حل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط نفت mis

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج