۶۳۲۱۹۹
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

واژگونی پژو حامل دانش‌آموز و آموزگار در یاسوج

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از واژگونی پژو ۴۰۵ در جاده "منتنگون" نزدیک به اولین تونل استان و مصدوم شدن ۷ دانش آموز و آموزگار خبر داد .

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از واژگونی پژو ۴۰۵ در جاده "منتنگون" نزدیک به اولین تونل استان و مصدوم شدن ۷ دانش آموز و آموزگار خبر داد .

جلال پوران فرد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۹ و ۲۲ دقیقه صبح امروز پنجشنبه، ۲۵ آبان ماه به وقوع پیوست، گفت: در این خودرو ۷نفر سرنشین حضور داشتند که ۶ نفر از این سرنشینان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند .

وی بیان کرد: یک نفر از مصدومان این حادثه که راننده و معلم دانش آموزان بود از انتقال و خدمات اورژانس ممانعت کرد .

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در پی اعلام این خبر یک دستگاه آمبولانس از پایگاه لوداب به محل حادثه اعزام شد .

پوران فرد تصریح کرد: اولین کد در صحنه با توجه به شلوغی، مدیریت صحنه و تریاژ را انجام داد اما به دلیل عدم وجود سطح هوشیاری و نبض یکی از مصدومان که دانش آموز ۱۲ساله ای بود CPR را شروع و درخواست بالگرد هوایی کردند .

وی ادامه داد: بالگرد اورژانس در مسیر جاده، مصدوم را از آمبولانس ۱۱۵تحویل و در زمان انتقال توسط پرسنل بالگرد، مانیتورینگ و عملیات احیاء تا بیمارستان ادامه داشت .

رئیس مرکز حوادث وفوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ۵ مصدوم دیگر این حادثه توسط آمبولانس اورژانس و یک مصدوم توسط بالگرد به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شد .

پوران فرد اضافه کرد: حال عمومی پنج مصدوم انتقال یافته توسط آمبولانس مساعد گزارش شده است اما مصدوم بالگرد با سطح هوشیاری ۳ به اورژانس بیمارستان انتقال داده شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روز پنجشنبه که تعطیله کجا میبردن بچه هارو بعد چرا ممانعت کرده عذاب وجدان داشته نه ما پدرو مادرا نه مسعولین عبرت نمیگیرن که اردو های تفریحی یا درسی رو لغو کنن هر سال چند دانش اموز باید کشته و زخمی بشن تا عبرت بگیریم برید از خانواده دانش اموزان تیز هوش اصفهان که چند ماه پیش هنگام رفتن به المپیا دچار سانحه شدن و دخترای درسخوانی که یک عمر بدون دست و پا موندن یا اونایی که زیر خروارها خاک در عنفان جوانی خوابیدن بپرسید اجازه ندید بیرون از مدرسه برن هر برنامه ای رو تو مدارس خودشون انجام بدن ممنون



      ک

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حق باشماست دوست خوبم ولی احتمالا دراین اردوها منافعی نهفته است که نصیب بعضیها میشه قطعا اینگونه است فعلا که گربه برای خدا موش نمیگیره

      • بدون نام

        اینم داخل مدرسه ازمایشگاه منفجر شده میدونید علتش چیه ؟؟اصلادرسا وچیزای که ربطی به هم ندارند .مدرک پولی .پارتی بازی وقتی کسی که طراحی دوخت خونده میره میشه معمار وواقعا یکی از اشناهای ما عقب مونده بود بعد گفتن شده تکنسین اطاق عمل دست وبجای پا عمل میکنن مهندسا خونه میسازن عطسه کنی میریزه یارو تو خونش نشسته اشنا داره و پولداره گواهینامه میاد خونش وخیلی چیزتی دیگه هیچکس سر جای خودش نیست بعد اونکه تخصص و دانشش رو داره باید بره کارگری مسافرکشی امیدوارم کشورمون به سرانجام خوبی برسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج