۶۳۲۵۸۷
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

مدیریت بحران: به مناطق زلزله زده نیایید

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با بیان اینکه آب و غذا به میزان کافی در مناطق زلزله وجود دارد، از مردم خواست محموله های کمکی خود را جهت دپو برای روزهای آینده تحویل نیروهای هلال احمر دهند.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با بیان اینکه آب و غذا به میزان کافی در مناطق زلزله وجود دارد، از مردم خواست محموله های کمکی خود را جهت دپو برای روزهای آینده تحویل نیروهای هلال احمر دهند.

رضا محمودیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه هم اکنون به میزان کافی آب و اقلام خوراکی در مناطق زلزله زده موجود است، گفت: وضعیت زلزله زدگان حدود دو ماهی به همین منوال ادامه خواهد داشت و ما نیاز داریم در هفته‌های آینده نیز اقلام خوراکی آنها را تامین کنیم.

وی به سیل کمک های مردمی به سوی مناطق زلزله زده اشاره کرد و افزود: در این میان محموله‌های اقلام خوارکی بیش از همه است که با توجه به عدم نیاز آن در منطقه باید برای هفته‌های آینده دپو شود.

محمودیان تصریح کرد: هم اکنون آب و غذا به میزان کافی در مناطق زلزله زده وجود دارد و ما نیاز داریم محموله‌های خوراکی ارسالی را دپو کرده تا در هفته های آینده میان مردم زلزله زده توزیع کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه در همین راستا از مردم خواست از آوردن محموله‌های خوراکی خود به مناطق زلزله زده خودداری کرده و آنها را به نیروهای هلال احمر مستقر در سایر شهرها تحویل دهند.

محمودیان افزود: متاسفانه ارسال کمک‌ها با خودروهای شخصی به مناطق زلزله زده موجب شده ترافیک نیمه سنگینی را در محور اسلام آبادغرب-سرپل ذهاب شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: این ترافیک حادثه آفرین نیز شده و دو هموطن تبریزی فداکار که برای آوردن محموله‌ کمک‌های مردمی به کرمانشاه آمده بودند در تصادف جان خود را از دست دادند.

محمودیان افزود: علاوه بر این حوادث، وجود ترافیک در این محور کار امدادرسانی را با مشکل مواجه کرده است و بنابراین از مردم میخواهیم محموله‌های کمکی خود را به هلال احمر تحویل داده و به مناطق زلزله زده نیایند.

وی افزود: علاوه بر اینها توزیع اقلام کمکی توسط خود مردم موجب بی نظمی شده و برخی افراد مقدار زیادی اقلام کمکی دریافت کرده و برخی هنوز گرسنه هستند و کمک‌ها دستشان نرسیده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به سرمای شبانه هوا و پیش بینی بارندگی هفته آینده، نیاز اصلی مردمان مناطق زلزله زده، نایلون، لباس گرم، چراغ والور، پتو و برزنت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نازی

      مردم به هلال احمر اعتماد ندارند خود ما هم کمکهای نقدی و غیرنقدیمون به افراد امین دادیم

    • مهاجر

      اینها که میان مناطق زلزله زده کمک هاشونو میارن واسه مردم چون به دولت اعتماد ندارن شاید کمک هارو بهشون نرسونن

    • بدون نام

      مردم به هیچ کس اعتماد ندارند..و روز به روز سطح آگاهیشون بالا میره

    • شیرازی

      اگر اونایی که کمک جمع کردند و شخصا بردند اونجا با هماهنگی با مسولانی که اونجا هستند پخش میکردند شاید این اتفاقات پیش نمیومد...متاسفانه هرکسی داره سازه خودش رو میزنه وفقط به دولت وهلال احمر توهین وابراز بی اعتمادی میکنند... واقعا تاسف باره

    • بدون نام

      اگر مردم به هیچکس اعتماد ندارند پس چرا انقدر شایعات رو زود باور میکنند...اگه به کسی اعتماد ندارند پس شایعات یا هر حرفی رو هم نباید باور کنند چون اعتمادی بهشون نیست...

    • بدون نام

      آخه دولت برای چی نباید کمک هارو بهشون برسونه وقتی خودشون اعلام میکنند نیاز به کمک داریم...کاش به جای حرفهایی که تو ذهنتون نشخوار میشه و میچرخه کمی هم فکر کنید...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج