۶۳۰۸۸۴
۵۸ نظر
۵۰۰۷
۵۸ نظر
۵۰۰۷
پ

روحانی: با دادن وام، کمک کرمانشاه خواهیم بود

رئیس‌جمهو در بدو ورود به کرمانشاه جهت بازدید از مناطق زلزله زده اعلام کرد: من به تمام آسیب دیدگان این حادثه می‌گویم که دولت با تمام توان برای کمک به شما وارد عمل شده است و تلاش بر این است که در کوتاه ترین مدت زمانی ممکن مشکلات و معضل به وجود آمده را حل کند. روحانی افزود: دولت با دادن کمک‌های بلاعوض و وام تلاش خواهد کردتا این زمینه را فراهم کند تا مردم بتوانند در حداقل زمان ممکن منازل خود را بازسازی کنند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس‌جمهو در بدو ورود به کرمانشاه جهت بازدید از مناطق زلزله زده اعلام کرد: من به تمام آسیب دیدگان این حادثه می‌گویم که دولت با تمام توان برای کمک به شما وارد عمل شده است و تلاش بر این است که در کوتاه ترین مدت زمانی ممکن مشکلات و معضل به وجود آمده را حل کند. روحانی افزود: دولت با دادن کمک‌های بلاعوض و وام تلاش خواهد کردتا این زمینه را فراهم کند تا مردم بتوانند در حداقل زمان ممکن منازل خود را بازسازی کنند.

حجت‌الاسلام حسن روحانی در بدو ورود به استان کرمانشاه با بیان اینکه دیدار با مردم قهرمان کرمانشاه همیشه جزو آرزوهای ما بوده و نمی‌خواستیم در چنین شرایطی که مردم غم‌دارند و دچار مصیبت شده‌اند با مردم عزیز این منطقه دیدار کنیم، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در روزهای خوش و برای افتتاح طرح و پروژه‌های عمرانی به این منطقه بیاییم و خدمت مردم کرمانشاه باشیم.

وی با بیان اینکه مردم این دیار مرزبانان و مرزداران خوبی برای ایران عزیز هستند، اظهار کرد: متاسفانه به خاطر زلزله ای که پیش آمد صدها نفر جان خود را از دست دادند و هزاران نفر نیز مجروح شدند و این آلام ، دردی برای تمام ایرانیان است. من به نمایندگی از ملت ایران به همه مردم کرمانشاه تسلیت می گویم و به آنها می گویم که تمام مردم به فکر آنها هستند. هیچ ایرانی نیست که فکر مردم کرمانشاه نباشد.

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از صحبت های خود در فرودگاه کرمانشاه با تشکر از همدلی و همنوایی ملت ایران با مردم کرمانشاه اظهار کرد: همه مقامات و مسئولان کشور اعم از دولتی، نظامی، ارتشی، سپاهی، بسیجی، هلال احمر، بخش‌های امدادی، بنیاد مسکن، وزارتخانه‌های کشور، بهداشت راه، نیرو و ... برای کمک به مردم کرمانشاه و زلزله‌زدگان وارد عرصه شدند تا مشکل آب، برق و جاده را حل کنند تا مردمی را که زیر آوار مانده بودند را از زیر آوار نجات دهند.

روحانی ادامه داد: در اینجا لازم می دانم از امداد هوایی و تلاش‌هایی که برای کمک به زلزله‌زدگان انجام دادند تشکر و قدردانی کنم. اگر پروازهای بالگردها طی امروز و دیروز نبود امر کمک رسانی سخت‌تر و مشکل تر می شد.

روحانی همچنین با تشکر از مقامات کشورهای همسایه و همچنین دیگر کشورهای جهان به خاطر ابراز همدردی با ملت ایران در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به آسیب دیدگان این زلزله اظهار کرد: دولت با تمام توان برای کمک به شما وارد عمل شده است و تلاشش بر این است که در کوتاه ترین مدت زمانی ممکن مشکلات و معضل به وجود آمده را حل کند.

وی با بیان اینکه برای اسکان مردم در دوره موقت و بازسازی منازل آنها مسئول اصلی در این زمینه بنیاد مسکن است و از همه مقامات دولتی، نظامی، خیرین و سمن‌های مردمی می خواهم که به بنیاد مسکن در این زمینه کمک کنند و کار جداگانه‌ای انجام ندهند افزود: البته آنها می توانند برای خدمات عمومی از جمله امور بهداشتی و ... به صورت جداگانه اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس‌جمهور همچنین گفت: دولت با دادن کمک‌های بلاعوض و وام تلاش خواهد کردتا این زمینه را فراهم کند تا مردم بتوانند در حداقل زمان ممکن منازل خود را بازسازی کنند.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود اظهار کرد: دلگرمی همه ما رحمت خداوند است. خداوند مردم را تنها نمی گذارد و دولت و مردم نیز همه در کنار زلزله‌زدگان خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کیومرث

      شبیه همون وام های به سایر مناطق زلزله زده سیل زده و .... دادید به اینا هم بدیدi!!!!
      این همه تدبیر امید واقعا نوبره !!!!

    • مهران

      وام باید بدون بهره باشه در صورتی ک سود داشته باشه نامردیه واقعا

    • بدون نام

      این هم یک شعار دیگه مثل بقیه شعارها

    • بدون نام

      دکتر جون خودت اگه مثل زمان دکتر قبلی ساخت وساز میکنید این کارو نکنید بهتره

    • amir

      مثل کمکی که به ساختمان پلاسگو کردن تا کی میخوان کمکها حرفی باشه

    • رضا

      به خدا ...،نمونه اش فاجعه پلاسکو.کو؟چی شد اون همه وعده؟

    • احمدی

      فقط وعده!!!!بعدش هم بعد ده دوازده سال بیان بگن دولت جديد بیاد بگه دولت قبل بی خود کرده وام داده وعین پول ودیرکردشو از مردم بگیره،، مثل کاری که الان سر مردم بدیخت قشم آوردن

    • اقای عشق

      وام نمیخوایم ، به حال مردم برس یعنی الان واجبه

    • تنها

      واقعاخجالت آوره ...د ...وام میدهید؟؟؟!!!اقساط وام راچگونه بدهند !!!

    • انسان

      وامو بزار اون جایی که می...

    • مِسی

      هنوز تووام پلاسکو موندین

    • موسوی

      تو رو خدا بیش از این بدبختشون نکنید بذارید تو مسکنهایی که با مهر ساختید آروم بگیرن

    • حسین

      آره مثل وام پلاسکوییها....بسه دیگه اینقدر دروغ
      اگه مرحمه درد نیستین لا اقل خوده درد هم نباشین

    • محمدحسین

      زلزله سال ۸۳ بم وزلزله سال۸۴ زرند اون زمان دولت درامد خوبی داشت و ارزونی بود چنان به این دو شهرستان رسیدن که همه زلزله زدگان این دو شهرستان از دولت اون زمان راضی بودن..ولی فکری که خودم دارم محاله به هیچ شهری درکشور مثل اون زمان رسیدگی شود..اون زمان عالی رسیدگی کردن دولت شرایطش خوب بود اون روز

    • بدون نام

      وااااام؟ اونا به خواسته خودشون خونشون رو خراب نکردن.شما باید پول بلا عوض بدین بهشون... لعنت بر من که رای دادم

    • بدون نام

      امیدوارم مثل وامها و وعده های پلاسکو نباشه....
      خوشبختانه یا متاسفانه ما مثل سالهای قبل ساده دل و زودباور نیستیم

    • بدون نام

      خجالت هم خوب چیزیه این همه بیلیاقتی از کجا نشات میگیره انسان مطمئن میشه که از ماست که برماست.جناب روحانی میخواهید با دادن پول نزول و ربا به کمک مردم برید و مطمئن اگه ایمان داشته باشید این کمک نیست بلکه اعلام جنگ با خدا ورسول الله همانطور که قرآن میفرماید.

    • بدون نام

      روحانی دروغ تا کی

    • بدون نام

      سلطان شعار و وعده خجالت نکشیدی تو این شرایط به دیدار مردم کرمانشاه آمدی زمانی که مردم داغدارند عزیزانشان را از دست دادند چرا با شعار و وعده و وعید جگرشان را آتیش میزنید بس کنید ساکت باشید بهتر است سلاطین دروغ !!!

    • گم نام

      بشنو باور نکن اینجا ایران است .ودولت مردان درغگو باز هم دروغ گفتن.دروغ بابت سود سهام عدالت.دروغ بابت وام ازدواج.دروغ دروغ دورغ باز هم دروغ واما خیالشان راحت حوصله اعتراض نیست.

    • rad

      اونم عجب وامی.اخه با وام ده بیست میلیونی که شما میدین خدایی بزور یخچالو اجاقو چندوسیله دیگش تامین میشه.بنده خداها خونشونو دارو ندارشونو از دس دادن.ضمنا اقای روحانی عزیز تا الان که فقط وعده پوچ و تو خالی دادی و حرف قلمبه.خدا کنه این ۴سال فقط و فقط ۵درصد وعده هاتو هم عملی کنی مردم راضیند فقط ۵درصد.اگر بجای حرفو حرف جلوی موسسات خصوصیو میگرفتی همین کارت بسمون بود.اخه اقای روحانی جنابعالی رییس جمهور یه کشوری بعد چندروز پیش در میاد میگه از مردم خواهش میکنم پولاشونو بزارند تو موسسه های با اعتبار و خوش حساب.اخه اگه موسسه ای اعتبار نداره که خودت به زبون میارییش پس جلوشو بگیر.بقران ما جوونا خسته شدیم از وعده های پوچت.اونم از برجام نازنینت که جز پوچی چیزی نصیبمون نشد.ادمین جان مادرت نظرمو پااااااک نکن

    • نیما

      واقعا دولت شرم نمی کنه از وام برای این مردم زلزلزله زده حرف میزنه؟!

    • بدون نام

      این وضع تا کی ادامه خواهد داشت...
      سطح توقع مردم به کف مطالبات خودشون رسیده
      ما فقط نفس میکشیم،زندگی نمیکنیم

    • آرش

      کسی که کل زندگیش رو ازدست داده و ممکنه محل کارش هم تخریب شده باشه چه جوری میخواد وام رو پس بده؟ بابا خیلی از این مردم داغدار شدن لااقل یه سرپناهی براشون درست کنید که بتونن به زندگیشون ادامه بدن

    • مجید

      خخخخخخخخخخخخخخ
      بازار دروغ و قولهای الکی داغ داغه
      ما انتظار خالی بندیهای بزرگتر بودیم , حداقل یه وان برای ماشین و خرید مغازه و احشام و بیمه تا اخر عمر و حق بازنشستگی بالای دو میلیون و غیره رو هم بگو
      البته آقایان با اطاق فکرش هماهنگ کرده یواش یواش بگه
      ...

    • بی دل

      زحمت میکشن

    • بدون نام

      اوالاً باید قاتلین آزاد (بساز بندازها و بعضی از پیمانکارها) به بند کشیده شوند. بعدش هم اگه قرار وارم 24 درصد به مردم بدی همون بهتر که ندی. وام باید بدون بهره و با تنفس دو ساله باشه.
      البته شما نشون دادی که به هیچ وعده ای عمل نمی کنی.

    • بدون نام

      هرچی بم و آباد کردین کرمانشاه رو هم آباد میکنین.
      آقای روحانی دروغ بس است

    • عنقا

      سال 83 برف اومد که خونه خراب شدوام گرفتیم که هنوز داریم قسطش میدیم اگر یک بخشودگی باشه خوبه سال 90و91 سیل اومد خونه رابرد اصلا جای خوابیدن نبود فامیل گفتن برین دنبال خونه بگردین هنوز سال96 مستاحریم با230 هزار تومان پول اجاره که الان میخوان مثلا این کار بکنین18 سال پرداختش طول بکشه شما که میخوای این کار بکنی همین طوری بکن دیگه اینجوری مردم در مسایل مختلف زندگی خودشون میمونن مسیولین مملکت اگهه بخواد میتونه همه چی رایگان بشه

    • بدون نام

      منکه چشمم آب نمیخوره!!!
      برفرض که وام دادین ؛ایناکه محل کسب وکارشونم تخریب شده چجوری قسط بدن؟ازدورنشستین ومیگین لنگش کن

    • بدون نام

      وام بدید؟ اون بنده خداها که همه داروندارشونو از دست دادن از کجا بیارن قسط های کلان وامو بدن. ول کنید بابا مردم بدبخت شدند بدبخت

    • ali

      اقای روحانی پیمانکاران و ناظران مسکن مهر رو محاکمه کنید که بفهمند پول گرفتن و سمبل کردن یه روزی باید جواب بدن ؟؟؟ اینها خائنین به ملت و مسئول خون کشته شده ها هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گل گفتی آفرین

    • بدون نام

      وام بهترین راهه توی زلزله چند سال پیش زنجان وام قرض الحسنه دادن البته زمان خاتمی بود, به ساخت خونه ها هم نظارت کردن همه رو ضد زلزله ساختن, فکر خوبیه

    • بدون نام

      روحانی وعده الکی نده . اجازه بده مردم با کمک خودشون مشکلاتشون را حل کنند .شما هواست به حقوق مدیرات باشه .خیلی ممنون

    • بدون نام

      روحانی دروغ گو کلید ساز بس دیگ اه

    • بدون نام

      کاش ماهم مردم سوریه ومیانمار بودیم کاش ای خدا

    • بدون نام

      آقای روخانی رییس جمهور عریز مردم مستعضف ۱۷۰ روستا مگر میتوانند قسط وام بدهند !!!بخدا مردم راضی هستن همین پول اربعین که کرفتید هزینه ساخت کنید !

    • یعقوب

      بنده خدا همه داروندارشو ازدست داده ازکجا بیاره قسطشو بده دلت خیلی خوشه مسکن مهری دیگر بساز تا کشتار دیگری راه بیفته

    • کارمند

      اولا که وامی درکارنخواهد بوداینم مثل بقیه قولهای عمل نشده دوم چطور برای سوریه و عراق و یمن اوگاندا و......خانه و بیمارستان و مدرسه رایگان با بهترین امکانات میسازید ولی به هموطن خودش که می رسه قول وام میده کجای دنیا اینطوریه؟ ...

    • مراد

      واقعا شرم بر شما مسِئولین باد واقعا براتون متاسفم بی وجدان های نامرد

    • بدون نام

      ننگ بر شماها باد ننگ بهتون لعنت بهتون لعنت

    • ریتا

      آقای رئیس جمهور عزیز وام چه معنی داره؟ شما مسئول مردم هستین وظیفه دارین تو اینجور مواقع براشون امکانات فراهم کنیدهمین مردم شما و امثالهم رو که دررأس قدرت هستین مسئول اموال خودشون کردن که در زمان اضطرار بهشون برگردونید نه اینکه جوری رفتار کنید که انگار لطف کردین. از بیت المال مردم هزاران نفر نوش جان کرده اند و هیچ نگفتید حالا کمی هم برای همین مردم صرف کنید لطفا

    • بدون نام

      وقتی خونه های مردم ساخته شد خبرت میکنن بیای برا درهاش کلید بسازی فعلا صبر کن

    • فرهادی

      مردم مطمئن هستن اینم یه دروغه وام کجا بود

    • بدون نام

      گفتن وام ولی چیزی در مورده بهره اش حرفی نزد پس معلومه یه بویی میاد

    • بدون نام

      وام چند بهره؟ در صورت دیرکرد جریمش چجوریه؟ خجالتم نمیکشن اونا عزیزاشونو از دست دادن بجای اینکه بهشون دلداری بده حرف وام میزنه مثلا داره کمک میکنه اونا خونوادهاشون زیر آواره این یه عده جیره خور آورده سوت و کف بزنن برا حرفاش

    • یعقوب

      قابل توجه روابط عمومی ریاست جمهوری برای بکبار هم که شده نظرات مردمو درشبکه های اجتماعی نظری بینداز جوابی قابل قبولی دارید چه نمره ای به خودتان میدهید جای دوری نرو نظرات مردم دراخبار داغ وخبر فوری البته صدا سیما قبول نیست ممنون میشم یکبار هم که شده صادقانه به نظر مردم احترام بگذارید

    • مهدی

      منظورش از وام همون ربا 24 درصد است. ...

    • بدون نام

      حتما وام سه میلیونی

    • بدون نام

      وقتی میلیاردی خرج کشورای برادر و همسایه میکنین ازشون پس میگیرین ک الان میخواین وام بدین و پس بگیرین؟خیلی بی وجدانین بخدا
      خدایا داری میبینی دیگه؟؟؟

    • بدون نام

      از پیامها مشخصه مردم چقد از دولت تنفر دارن..الحق دولت راه اشتباه رو داره میره که اینقد معترض داره........

    • ali

      مثل وامی که به مال باختگان ساختمان پلاسکو دادید؟؟؟؟؟!!!!!

    • بدبخت

      به نظرم مردم مسلمان وستمدیده میانمار کمک میخوان
      دولتمردان شماره حساب بدین...
      اوناواجبتراز ماهستن
      لبنان و سوریه ک دیگه نورچشمی ان
      اگه چیزی تهش موند به مازلزله زده هاوام بدین ضامن چندتا میخواد؟؟
      گریه اوره واقعا...

    • بدون نام

      دولت ب چ زبونی بگه ورشکسته است؟؟اون از سهام خجالت،اون بانکاشون،اینم از بیمه سلامت..

    • بدون نام

      وام بگیرن که اگه زیر آوار زلزله نمردن زیر بار قسط وام هر روز بمیرن.
      بعدم بجای انداختن تقصیر گردن فلانی،پیمانکارا که نمردن محاکمه کنید تا بعدیا که الان دارن برا دولت شما کار میکنند ازین غلطا نکنن.گند شماهم سه سال دیگه درمیاد.

    • حسن

      وعده های سر خرمن نده

    • بدون نام

      شما ۵۰۰ میلیون وام هم که ندید ، برای این بدبختا ارزش نداره وقتی در زمان کوتاه باید کلی قسط بدن. اون بدبختا تمام زندگیشون بهم ریخته پول قسط از کجا بیارن اون هم قسط ها سنگین. بجای اینکارا که فقط در ظاهر دارید کمک میکنید اما در واقع قضیه رو دارید ماس مالی میکنید ، برید بره اینا لباس، غذا و آب و چادر بخرید. بله این کارا ارزش داره نه وام هایی با قسط های کمر شکن اون هم با نظام بانکی فاسد کشور ما !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج