جاباما
۶۳۲۳۹۴
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

برخورد پلیس با قلیان سراهای غیرمجاز در تهران

رییس پلیس پایتخت گفت: به غیر از قلیان سراهایی که مجوز قانونی دارند و قوانین و مقررات را رعایت می کنند ، با قلیان سراهای غیرر مجاز برخورد می کنیم.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس پایتخت گفت: به غیر از قلیان سراهایی که مجوز قانونی دارند و قوانین و مقررات را رعایت می کنند ، با قلیان سراهای غیرر مجاز برخورد می کنیم.

سردار حسین رحیمی با اشاره به زلزله در استان کرمانشاه این مصیبت را تسلیت گفت و از تلاش های عقیدتی سیاسی پلیس تهران در جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی کارکنان تقدیر کرد.

وی از تلاش های پلیس پیشگیری و کلانتری ها در اجرای مستمر طرح های رعد تشکر کرد و بیان داشت اجرای این طرح ها موجب افتخار و عزت پلیس تهران می شود.

وی افزود: اولویت کاری در کلانتری ها انضباط و آموزش، اطلاعات محوری و اشراف به جرائم حوزه استحفاظی و عملیات محوری و کشف جرائم است و بر اثربخشی واحدهای گشتی کلانتری ها در محلات به جهت ارعاب مجرمان و آرامش شهروندان تاکید کرد.

رییس پلیس پایتخت ضمن ابراز تقدیر از تلاش هاس پلیس آگاهی اظهار داشت: شهروندان به پلیس آگاهی باور دارند و این پلیس در پایتخت قادر است پیچیده ترین جرائم را کشف کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص برخورد با قلیان سراها اعلام داشت: به غیر از قلیان سراهایی که مجوز قانونی دارند و قوانین و مقررات را رعایت می کنند با قلیان سراهای غیر مجاز برخورد می کنیم.

رحیمی تاکید کرد: با آن دسته از قلیان سراهایی نیز که تنباکوهای اعتیاد آور عرضه می کنند برخورد می شود چرا که این تنباکو ها سلامت روانی و جسمی جامعه را به مخاطره می اندازند و موجب شیوع بیماری می شوند.

وی از اجرای طرح برخورد با صنوفی که شئونات اسلامی را رعایت نمی کنند خبر داد و به هماهنگی های بسیار خوب پلیس و دادستان تهران و سایر مقامات قضایی اشاره کرد.

سردار رحیمی از تلاش های پلیس راهور در مدیریت ترافیکی شهر تهران و نیز پلیس مبارزه با مواد مخدر در کشفیات اخیر تشکر کرد و در پایان تاکید داشت قطعا این ماموریت ها موجب رضایتمندی رهبر معظم انقلاب و شهروندان می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دستتان درد نکنه بر خورد کنید طرفهای جردن سر بزنید ممنون

    • بدون نام

      چند سال پیش هم چنین بر نامه می خواست اجرا شود که نشد

    • علی

      قلین سرای مجازم مگه داریم؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج