۶۳۲۳۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بفتا از هیو جکمن تجلیل می کند

در حالی که آکادمی هنرهای سینما و تلویزیونی بریتانیا (بفتا) اعلام کرد از هیو جکمن تجلیل می‌کند، بازیگر استرالیایی به دنبال کشف زیبایی‌های طبیعت راهی منطقه کوهستانی آمریکا شد.

خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین دیلی نوشت: بفتا با نگاهی به زندگی هیو جکمن در قالب پروژه «یک زندگی در قالب تصاویر» از این بازیگر و هنرمند تجلیل می‌کند.

«زندگی در قالب تصاویر» بفتا یک مجموعه سابقه‌دار از مصاحبه‌هایی است که با برخی از بزرگترین استعدادهای هنری جهان انجام می‌شود و هفته پیش اعلام شده بود از کریستوفر نولان نیز به همین ترتیب تجلیل می‌شود.
بفتا از هیو جکمن تجلیل می کند

پیش از این در این سری از برنامه‌ها با کنت برانا، کیت بلانشت، وایولا دیویس، هلن میرن، آلن ریکمن، مارتین اسکورسیزی، مریل استرپ و کیت وینسلت مصاحبه شده است.

در عین حال هیو جکمن دیروز تصویری از خود را در توییتر به اشتراک گذاشت که نشان می‌داد در کوه‌های راکی است و از هشتگ زیبایی طبیعی برای جلب توجه عمومی به آن استفاده کرده بود.

بازیگری که برای ارایه تصویر ولوروین روی صفحه بزرگ در سال‌های اخیر با توجه زیادی روبه‌رو شده با به اشتراک گذاشتن یک سلفی از خودش در کلرادوی آمریکا توجه را به زیبایی‌های این منطقه جلب کرد.

در همین حال رایان رینولدز در پیامی اعلام کرد هیو جکمن برای اسکی در این منطقه به سر می‌برد. این در حالی است که پیست اسکی این منطقه تا عید شکرگزاری در آمریکا شروع به کار نمی‌کند.

اما هالیوود ریپورتر سرانجام اعلام کرد هیو جکمن برای ساخت درامی سیاسی با عنوان «پیشتاز» در این منطقه به سر می‌برد. وی قرار است در نقش سیاستمداری از کلرادو به نام گری هارت نقش‌آفرینی کند.

هارت از رهبران حزب دموکراتیک برای ریاست جمهوری در سال ۱۹۸۸ بود، اما به دلایلی مجبور به عقب نشینی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج