۶۳۱۹۶۶
۶ نظر
۵۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۹
پ

تعیین تکلیف پول سپرده‌ گذاران موسسه کاسپین

عضو ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار از تعیین تکلیف پول سپرده‌گذاران موسسه مالی و اعتباری کاسپین خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: عضو ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار از تعیین تکلیف پول سپرده‌گذاران موسسه مالی و اعتباری کاسپین خبر داد.

محمدرضا تابش گفت: تاکنون نود درصد این سپرده‌گذاران تعیین تکلیف شده‌اند.

وی با بیان اینکه این ۹۰ درصد شامل افرادی می‌شوند که زیر ۲۰۰ میلیون در موسسه مالی و اعتباری کاسپین سپرده‌گذاری کرده بودند، ادامه داد: پرداختی‌ها به این افراد آغاز شده است و در چند روز آینده سپرده این افراد به آنها بازگردانده می شود.

عضو ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار تصریح کرد: از چند روز گذشته نیز تعیین تکلیف افرادی که بالای دویست میلیون تومان در موسسه مالی و اعتباری کاسپین سپرده‌ دارند آغاز شده و پرداختی به آنها نیز در چند روز آینده آغاز می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهبهان

      آقای حسن نژاد وقتی یک بانک یا موسسه باچندصد شعبه وبیست سال سابقه مشغول کار است چه طور می شود فهمید که غیر مجاز است . با این طرز فکر نظر نده به خدا خیلی سنگین تر است. در همان کمیسیون اقتصادی بشین کار خودت رابکن .در جای دیگر خواندم اینجا جواب دادم

    • مصطفی

      جناب تابش عرض سلام و خداقوت.
      میتونم بپرسم منظور از تعیین تکلیف زیر ۲۰۰ میلیون چیه؟من ۴۰میلیون تومان تو کاسپین دارم بهم میگن روزی ۲۰۰ هزارتومان میتونیم بهت بدیم.

    • بدون نام

      چرا دروغ میگویید .شما چرا دروغ در سایت هایتان می نویسید ......هنوز به 10 نفر هم این پول را ندادند ....به کسانی هم دادند 10 درصد پول انها را نگه داشتند سودها را کم کردند .از 50 میلیون 22 میلیون می خواهند پرداخت کنند ..چرا دروغ میگویید.شاید در تهران پرداخیتد به نور چشمی ها به شهرستانها نمی پردازید .به خدا اگر باخبر شویم که به تهرانی ها دادید به شهرستانی ها ندادید تمام بانکها را به اتش می کشیم ..تهرانی ها دزدیدند جورش را شهرستانی های بدبخت کارگر بکشند ........ دروغ کمتر بگویید ..هنوز هیچ غلطی نکردید .تمام بانکهااز صیح تا شب غل غله ادم است ..مردم را مسخره کردید . مردم پول خودشان را می خواهند تمام وکمال .والسلام .یا بدهید .یا ............مثل احمدی نژاد به بست می نشینیم .صدایمان هم به گوش جهانیان می رسانیم ....برای اینکه ابرو ریزی نشود پول مردم را این هفته کمال وتمام پس بدهید ........با عزت و احترام .نه با خواری و زور سازمان ملل و دنیا ...

    • بدون نام

      ایا این چند روز واقعا چند روز است ..می شود چند روز .چند هفته .چند ماه است!!!! .مردم صبرشان به سر امده دایم در حال نفرین کردن به باعثین ان هستند .هر روز دارد بلا بیشتر سرشان یاید .هنوز درس عبرت نگرفتید که از جیب مردم دزدیدن این بلا ها ناظر می شود ...شما را به خدا یی که نمی شناسید .دست از جیب مردم بر دارید پول مردم را این هفته کمال وتمام بدهید .قال قضیه را بکنید .این قدر ناله ونفرین دنبالتان نباشد .می دانید ک هر روز من یکی یک دور تسبیح فقط یکا یک شما را بعد از نماز لعن میکنم . و ا زخدا می خواهم که خدا نصیب خودتان و خانواه تان بکند این اوضاع را ببینیم که چه میکنید ..ان موقع این قدر بی تفاوت هستید رد مقابل مالتان که دزد برده تا ببنید که مالی که به سختی بدست امده چطور دزدان یک شبه بردندو عین خیالشان نیست ..برای پس دادن ..............

    • بدون نام

      جناب تابش منظور شما از کاسپین فقط سپرده گزاران فرشتگان است به مابقی موسسه های که با کاسپین یکی شدن جواب نمیدن و می گویند مصوبات مجلس و بانک مرکزی برای سپرده گزاران فرشتگان است . مابقی موسسه ها راپول نمیدن ایا جوابی که به سپرده گزاران می دهند صحت دارد یانه لطفا پیگیری فرمایید.

    • جهانگیر

      من 20 ملیون دارم موسسه کاسپین طلبم را نمی دهد میگویند سیف دروغ میگوید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج