۶۳۱۲۵۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

خاموشیِ حماسه‌ساز؛

گوچی، یک سال بدون گلِ ملی

گوچی بعد از نقش اول صعود ایران به جام جهانی ۲۰۱۴، تنها گل تیم کی‌روش را هم در جام جهانی به ثمر رساند.

وبسایت نود: گوچی بعد از نقش اول صعود ایران به جام جهانی ۲۰۱۴، تنها گل تیم کی‌روش را هم در جام جهانی به ثمر رساند. ولی از آن روز تا به حال ایران در ۳۶ مسابقه بازی کرد که قوچان‌نژاد فقط در چهار بازی گل زد. تیم ملی در سالی که برای صعود به جام‌جهانی نیازی به معجزه نداشت، خبری از گل‌های آقای منجی هم نبود.

رضا قوچان‌نژاد در اولین دقیقه بازی با ونزوئلا فرصت داشت که هجدهمین گل ملی‌اش را بزند. ولی باز هم بی‌دقتی‌اش مانع از گل زدن شد. قوچان‌نژاد خیلی وقت است که برای تیم ملی گل نمی‌زند. آخرین گل گوچی در دیدارهای رسمی، به اولین بازی تیم ملی در مرحله گروهی برمی‌گردد. گلی که با اشتباه دروازه‌بان قطر و به لطف پاسی که به انصاری‌فرد داد، زده شد. از آن روز تا به حال هنوز قوچان‌نژاد در دیدارهای رسمی گلی برای تیم ملی نزده است. آن گل در تاریخ ۱۱ شهریور ۹۵ زده شد. ایران در این مدت ۹ دیدار رسمی برگزار کرد که هشت گل هم زد ولی سهم قوچان‌نژاد در این تعداد گل عدد صفر بود. گوچی در این مدت کمتر از سه رقیب دیگرش هم بازی کرد و کی‌روش مثل قبل به او اعتماد نمی‌کند. بعد از بازی اولی که قوچان‌نژاد گل زد، او در ۲۳۵ دقیقه دیگر هم در بازی‌های رسمی حضور داشت ولی گل نزد. در این مدت طارمی در هشت بازی به میدان رفت که مجموعا ۵۳۰ دقیقه بازی کرد. بعد از طارمی، نوبت به سردار آزمون می‌رسد که بیشترین حضور در زمین را دارد. سردار در هفت مسابقه با مجموع دقایق ۴۸۴ به میدان رفت. فقط کریم انصاری‌فرد از رضا قوچان‌نژاد کمتر بازی کرده است. کریم فقط هفتاد دقیقه بعد از بازی اول، بازی کرد.

اگر بازی‌های دوستانه را هم به همین بازی‌های رسمی اضافه کنیم، حالا شانزده مسابقه از گل قوچان‌نژاد به قطر می‌گذرد. در این مدت رضا فقط در برد هشت گله ایران مقابل گینه‌نو سهیم بود و در هیچ کدام از پانزده مسابقه دیگر گلی نزد. در حالی که در همین مدت، سردار آزمون ۷ گل زد، طارمی و انصاری‌فرد هم هر کدام چهار گل ‌زدند. هشت بازیکن مختلف در ۲۱ گل ایران سهیم بودند. حتی بازیکنانی مانند جلال حسینی و رامین رضاییان و یا سامان قدوس هم گل زدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گوچی عالیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج