جاباما
۶۳۰۲۵۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

انتقاد از انتصاب صالحی امیری در شهرداری

صالحی امیری که فقط ۹ ماه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود و با اقدامات و سخنان خود، حاشیه‌های فراوانی ایجاد کرد، به معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران منصوب شد.

روزنامه کیهان: سیدرضا صالحی روز یکشنبه ۲۱ آبان طی حکمی از سوی محمدعلی نجفی شهردار تهران به‌عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی پایتخت ایران معرفی شد. این درحالی است که این مدیر فرهنگی پس از انتصاب به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت یازدهم، حتی یک سال هم دوام نیاورد و به‌خاطر حاشیه‌ها و انتقادات فراوانی که با عملکرد خود برانگیخت، به سرعت و با روی کار آمدن دولت دوازدهم از کار برکنار شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی تاریخی خودشان در ماه رمضان گذشته در جمع دانشجویان که به صدور فرمان آتش به اختیار به افسرهای جنگ نرم، یکی از اقدامات صالحی امیری در مقام وزیر ارشاد را نشانه‌ای از اختلال در دستگاه فرهنگی کشور دانستند و فرمودند: «...این‌همه ما مسئله‌ فرهنگی در کشور داریم، مسائل مهم که شاید من بتوانم ده مسئله‌ اصلیِ فرهنگی را بشمارم که اینها دچار مشکل است [...] ناگهان می‌بینید مثلاً فرض کنید اینکه فلان آهنگ قبل از افطار پخش بشود یا نشود، می‌شود مسئله‌ اصلی؛ نامه‌نگاری می‌کنند! پیدا است که این دستگاه اختلال پیدا کرده که مسئله‌ اصلی را از مسئله‌ فرعی تشخیص نمی‌دهد و یک مسئله‌ اصلاً بی‌اعتبارِ بی‌اهمیت فرعی را به‌عنوان یک مسئله‌ اصلی، درشت می‌کنند. وقتی این‌جوری دستگاه‌های مرکزی اختلال دارند، آن‌وقت اینجا جای همان آتش‌به‌اختیاری است که عرض کردم.»

حال باید دید که آیا صالحی امیری همچون دوران تصدی ۹ ماهه خود در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باز هم مسائل فرعی و اصلی را در مدیریت فرهنگی شهر تهران جابه‌جا می‌کند یا با کسب تجربه گذشته، سعی در پرداختن به اولویت‌های فرهنگی خواهد داشت؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پایان شب سیاه روز سفید است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج