۶۳۰۷۸۰
۱۷ نظر
۵۰۰۶
۱۷ نظر
۵۰۰۶
پ

جهانگیری: ساختمان های تخریب شده، متعلق به مسکن مهر بود

معاون اول رییس جمهور با ابراز تاسف از اینکه بیشتر خانه های تخریب شده در زلزله شب گذشته متعلق به ساختمان های مسکن مهر بوده است از وزیر راه و شهرسازی خواست تا با دقت این موضوع که چرا خانه های نوساز تا این حد آسیب پذیر بوده اند را بررسی کند.

خبرگزاری ایسنا: اسحاق جهانگیری صبح امروز (دوشنبه) در ابتدای جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با تسلیت به خانواده های کشته شدگان زلزله شب گذشته در استان کرمانشاه، از خداوند متعال برای همه در گذشتگان طلب مغفرت و علو درجات و برای مصدومان و آسیب دیدگان این حادثه طلب بهبود و شفای عاجل کرد.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به قدرت و بزرگی زلزله شب گذشته،‌ از این اتفاق که منجر به داغدار شدن تعدادی از هموطنان عزیز کشورمان شد به عنوان حادثه ای بسیار تلخ یاد کرد و گفت : همانطور که رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری تاکید کرده اند، همه امکانات کشور برای آواربرداری و کمک به مصدومان و سانحه دیدگان بسیج شده است.

وی با تاکید بر اینکه با حضور و همکاری تمام دستگاه ها بویژه نیروهای مسلح ، همین امروز مشکلات ناشی از مسدود شدن جاده ها و معابر، قطع برق، گاز و آب مرتفع خواهد شد، اظهار داشت: با استانداران استان های کرمانشاه، ایلام، کردستان و خوزستان درباره این حادثه و میزان خسارت ها و تخریب های انجام شده و نیز نیازهای اصلی مردم و منطقه گفت و گو کرده ام.

جهانگیری با اشاره به اینکه بجز استان کرمانشاه گزارشی از کشته شدن شهروندان در سایر استان ها ارایه نشده است ،‌ تصریح کرد: بلافاصله پس از آوار برداری و رسیدگی آنی و سریع به مصدومان ،‌ فاز دوم کار برای انجام ساخت و ساز موقت و دایمی به منظور اسکان ساکنان مناطق زلزله زده را آغاز خواهیم کرد.

معاون اول رییس جمهور از اعزام چندین فروند بالگرد برای کمک به ساکنان مناطق صعب العبور خبر داد و با اشاره به زمستانهای سخت منطقه ، از وزیر راه و شهرسازی خواست تا در زمینه استقرار کوتاه مدت و بلند مدت ساکنان مناطق زلزله زده بویژه روستاییان که خانه هایشان تخریب شده است،‌ اقدامات ضروری را انجام دهد.

وی با ابراز تاسف از اینکه بیشتر خانه های تخریب شده در زلزله شب گذشته متعلق به ساختمان های مسکن مهر بوده است از وزیر راه و شهرسازی خواست تا با دقت این موضوع که چرا خانه های نوساز تا این حد آسیب پذیر بوده اند را بررسی کند.

جهانگیری به حضور وزرای کشور و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در منطقه و نیز سفر رییس جمهور برای بازدید از مناطق زلزله زده اشاره کرد و گفت: هیچ دستگاهی در ارسال امکانات مورد نیاز که توسط استاندار کرمانشاه اعلام می شود نباید کوتاهی کند.

معاون اول رییس جمهور همچنین از وزیر اقتصاد و دارایی و نیز رییس سازمان برنامه و بودجه کشور خواست تا منابع مالی مورد نیاز را هرچه زودتر تخصیص دهند تا در روند امداد و بازسازی خللی حاصل نشود.

پیش از سخنان معاون اول رییس جمهور وزرای راه و شهرسازی، نیرو و نفت گزارشی در خصوص میزان آسیب ها و نحوه کمک رسانی به منطقه ارایه کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهانه پیدا کردن تا گیر بدن به مسکن مهر
      اگه همینم نبود که نصف جمعیت کشور اجاره نشین و اواره بود

    • بدون نام

      چون شما لطف کردین یهو طرحو متوقفش کردین اونا هم سر و تهشو یه جوری هم اوردن

    • بدون نام

      وزیر راه و سهرسازی الان از ترس خوابش نمیبره نکنینین این اقدامات سهمناکو تورو خدا!!!. چند تا پلاسکو فرو بریزه. چند تا قطار اتیش بگیره چند تا زلزله و ریزش ساختمون بشه و ....تا عباس اخوندی بفهمه ی جاهایی باید از مردم عذر خواست. ی جاهایی ادم بجای بخور بخور باید پیش مردم جوابگو باشه

    • بهلول

      آقای جهانکیری واقعا تمام این عزیزانی که جان باخته اند همه ساکن مسکن مهر بوده اند؟اگر اینطوری که تو میگویی درست باشد دادستان بعنوان مدیعوالعموم باید دستور دستگیری وزیر مسکن وشهرسازی تا آخرین مسئول مرتبط با این ساختمان را صادر بکند.

    • بدون نام

      وقتی می گویند آقای پیمانکار با این قیمت کار رو به شما می دهیم پیمانکار همه میخواهد برایش سود داشته باشد از مصالح می زند بدبخت این خانواده هایی گه می خواهند بروند زیر این سقف ها متاسفانه

    • بدون نام

      شماها تو هر شرایطی میخواهید استفاده سیاسیتونو ببرید حالا نه اینکه بقیه ساختمانها سالم مونده

    • بدون نام

      جهانگیری از آب گل آلود ماهی نگیرید الان دلتون شادی میکنید که خوب شد مسکن مهر ریزش کرد تا دکتر احمدی نژاد را بدنام کنید ولی تا خدا نخواهد کسی نميتواند کسی را بدنام کند این شماها هستید که بدنام هستید با این کمکم و امداد رسانی که مردم سخت ناراحت و ناراضی اند

    • بدون نام

      اقای جهانگیری باز اون ی مسکن مهری ی یارانه ای ی سهام عدالتی به مردم داد شماها که فقط جیب مردمو خالی کردین وبیکارشون کردین

    • بینام

      حالا ول کنید متعلق به هردولتی بود شما کمکشون کنید

    • شهروند

      آقای جهانگیری نه توونه هیچ کس دیگردولت به فکراین مردم فلاکت زده نیستید ونمی خوادالان پزبدی که این مسکن مهردردولت احمدی نژادبود چونکه دراون موقع هم دولتهایی مثل شمابودند که مشکلات مردم روی هم انباشته شده که احمدی نژاد اومده یه مسکنی براشون درست کنه وبعلت بی نظارتی وپیمانکارای دزد خوب ازاب در نیومدند وحالانتیجه دزدی ،اختلاس ،رانت خوری ،غارت بیت المال،حقوق های نجومیتون رامردم بیچاره می کشند

    • بدون نام

      اگه شما بلدی بهترشو بساز برا مردم ، ازآب گل آلود ماهی نگیر ، تو خودت تو این چند سال که سرکار هستی چکار برا مسکن مردم کردی آقای جهانگیری? یپول کلان به مردم بده برن یخونه محکم مثل خونه های شما براخودشون بسازن ، فقط حرف زدن و قمپز در کردن بلدید

    • امید

      اقای جهانگیری کم کاری های خودتان را به حساب مسکن مهر نریزید.

    • بدون نام

      چشم همه مسولین روشن همتون مثل همین

    • فرهادی

      ...
      اگه مسکن مهرا نبودن حالا سوارخ گیر نمی اومد مردم توش زندگی کنن
      این ربطی به احمدی نژاد نداره به دزدی ها ربط داره ...

    • بی نام

      روز روشن ایقدر دروغ نگو انچه عیان است چه حاجت به بیان است که به هفتاد میلیون ادم دروغ بگی انصاف داشته باش از یک مقام مملکتی در این شرایط بسیار بعید است که به این جزییات بپردازد متاسفانه همیشه نیمه خالی لیوان را میبینیم

    • جان علی

      آخه تو مملکت بعد دوران احمدی نژاد چیزی باقی مونده بود که اینها بخورند مملکت کلا تحریم بود نفت به فروش نمی رفت محمودی مملکت رو خالی کرده بود و تحویل روحانی داده بود چهار سال طول کشید تا اون قطع نامه هارو که محمودی کاغذ پاره می نامید اونا رو بچسبونند حساب کنید اگر فروش نفتمان که عمده در آمد مملکتمون هستش تا الان قطع بود الان وضعیت چی بود

    • هموطن

      زنده باد دکتر جهانگیری عزیز ومحبوب ولعنت بر دشمنانش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج