جاباما
۶۳۲۱۱۷
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

گریزمان - کوتینیو؛

فقط یک ستاره به بارسلونا می آید

بارسلونا پس از جدایی نیمار در تابستان، دچار یک وحشت بی سابقه شد و دست به اقداماتی عجیب زد.

ورزش سه: آبی اناری ها همچنان دوران پسا نیمار را پشت سر می گذارند و از بخت خوب، مجموعه فعلی توانسته فصل را بسیار خوب و حتی دور از انتظار شروع کند.

وقتی نیمار به آن شکل راهی پی اس جی شد، مدیران بارسلونا که عصبی شده بودند، گزینه های زیادی را برای جانشینی او در نظر گرفتند. به یکباره مطرح شد که بارسلونا نه تنها به دنبال جذب جانشین نیمار است که قصد دارد در خط هافبک نیز خود را تقویت کند. اقدام برای جذب ژان میشل سری از نیس که عجیب جلوه می کرد نشانه وحشتی بود که به مدیران بارسا تزریق شده بود.

در نهایت ۱۰۵ میلیون یورو برای دمبله پرداخت شد که چند برابر قیمت واقعی این بازیکن بود. تا ساعات پایانی نقل و انتقالات نیز تلاش ها برای جذب کوتینیو و دی ماریا ادامه داشت که به نتیجه نرسید.
فقط یک ستاره به بارسلونا می آید

حال پس از گذشت چند ماه و کسب نتایح مثبت، مدیران بارسلونا با آرامش بیشتری به دتبال تقویت تیم هستند. نقل و انتقالات زمستانی نزدیک است و یک بار دیگر گزینه جذب کوتینیو روی میز است.

انتقالی بس دشوار که ممکن است در ژانویه به ثمر ننشیند چرا که مدیران لیورپول به مانند تابستان قصد از دست دادن بهترین بازیکن خود را ندارند. دیگر گزینه بارسلونا گریزمان است که البته یک گزینه فوری نیست و برای تابستان مدنظر قرار دارد.
طبق ادعای اسپورت، بارسلونا اگر بتواند در زمستان کوتینیو را جذب کند، عملا جذب گریزمان منتفی خواهد شد. در غیر این صورت گزینه های ارزان قیمت تری نسبت به کوتینیو که مذاکرات با آنها خوب پبش رفته، در ژانویه جذب می شوند و در تابستان نیز تلاش خواهد شد تا گریزمان نیز پیراهن آبی اناری را به تن کند.

این در حالی است که موندودپورتیوو مدعی شده است که جذب کوتینیو در زمستان هیچ منافاتی با جذب گریزمان در تابستان نخواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی بهزادی سامانی

      نیمار چه مبلغی داره از تیم با جذا بشه

    • علی بهزادی سامانی

      نباید نمیار بره تیم رئال مادرید از تیم بارسلونا رفت بخاطر توپ طلا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج