۶۳۲۲۴۲
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

رونمایی از «آنر ۹» در ایران

با استقبال بالای جهانی، نمایندگی رسمی آنر در ایران هم اقدام به وارد کردن این گوشی هوشمند کرده و طی مراسمی در روز ۲۳ آبان، با حضور رسانه‌ها و مطبوعات، آغاز فروش این محصول را به طور رسمی اعلام کرده است.

خبرگزاری ایسنا: با استقبال بالای جهانی، نمایندگی رسمی آنر در ایران هم اقدام به وارد کردن این گوشی هوشمند کرده و طی مراسمی در روز ۲۳ آبان، با حضور رسانه‌ها و مطبوعات، آغاز فروش این محصول را به طور رسمی اعلام کرده است.

برند honor که در زمینه عرضه گوشی‌های هوشمند با کیفیت فوق‌العاده و قیمت مناسب شهرت دارد، این بار نیز با رونمایی از گوشی جدیدش این امر را به اثبات رسانید.
رونمایی از «آنر 9» در ایران

تنها ۲۸ روز پس از معرفی آنر ۹ در کنفرانس جهانی برلین، بیش از یک میلیون از این نسخه به فروش رسید که به نوبه خود، رکوردی قابل توجه است.

بر اساس آمار به‌دست آمده از واحد بازاریابی آنر، این برند تاکنون توانسته با فعالیت اینترنتی در ۷۴ کشور دنیا، سریع‌ترین نرخ رشد را در میان برندهای آنلاین به‌دست آورد. این برند خوشنام در سال ۲۰۱۴ با فروش بیش از بیست میلیون گوشی هوشمند به سودی معادل ۲۰۴ میلیارد دلار دست یافت و جالب است بدانید این مبلغ در سال ۲۰۱۵ به دو برابر خود رسید.

گفتنی است: این شرکت در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ در صدر جدول فروش آنلاین چین قرار داشته و در روز مجردها در ۱۱ نوامبر در چین، بالاترین رکورد فروش آنلاین خود را به عنوان یک E-brand ثبت کرد.
رونمایی از «آنر 9» در ایران

نوآوری، کیفیت عالی و رابط کاربری منحصربه‌فرد از جمله ویژگی‌هایی است که باعث شده این گوشی هوشمند بتواند در بازار جهانی رقابت کرده و به این سطح از فروش دست یابد. در واقع این برند با هدف قرار دادن قشر جوان و در نظر گرفتن سلیقه مخاطبان نه تنها به دارا بودن قدرت سخت‌افزاری بالا زبانزد است، بلکه از لحاظ ظاهری و شیوه طراحی هم بسیار شیک و جذاب است. آنر، خود را جوابگوی تمامی نیازهای مخاطبین و تمامی موقعیت‌ها می‌داند و ادعا می‌کند برای هر چالشی آماده است. از سنگین‌ترین بازی‌های اندرویدی تا عکاسی فوق‌العاده‌، کیفیت بالای پخش موزیک و هر آنچه که قشر جوان می‌پسندد.

با استقبال بالای جهانی، نمایندگی رسمی آنر در ایران هم اقدام به وارد کردن این گوشی هوشمند کرده و طی مراسمی در تاریخ ۲۳ آبان، با حضور رسانه‌ها و مطبوعات، آغاز فروش این محصول را به طور رسمی اعلام کرده است.

در حال حاضر، این گوشی قرار است در رنگ‌های خاکستری یخی و آبی یاقوت کبود در بازار ایران عرضه شود.

جهت تشویق مخاطبان به خرید آنلاین، گوشی‌های با قابلیت شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه جانبی تنها به صورت آنلاین و به قیمت یک میلیون و ۹۹۹ هزار تومان در دیجی‌کالا عرضه می‌شود و گوشی دیگر آن با قابلیت چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه جانبی، به قیمت یک میلیون و ۷۹۹ هزار تومان در برندشاپ‌ها به صورت آفلاین به فروش می‌رسد.

خدمات پس از فروش و نمایندگی رسمی در ایران از دیگر نقاط قوت این برند می‌باشد که تلاش می‌کند رضایت مخاطب را به حداکثر برساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آنر یا همون هونور خودنونی واقعن گوشیه عالیه، من سال‌هاس فقط همین مدل گوشی رو میخرم و بازد بگم حرف ندارهههه، خوشحالم که مدل جدیدش اومده حالا باید پول پس‌انداز کنم بخرمششششش:)))

    • بدون نام

      ببخشید اونوقت ما باید چقدر نفت بفروشیم تا بتوانیم به اندازه یک گوشی سود داشته باشیم ، واقعا ما کجای این دنیا هستیم .....

      پاسخ ها

      • اسد

        احسنت دمت گرم اونا به فکر پیشرفت وارتباطات جهانی افتصاد جهانی ایران هم اقتصاد...

    • اسد

      بنویسید ما چا صادر می کنیم؟؟ اروپا ،ژاپن، کره، تایوان،هندو.......چه صادز می کنن بعد ما فقط حرف می زنیم وبخشنامه درست می کنیم بعد ش رانت اختلاس وبیکاری وآخرش هم گرانی.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج