۶۳۱۳۷۶
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

حمله روزنامه جوان به مجری تلویزیون

محمدصادق عابديني در روزنامه اصولگرای جوان نوشت: تيم توليد برنامه «راديو هفت » كه در توليد برنامه‌اي مشابه در فضاي مجازي شكست‌خورده بود، بار ديگر مسير بازگشت به تلويزيون را در پيش گرفت، اينبار قرار است برنامه‌اي با عنوان «راديو شب» از سوي اين گروه ساخته شود.

محمدصادق عابديني در روزنامه اصولگرای جوان نوشت: تيم توليد برنامه «راديو هفت » كه در توليد برنامه‌اي مشابه در فضاي مجازي شكست‌خورده بود، بار ديگر مسير بازگشت به تلويزيون را در پيش گرفت، اينبار قرار است برنامه‌اي با عنوان «راديو شب» از سوي اين گروه ساخته شود.

منصور ضابطيان و محمد صوفي، تهيه‌كنندگان برنامه تلويزيوني «راديو هفت» اين بار قرار است برنامه‌اي مشابه را براي شبكه «شما» توليد كنند. راديو‌هفتي‌ها كه قرار بود از ابتداي مهر ماه سال ۹۵ برنامه‌اي با نام «راديو شب» در شبكه «شما» اجرا كنند، به دلايلي بعد از توليد چند آيتم اجازه اين كار را پيدا نكردند و حالا خبرها حاكي از اين است كه اين تيم دوباره با اين برنامه به شبكه «شما» بازمي‌گردند.
حمله روزنامه جوان به مجری تلویزیون

«راديو هفت» يكي از موفق‌ترين برنامه‌هاي شبكه تلويزيوني آموزش بود. جنگي شبانه كه همراه با اجراي موسيقي، شعر‌خواني، خوانش قطعات ادبي و البته پرداختن به فرهنگ عامه همراه بود. راديو هفت با وجود موفقيت بالا و پشت سر‌گذاشتن چند فصل توليد، نتوانست در «شبكه آموزش» دوام بياورد و بعد از مدتي با همان تيم و البته با تغيير نام به عنوان «صد برگ» جزو برنامه‌هاي شبكه ۴ سيما شد. حضور در شبكه ۴ دوران زوال اين برنامه را رقم زد و با تغيير مديريت اين شبكه، «صد برگ» نيز تعطيل شد.

مقصد بعدي تيم توليد برنامه «راديو هفت» فضاي مجازي بود. فاصله از تلويزيون باعث شد تا انتقادهاي تندي از سوي توليد‌كنندگان «راديو هفت» به مديران صداوسيما وارد شود، منصور ضابطيان در صفحه اجتماعي‌اش، متن تندي را عليه تلويزيون منتشر كرد و عدم همكاري تيم برنامه‌سازش با صداوسيما را ناشي از توهم شخصي معاون سيما عنوان كرد و نوشت: «مطمئناً بازنده اين تصميم نه ما و شما كه تلويزيون است. ما يكديگر را به‌زودي پيدا مي‌كنيم، اين سيماست كه با تصميم‌گيري‌هاي بغض‌آلود حلقه دوستانش را روز به روز تنگ‌تر و تعداد بينندگانش را كمتر مي‌كند».
ضابطيان و تيم همكارش در فضاي مجازي برنامه‌اي با نام «وقت‌خواب» را ساختند، با همان ساختار و رويكرد، اما اين بار فاقد نشانه‌هاي موفقيت، اتفاقي كه باعث شد خيلي زود «وقت خواب» به خواب ابدي برود. حالا برنامه‌سازان سال‌هاي نه‌چندان دور، منتقدان ديروز و شكست‌خوردگان برنامه‌سازي در فضاي مجازي، قرار است دوباره سراغ طرح ساخت برنامه «راديو شب» بروند. اين بار مقصد اين گروه نه شبكه‌هاي زير‌نظر معاونت سيما بلكه شبكه «شما» است كه زير مجموعه معاونت امور استان‌هاي سازمان صداوسيما است
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هیچکی به تلویزیون باز نگشته باور کنید بیست ساله تلویزیون صدا و سیمای ایران باز نکرده ام

    • قاسم

      وقتی یک برنامه خوب ساخته میشود بجای اینکه حمایت بشه تا تداوم پیدا کنه از روی عمد یا از سر غرض و مرض تعطیلش میکنند تا اون تیم انگیزه و تمرکزش را از دست بدهد و بجای بهتر شدن بدتر نیز خواهد شد.مدیران صدا و سیما هم مانند مدیران یک سازمان اطلاعاتی عمل میکنند نه کسی میشناسشون و ته اصلا پاسخگوی اعمالشون هستند و نه اصلا بالادستی دارند که کسی شکایت به اونجا ببره

    • بدون نام

      تو بیخود بیجا میکنی با این روزنامه ات

    • بدون نام

      خوب به توووو چه؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      منم خیال خودمو راحت کردم سالهاست تلویزیون ایرانو تحریم کردم وبرنامه هاشو نمی بینم

    • عنقا

      ما برنامه ضابطیان نگاه میکردیم شما دشمنی داری مگه باآقای ضابطیان وهمکاراش خیلی خوشحال شدم که قراره شروع به کار کنه آقای ضابطیان به کسی توهین نکردکه

    • بدون نام

      کی نگای برنامه های خرافاتی شما میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج