۶۳۰۴۲۵
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

نوبخت: لایحه بودجه ۹۷ عملیاتی است

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در گزارش خود به نمایندگان مجس شورای اسلامی درباره لایحه بودجه ۹۷ گفت: تدوین این لایحه از حالت سنتی خارج و بر مبنای «علمکرد» تنظیم شده است.

خبرگزاری ایرنا: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در گزارش خود به نمایندگان مجس شورای اسلامی درباره لایحه بودجه ۹۷ گفت: تدوین این لایحه از حالت سنتی خارج و بر مبنای «علمکرد» تنظیم شده است.

«محمدباقر نوبخت» روز دوشنبه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۲ وعده به نمایندگان داده شده بود، اضافه کرد: نخست اینکه لایحه بودجه ۱۳۹۷ در زمان مقرر به مجلس ارائه شود که از چهارشنبه گذشته پیش نویس آن به دولت ارسال شد و از جلسه دیروز هیات وزیران کار رسیدگی به پیش نویس لایحه بودجه ۹۷ را آغاز کردند.
وی افزود: مقرر شد همه جلسه ها معطوف به پیش نویس لایحه بودجه ۱۳۹۷ باشد و تلاش می کنیم که لایحه بودجه در زمان مقرر تقدیم مجلس می شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه اضافه کرد: قول دیگر این بود که لایحه بودجه ۱۳۹۷ با اصلاحات اساسی شکل بگیرد و ارائه شود و اگر نیاز به تکمیل برای اصلاحات است نمایندگان انجام دهند تا بتوانیم قانون مناسبی داشته باشیم زیرا طبق ماده یک قانون محاسبات عمومی، بودجه علاوه بر اینکه پیش بینی از منابع و مصارف است در واقع برنامه یک سال است که برش مقطعی برنامه های میان مدت پنج ساله را شکل می دهد.
وی به سخنان رئیس دیوان محاسبات کل کشور اشاره کرد و گفت: صحبت های آقای عادل آذر درخصوص بودجه ریزی درباره آسیب شناسی ها بود؛ از سال ۱۳۸۰ که در مجلس بودم همین اشکالات گفته شده و مهم راه حل این مشکلات است که بودجه ریزی را از روش سنتی افزایشی تغییر و به روش بودجه ریزی بر مبنای عملکرد تبدیل کنیم.

نوبخت ادامه داد: آنچه که در حال انجام است ما در دولت تدبیر و امید لایحه بودجه ۱۳۹۷ را بررسی می کنیم و روش بودجه ریزی بر مبنای عملکرد را مبنای کار قرار دادیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      آخ کی دوره دولت امیدتمام میشه تاازشردروغهای نوبخت راحت بشیم

    • ایرانی

      اقای نوبخت نشان باارزش دروغ رابه شما باید داد به ما بازنشستگان خیلی دروغ گفتین
      لطفاً ارایه بودجه به مجلس را چند روزی دست نگاه دارید ردیفی جهت زلزله زدگان درنظر بگیرید این بنده خداها امسال پرسرما کجا سرخواهند کرد خدا میداند رویف بودجه به زلزله زدگان نه جای دیگر

    • بی نام

      اصلا هر وقت صدای نوبخت رو میشنوم اعصابم بهم میریزه وقت می ناله هز بی پولی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج