جاباما
۶۳۲۱۴۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

واکنش نصیرزاده به جذب مجتبی جباری

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد اعلام کرد فیروز کریمی هیچ درخواستی برای جذب مجتبی جباری نداشته است.

ورزش سه: فیروز کریمی سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز امروز در گفت و گویی اعلام کرده مجتبی جباری هافبک باتجربه سابق استقلال را می خواهد، حتی اگر فقط در زمین راه برود!

این ادعا در حالی از سوی کریمی مطرح شده که مدیران باشگاه گسترش فولاد در هفته های گذشته بارها اعلام کردند که مذاکره‌ای با جباری نداشته اند و جذب این بازیکن شایعه است.

حالا هم هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل گسترش فولاد حرف های قبلی درباره جباری را تکرار می کند. وی گفت: «آقای کریمی مسئول تیم درون زمین است و ما در بیرون از زمین کارهای مدیریتی را می کنیم. هنوز هیچ حرفی از سوی آقای کریمی به ما درباره جباری انتقال داده نشده و اینکه کادرفنی گسترش فولاد جباری را می خواهد، فقط در حد مصاحبه می دانیم. بر این اساس بار دیگر تاکید می کنم که جذب جباری فقط در رسانه ها مطرح شده و تاکنون نیز هیچ مذاکره ای با این بازیکن باتجربه انجام ندادیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سجاد استقلالی متعصب از دیار خوزستان

      جباری بازیکنی هست ک نسبت ب پیراهن استقلال عشق و تعصب قلبی زیادی دارد و برخلاف ایده اکثر هوادارا نظر من اینه ک تعصب داشتن یک بازیکن ب تیم محبوبش ب این معنا نیست ک ایشون یا هر کس دیگ فقط بخاطر تعصب بخواد تا اخر فوتبالش در اون تیم بماند جباری زانویش را برا استقلال داده و هرگز درخشش اون با ۷ مقدس مون آقا فرهاد از ذهن هواداران پاک نخواهد شد فوتبال ما باید قدر چنین بازیکنانی را داشته باشن,,نمونه اون تو پرسپولیس ک علی کریمی باوجود محبوبیت حتی نزد هوادارن استقلال ولی همه دیدید ک در اخر درحق کریمی چ کاراها ک نکردند ,اسطوره های ما نباید ایطور باهاشون رفتار بشه حیف و صد حیف امیدوارم ک فوتبال دوستان و اونایی ک در این عرصه مسول هستن تدبیری اتخاذ نمایند تا دیگ شاهد این بی لطفی ها در حق اسطوره هامون نباشه ,, هر کس ک بانظر من موافقه لایک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج