جاباما
۶۳۱۹۳۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کشتی گیر دزفولی وسط گود فوتبال

تا دو هفته قبل اگر کلمه گرشاسبی را گوگل می‌کردید یکی در میان عکس‌ها و لینک‌هایی از مصاحبه‌های حمیدرضا گرشاسبی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و لینک‌هایی از دانلود آخرین کارهای آرمان گرشاسبی خواننده گروه موفق چارتار را می‌‌یافتید...

ایران ورزشی: تا دو هفته قبل اگر کلمه گرشاسبی را گوگل می‌کردید یکی در میان عکس‌ها و لینک‌هایی از مصاحبه‌های حمیدرضا گرشاسبی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و لینک‌هایی از دانلود آخرین کارهای آرمان گرشاسبی خواننده گروه موفق چارتار را می‌‌یافتید اما حالا که بحث استعفا و کنار رفتن طاهری روز به روز جدی‌تر می‌شود این گرشاسبی پدر است که در گوگل پسر هنرمندش را پس زده و معروف‌تر و مشهور‌تر از او شده است. البته که شاید همین حالا بسیاری از هواداران پرسپولیس و اهالی فوتبال این عضو هیات مدیره و سرپرست فعلی باشگاه را خیلی خوب نشناسند اما بعید نیست تا چند وقت دیگر تعداد لینک‌های مربوط به حمید‌رضا گرشاسبی آنقدر بیشتر از آرمان‌شان باشد که وقتی قرار به معارفه گرشاسبی بزرگتر باشد نه به ‌عنوان «پدر آرمان» بلکه به‌عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از او یاد کنیم و هر روز تصویرش را در صفحه تلویزیون و جلد روزنامه‌ها ببینیم.

حمیدرضا گرشاسبی احتمالا یکی از شناخته‌ترین رجل ورزشی شهرستان دزفول است که برعکس دوران ورزشی‌اش در عرصه مدیریت فرد به مراتب شناخته شده‌تری شد. گرشاسبی در دوران جوانی کشتی می‌گرفت اما با ورود به عرصه مدیریت تقریبا تمام پله‌های این مسیر را به تدریج طی کرد و تا یکقدمی دفتر وزیر هم پیش رفت.

او در هیات کشتی خوزستان و اداره ورزش استان خوزستان انواع و اقسام سمت‌های مدیریتی را تجربه کرد. گرشاسبی دبیر و رییس هیات کشتی خوزستان شد و بعد از تجربه چند پست در اداره ورزش استان به قائم مقامی این اداره هم رسید. او بعد از کوچ به تهران در شمال‌ شرق و شمیرانات مدیریت کرد اما دوباره به عشق خودش کشتی برگشت و در دوره ریاست طالقانی در فدراسیون کشتی رییس بخش کشتی فرنگی شد. او مدتی سرپرستی هیات جودوی تهران و چند پست دیگر در اداره تربیت بدنی استان تهران را تجربه کرد تا با تجربه اندوزی در پایتخت به‌عنوان مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان به زادگاهش برگردد. از اینجا به بعد بود که گرشاسبی مدام در پست‌های بزرگ و مهم جابه‌جا شد. او سال 90 برای ریاست فدراسیون کشتی خیز برداشت اما بعد از جلو آمدن رسول خادم در بار دوم کاندیدا نشد. در بهمن ماه سال 92 و با حکم محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان وقت او به ‌عنوان مدیرکل حوزه وزارتی وزارتخانه منصوب شد. یک سال بعد در اواخر سال 1393 گرشاسبی رییس تربیت بدنی استان تهران شد و جای نژادفلاح را گرفت تا همزمان دو پست مهم را عهده‌دار باشد اما ریاستش بر ورزش تهران طولانی نشد. این مدیر خوزستانی اواخر خردادماه 94 به عضویت هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درآمد و تا الان در این سمت باقی مانده اما اول دی‌ماه سال گذشته بود که از وزارتخانه دور شد و جایش را به نیک‌بین داد.

حالا آقای کشتی‌گیر که ظاهرا در مدیریت این رشته موفق بوده و از او به‌عنوان یک مدیر کاربلد یاد می‌شود در بین تمام گزینه‌های نامدار تنها گزینه جدی وزارتخانه برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس است. گرشاسبی در حال حاضر نفر اول باشگاه پرسپولیس است و فعلا حق امضا دارد. او به‌عنوان نفر اول باشگاه در مراسم مختلف شرکت می‌کند و حتی به طلبکاران باشگاه وعده و وعید می‌دهد. گرشاسبی با اعلام ماندنی شدن برانکو و تاکید روی این مساله درصدد وجهه بخشیدن به شأن مدیریتش نزد هواداران پرسپولیس است و البته نسبت به تمام مسائل جاری باشگاه و مشکلات و چالش‌هایی مثل بی‌پولی، جدال با حامی مالی، پرونده‌های خارجی، مجوز حرفه‌ای و ... اشراف دارد چرا که همواره همراه طاهری بوده و از جزییات تمام مسائل ریز و کلان باشگاه خبرد‌ار است. گرشاسبی طی ۲۹ ماهی که از حضورش در باشگاه پرسپولیس می‌گذرد نزدیک‌ترین فرد به علی‌اکبر طاهری بوده و در تمام ادوار هیات مدیره با او و تصمیماتش کاملا همسو بوده است. او در تمام سفرها و بازدیدها کنار طاهری بود و هر‌گاه فردی از اعضای هیات مدیره با طاهری راه نمی‌آمد او موازنه را به سود طاهری تغییر می‌داد. همین امسال نیز وقتی بحث ترمیم هیات مدیره پرسپولیس پیش آمد بارها از کنار گذاشتن گرشاسبی خواندیم و شنیدیم اما مدیری که با گودرزی به وزارتخانه آمد و در پرسپولیس پست گرفت در دوره وزارت سلطانی‌فر هم در پرسپولیس ماندنی شد و شاید به پست بالاتری دست یابد. حالا گرشاسبی کشتی‌گیر جلوتر از فوتبالیست‌هایی مثل محمد دادکان، محمدحسن انصاری فرد، امیر عابدینی و‌... که طی این دو هفته به‌عنوان گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس مطرح شده‌اند قرار گرفته و چنانچه روال معمول فدراسیون‌ها و ارگان‌های ورزشی که همواره نفر دوم، نفر اول می‌شود یا سرپرست، مدیرعامل بعدی خواهد بود باید او را جدی‌ترین گزینه مدیریت باشگاه پرسپولیس بدانیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج