جاباما
۶۳۰۵۲۷
۱ نظر
۵۱۲۹
۱ نظر
۵۱۲۹
پ

تبلیغات خلاقانه «مک‌دونالد» در ایستگاه‌های اتوبوس

ایستگاه‌های اتوبوس می‌توانند به عنوان یکی از ابزارهای مهم به منظور بازاریابی محیطی در اختیار برندهای مختلف قرار بگیرند. از آنجایی که روزانه افراد زیادی دقایقی از وقت خود را در این ایستگاه‌ها می‌گذرانند، مطمئنا پوسترها و عکس‌های خلاق تبلیغاتی می‌تواند نظر آنها را به خود جلب کند...

وب سایت شنیه: ایستگاه‌های اتوبوس می‌توانند به عنوان یکی از ابزارهای مهم به منظور بازاریابی محیطی در اختیار برندهای مختلف قرار بگیرند. از آنجایی که روزانه افراد زیادی دقایقی از وقت خود را در این ایستگاه‌ها می‌گذرانند، مطمئنا پوسترها و عکس‌های خلاق تبلیغاتی می‌تواند نظر آنها را به خود جلب کند، به همین منظور نیز طراحی و ارائه طرح‌های تبلیغاتی در ایستگاه‌های اتوبوس، مترو و سایر اماکن عمومی که مردم زیادی در آنها رفت و آمد دارند، مطمئنا در شناخته‌شدن هر‌چه بیشتر یک برند تأثیر قابل توجهی خواهد داشت ...
تبلیغات خلاقانه «مک‌دونالد» در ایستگاه‌های اتوبوس

با توجه به اهمیت این اماکن نیز امروز همه مردم جهان، پیام‌های تبلیغاتی زیادی را در ایستگاه‌های مذکور دریافت می‌کنند و چه بسا به دلیل حجم زیاد آنها، چندان توجهی نیز به آنها نکنند، چراکه یک تصویر و یا موضوع تکراری، بعد از مدتی جذابیت خود را از دست داده و چندان جلب توجه نخواهد کرد؛ به همین منظور نیز برندهای مختلف برای استفاده کارآمد از این اماکن که قطعا مخاطبان زیادی را در خود جای داده‌اند، باید به دنبال ارائه راه‌حل‌های خلاقانه و متفاوتی باشند که در مدت زمانی کوتاه، نظر مخاطبان را به خود جلب کند، بر همین اساس نیز در اینجا به معرفی یکی از تبلیغ‌های خلاقانه برند معروف مک‌دونالد می‌پردازیم که برای ایستگاه‌های اتوبوس طراحی شده است.

این رستوران زنجیره‌ای بزرگ که با فست‌فودهای خود برای مردم جهان، برندی شناخته شده است، در استفاده از ایستگاه‌های اتوبوس به نکته‌ای خاص توجه کرده و آن نیز مسافران شب این ایستگاه‌هاست، از آنجایی که بسیاری از شرکت‌های اتوبوسرانی در ساعات شب نیز فعال هستند و مردم زیادی نیز شب‌ها به بیرون می‌روند، آگهی مذکور به گونه‌ای طراحی شده ‌که پیام‌های تبلیغاتی آن تنها در شب دیده می‌شوند، به طوری که در طول روز تصاویر و متن این آگهی به صورتی مبهم و ناخوانا دیده شده، اما در طول شب هر به طور کامل رؤیت می‌شود. این آگهی چاپی به صورت یک پوستر بزرگ، تمام ایستگاه اتوبوس را پوشانده و مخاطب در همان نگاه اول، با دیدن حرف M انگلیسی قرمز رنگ، برند مک‌دونالد را در ذهن خود آورده و در نهایت با دیدن شعار این تبلیغ مبنی بر اینکه رستوران‌های مک‌دونالد در طول شب نیز باز هستند، پیام اصلی این آگهی را دریافت می‌کند.
تبلیغات خلاقانه «مک‌دونالد» در ایستگاه‌های اتوبوس

تبلیغ مذکور که توسط آژانس بازاریابی DDB طراحی شده است، با در نظر گرفتن محتوای پیام مورد نظر، دایره مخاطبان خود را انتخاب کرده و با نمایش آن در شب، تنها افرادی را که بیرون از منزل هستند، مخاطب خود قرار داده است؛ همچنین این آگهی با ایجاد یک رابطه نمادین بین شب و پیامی که تنها در شب دیده می‌شود، به گونه‌ای خلاقانه ذهن مخاطبان را به چالش کشیده و باز بودن رستوران‌های مک‌دونالد در شب را بیشتر و عمیق‌تر در ذهن آنها حک می‌کند؛ چراکه همین افراد ممکن است در طول روز نیز از ایستگاه مذکور استفاده کنند و قادر به خواندن تبلیغ آن نشوند، به همین دلیل نیز پیام اصلی تبلیغ که بر باز بودن رستوران‌های این برند در شب تأکید دارد، به صورت پررنگ‌تر و عمیق‌تری انتقال داده می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاشکی تو ایران هم مک دونالد بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج