جاباما
۶۳۱۰۸۶
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

باربی محجبه وارد بازار شد!

در سال ۲۰۱۶ ابتهاج محمد، شمشیرباز سابر آمریکایی، به عنوان نخستین زن مسلمان در رقابت های بین المللی شرکت کرد. او اولین زنی بود که با حجاب در این رقابت ها حاضر شد و در نهایت به عنوان اولین زن مسلمان آمریکایی مدال برنز را از آن خود کرد. طراحان عروسک، برای طراحی باربی های محجبه خود از او الهام گرفتند.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: در سال ۲۰۱۶ ابتهاج محمد، شمشیرباز سابر آمریکایی، به عنوان نخستین زن مسلمان در رقابت های بین المللی شرکت کرد. او اولین زنی بود که با حجاب در این رقابت ها حاضر شد و در نهایت به عنوان اولین زن مسلمان آمریکایی مدال برنز را از آن خود کرد.
باربی محجبه وارد بازار شد!
اما شهرت او همین جا تمام نمی شود، بلکه او اخیرا بار دیگر تیتر بسیاری از روزنامه ها و مجلات شد. در واقع طراحان عروسک، برای طراحی باربی های محجبه خود از او الهام گرفتند. این عروسک های باربی طراحی شده با ظاهری محجبه به زودی روانه بازار می شوند.
باربی محجبه وارد بازار شد!
طراحان، این باربی های محجبه را نه تنها برای قدردانی از برنده مدال برنز المپیک، بلکه برای منحصر بفرد بودن شخصیت ابتهاج محمد، طراحی کردند. به گفته آنها: «این باربی شبیه بسیاری از دختران جامعه است. دخترانی که حجاب را مانع از پیشرفت می دانند. در واقع با این کار ما می خواستیم به آنها ثابت کنیم که فرقی نمی کند مسلمان باشی یا غیر مسلمان، شما توانایی انجام هر کاری را دارید.»
باربی محجبه وارد بازار شد!
ابتهاج محمد که در مراسم بزرگداشت زنان سال 2017 با باربی خود مواجه شد، از این اتفاق بسیار خوشحال است و امیدوار است که این عمل الهام بخش دختران نسل های آینده باشد. او در این باره می گوید: «من در کودکی همیشه با عروسک های باربی بازی می کردم و حالا خوشحالم که یکی از آنها متعلق به من است. باربی های محجبه می توانند الهام بخش بسیاری از دختران مسلمان باشد و به رویاهای آنها رنگ واقعیت ببخشد.»
باربی محجبه وارد بازار شد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پریا

      چه خوب:)))

    • Sara

      شکر
      مشکل همین بود ک حل شدددد
      :):):):)

    • بدون نام

      وقتی ادم ازادانه انتخاب میکنه میتونه با خیال راحت از نتیجه انتخابش لذت ببره, چه خوبه که اونجا به همه انتخابها احترام میزارن اونم تا این حد

    • setare

      هاهاها :))

    • علی اصل

      چه قدر خوبه که باربی محجبه بیاد تو بازار ، اسباب بازی ها و نوع بازی ، بیشتر از اون چیزی که بیشترمون فکر میکنیم رو بچه ها که آینده مملکت هستند ، تأثیر میذاره.

    • maha

      اخ جون دمش گرم خیلی کاربزرگی کرده

    • بدون نام

      فقط دارا و سارا
      :-(

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج