۶۳۱۲۶۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۸/۲۴


فال روزانه 1396/08/24

فال روزانه چهارشنبه 24 آبان 1396

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 24 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال، با تدبیر، با اعتماد به نفس، صادق، جسور، مهربان و همیشه آماده ی کمک به دیگران هستید. شما در بیان احساسات خود نسبت به شخصی که دوست دارید زیاد موفق نیستید و همین باعث می شود گاهی مورد انتقاد او قرار بگیرید و مایه ی دلخوری اش شوید. امسال، به ویژه برای خانم ها، سالی همراه با موفقیت و پاداش های فراوان خواهد بود. بخت با شما یار است و ثروت و شانس را در طول سال تجربه خواهید کرد. اگر از فرصت هایی که برایتان پیش می آیند حداکثر استفاده را ببرید یک جهش اساسی در زندگی حرفه ایتان پیش رو خواهید داشت که علاوه بر رشد حرفه ای به بهتر شدن وضعیت مادیتان نیز کمک خواهد کرد. با رشد اقتصادیتان وضعیت رفاه و آسایشتان نیز بهتر خواهد شد و می توانید نسبت به قبل پول بیشتری را پس انداز کنید. آنهایی که مجرد هستند برای مدتی به طور وحشتناکی احساس تنهایی خواهند کرد و به دنبال یک نفر خواهند بود که آنها را از این وضع نجات دهد، اما یادتان باشد هر کسی ارزش این که شریک راه شما باشد را ندارد. شاید کمی نگران وضعیت سلامت والدین خود باشید، اما مشکل خاصی آنها را تهدید نمی کند.

فال روزانه 1396/08/24

شما امروز از لحاظ عاطفی حال خوبی دارید، اما هر چه بیشتر در مورد افکار و احساساتتان صحبت می کنید دیگران بیشتر حساسیت شما را مورد انتقاد قرار می دهند. متأسفانه تحت چنین شرایطی شما ممکن است سکوت کرده و در لاک خودتان فرو بروید. به جای این که ناراحت شوید این نکته را به خودتان یادآوری کنید که شما درس ارزشمندی برای آنها دارید، اما آنها آمادگی لازم برای یاد گرفتن آن را ندارند. حرف هایشان را به خودتان نگیرید، مشکل از شما نیست. امروز شاید بین شما و شخصی که دوست دارید اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد. برای به کرسی نشاندن حرف خودتان تلاش بیهوده نکنید، کمی فکر کنید و اگر حق با طرف مقابل است تسلیم شوید.

فال روزانه 1396/08/24

امروز از منابع درونی خود استفاده کنید! در آرامش تمام به صدای احساسات خود در اعماق وجودتان گوش کنید و بر اساس آن کارهایتان را برنامه ریزی کنید. یادتان باشد در حین انجام کارهایتان احساسات دیگران و تأثیری که کارهایتان رو آنها خواهند داشت را نیز در نظر داشته باشید. از وقفه هایی که در طی روز در کارهایتان پیش می آیند استفاده کنید و آنها را به چشم مانعی بر سر راه خود نبینید. به جای این که عجله کنید و بخواهید از این طرف به ان طرف بدوید تا از وقفه ی به وجود آمده جلوگیری کنید در این فاصله به خودتان استراحت بدهید تا بتوانید با انرژی کامل راهتان را ادامه داده و به اهدافی که برای روزتان تعیین کرده بودید دست پیدا کنید.

فال روزانه 1396/08/24

اگر در روزهای گذشته آماده سازی های لازم برای کارهایی که امروز می خواهید انجام دهید را کرده باشید، اوضاع به خوبی پیش خواهد رفت و با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد. همه ی شرایط لام فراهم شده اند و شما فقط باید دست به کار شده و نتیجه ی مورد نظرتان را به دست بیاورید. اگر مقدمات را به درستی فراهم کرده باشید گام هایی که امروز می خواهید بردارید برای شما هیچ گونه دشواری به همراه نخواهند داشت. اما اگر به جزئیات توجه نکرده باشید تمام مدت مجبور خواهید بود کارهایتان را متوقف نمایید تا کاستی ها را جبران نمایید. در پایان روز فقط به خودتان استراحت بدهید و حتی شام را هم از بیرون سفارش بدهید.

فال روزانه 1396/08/24

امروز همه انگار خیلی احساساتی شده اند و رفتارهای منطقی شما طرفدار چندانی ندارند، سعی نکنید به زور آنها را وادار به پذیرفتن حرف های خودتان بکنید و بگذارید به حال خودشان باشند و حتی اگر با آنها مخالف هستید هم نظراتتان را برای خودتان نگه دارید! صبح که می خواهید از خانه بیرون بروید وضعیت هوا را در نظر داشته باشید و مطابق با آن لباس بپوشید. امروز رئیستان مسئولیت های زیادی را به عهده شما گذاشته و انتظاراتش از شما بیش از همیشه هستند. شما نمی دانید چطور باید با این شرایط کنار بیایید و دچار استرس شده اید. هر کاری که در توانتان است را با آرامش انجام بدهید، اگر نتوانستید همه ی کارها را انجام دهید دنیا مطمئنا به آخر نخواهد رسید.

فال روزانه 1396/08/24

امروز انگار احساسات شما کمی خام هستند و به همین خاطر هم ممکن است رفتارهایتان زیاد حساب شده نباشند. سعی کنید متوجه باشید که بعضی ها نمی توانند چنین رفتارهایی را تحمل کنند، به ویژه وقتی این رفتارها از جانب شما باشند. به احساساتتان به عنوان بخشی از وجود خود توجه کافی را داشته باشید، اما به آنها اجازه ندهید که تمام وجود شما و کارهایتان را در کنترل خود داشته باشند. کمی مواظب کارها و واکنش هایتان باشید تا امروز را به خوبی پشت سر بگذارید. اگر کسی شما را به چالش می کشد و حرفی می زند که با باورها و نظرات شما مغایرت دارد سعی کنید با خونسردی از موضع خود دفاع کنید و دعوا راه نیندازید.

فال روزانه 1396/08/24

امروز شما احساس می کنید که از روند عادی زندگی خودتان خارج شده اید و اوضاع اطرافتان به طور قابل توجهی تغییر کرده است. خبر خوب این است که شما همیشه و تحت هر شرایطی می توانید خودتان را با محیط و افرادی که در اطرافتان قرار می دهند هماهنگ کنید و همین که به دیگران نزدیک شوید خیلی راحت به عضوی از گروه آنها تبدیل می شوید. امروز هم سعی کنید صبر داشته باشید و قوانین جدیدی که باید رعایت کنید را یاد بگیرید و خودتان را با عادات و رفتار افراد تازه ای که با آنها آشنا شده اید وفق بدهید. البته که این بدان معنا نیست که نباید از خودتان هویت و شخصیتی داشته باشید، فقط لازم است یاد بگیرید چطور با آنها کنار بیایید.

فال روزانه 1396/08/24

امروز شما به طور تعجب آوری احساساتی شده اید و این احساساتی شدن امروزتان دارد به کارهایتان لطمه وارد می کند و برنامه هایتان را به هم می ریزد. اگر به خاطر چیزی که در حالت عادی برایتان کوچک و بی اهمیت است اشک هایان جاری شدند و یا یک موضوع پیش پا افتاده از خشم دیوانه تان کرد اصلا تعجب نکنید. سعی نکنید احساسات خود را سرکوب کرده و یا از دیگران مخفی نگه دارید. گاهی باید به احساساتمان اجازه بدهیم کنترل ما و زندگیمان را در دست بگیرند، شما هم امروز بهتر است همین کار را بکنید. در چنین شرایطی بودن در کنار آنهایی که برایتان عزیز هستند و صحبت کردن با آنها می تواند کمک بزرگی به شما بکند.

فال روزانه 1396/08/24

امروز سعی نکنید به زور کاری را پیش ببرید و در آرامش منتظر بمانید و ببینید چه اتفاقی خواهد افتاد. شما آدمی هستید که همیشه سعی در کنترل اوضاع دارد و بیکار نمی نشیند و انرژی خود را به بهترین نحو مورد استفاده قرار می دهد. امروز سعی کنید به جای به کار گرفتن انرژیتان برای انجام کارهایی که به عهده دارید کمی از این انرژی را صرف پرداختن به دنیای درونتان کنید و ببینید چگونه این کار دیگران را به شما جذب خواهد کرد. حداقل سودی که این کار برای شما خواهد داشت این است که شناخت بهتری از افکار و احساسات خود پیدا خواهید کرد. امروز سعی کنید خشم خود را تحت کنترل در بیاورید، در غیر این صورت به مشکل برخواهید خورد.

فال روزانه 1396/08/24

امروز شما احساسات خود را از دوستان و همکارانتان مخفی نگه می دارید، اما آنها متوجه دلیل این رفتار شما نمی شوند و ممکن است برداشت اشتباهی از برخوردهایتان داشته باشند و فکر کنند که در حال حاضر دلتان نمی خواهد در فعالیت های گروهی شرکت کرده و یا در جمع آنها حضور داشته باشید. به هر حال خود شما هم ترجیح می دهید هیچ نیرویی از دنیای اطرافتان شما را تحت تأثیر خود نگذارد و دلتان می خواهد کمی به حال خودتان گذاشته شوید. مواظب باشید، تنها ماندن شجاعت لازم دارد! شم تجاری شما امروز خیلی خوب کار می کند و تجزیه و تحلیل هایتان در زمینه تجاری بسیار دقیق هستند، از این فرصت حداکثر استفاده را ببرید.

فال روزانه 1396/08/24

امروز انگار همه ی دور و بری هایتان تصمیم گرفته اند یک کار جدید را برای خودشان انجام دهند و شما هم با دیدن این همه انرژ یو انگیزه دلتان می خواهد با آنها همراه شوید و یا خودتان هم یک مسیر جدید را در پیش بگیرید. این که از دیگران انرژی و انکیزه بگیرید خیلی خوب است، اما مواظب باشید فقط به این دلیل که همه دارند یک کار را انجام می دهند شما هم به آنها نپیوندید. شما دلتان می خواهد در هر شرایطی به همه نشان دهید که در انجام هر کاری از همه بهتر هستید. یادتان باشد که زندگی یک مسابقه برای نشان دادن برتری خودتان نیست و مسائل خیلی مهم تری هستند که باید به آنها توجه و رسیدگی کنید.

فال روزانه 1396/08/24

امروز بین جنبه ی زنانه و مردانه ی وجودتان یک اختلاف نظر اساسی وجود دارد، اما این لزوما برای شما بد نخواهد بود. این اتفاق به شما فرصت آشنایی بیشتر با هر دو نیمه ی وجودتان را خواهد داد و می توانید چیزهای زیادی را از آن یاد بگیرید. شما باید یاد بگیرید بین این دو یک تعادل آگاهانه برقرار کنید. با وجود این که بلندپروازی های حرفه ایتان به شما انگیزه می دهند تا در محل کارتان موفق باشید، اما شما می خواهید چیزی فراتر از موفقیت های اجتماعی به دست بیاورید. شما به دنبال درکی معنوی از خودتان و دنیای اطرافتان هستید و می خواهید فراتر از ارزش هایی بروید که اجتماع تعریف می کند و برایتان مهم نیست که واقعیت وجودتان را نشان بدهید.

فال روزانه 1396/08/24

امروز به جای این که سعی کنید همه ی کارها را خودتان به تنهایی انجام بدهید بخشی از کار را به شخصی بسپرید که می دانید حتی بهتر از خودتان توانایی انجام آن را دارد. وقتی می دانید کسی هست که بتواند کاری را بهتر از خودتان انجام دهد اصلا عاقلانه نیست که بخواهید به زور خودتان همه کارها را انجام دهید. امروز حجم کارهایی که باید انجام شوند خیلی زیاد است، اگر می داند از پس انجام همه ی آنها برنمی آیید شجاعت لازم برای اعتراف کردن را داشته باشید. این که خودتان را از انجام کاری کنار بکشید خیلی بهتر از آن است که با خراب کردن آن همه را از خودتان نا امید کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج