۶۳۲۵۹۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چشم امید مهاجری به بنزین سبز مقابل پرسپولیس

پدیده خراسان در شرایطی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که با مصدومیت و محرومیت ۸بازیکن خود مواجه است.

ورزش سه: پدیده خراسان در شرایطی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که با مصدومیت و محرومیت ۸بازیکن خود مواجه است.

رضا مهاجری این روزها برای بازی با پرسپولیس که سه امتیازش به واسطه از دست رفتن امتیازهای اخیر به نوعی حیاتی است تا این تیم جایگاهش را در رده چهارم تثبیت کند، با دردسر بزرگی به نام مصدوم و محروم مواجه است که به شدت دغدغه این روزهای تیم بالانشین مشهدی‌ها در لیگ‌برتر است.

جدای از مصدومیت طولانی مدت محسن یوسفی که اخیرا هم فقط با لباس شخصی تمرینات پدیده را دنبال می‌کند تا بابک حاتمی و فریبرز گرامی که به نظر می‌رسد پدیده به نبودشان عادت کرده، مصدومیت اخیر محمد حسین مرادمند و معین عباسیان که حتی توان تمرینات سبک را هم ندارند پدیده را به دردسر انداخته است؛ این موضوع سوای تمرین کردن محمدرضا خانزاده با یک دست تازه التیام یافته و یک دست در گچ قرار گرفته است.
چشم امید مهاجری به بنزین سبز مقابل پرسپولیس

در شرایطی که پزشکان پدیده در تلاش هستند تا لااقل میلاد کمندانی را برای بازی با پرسپولیس برسانند و با احتیاط وی و خانزاده را راهی تمرین کرده‌اند، سه کارته بودن امین قاسمی‌نژاد به عنوان گلزن موفق این فصل پدیده هم دردسر جدید رضا مهاجری برای این بازی خاص با پرسپولیس است.

اما روی دیگر سکه جوانانی هستند که دل سرمربی پدیده را برای بازی انگیزشی چون رویارویی با پرسپولیس قرص می‌کنند؛ رسیدن حسین مهربان که ستاره بازی با استقلال تهران بود و دیگر جوانان زیر 23سال بومی‌ای چون رضا صدری، سینا زامهران، دانیال کردستانی، محمدزاده، علی نعمتی و یا مهدی‌خوانی کرمانشاهی که نتیجه سرمایه‌گذاری پدیده بر روی جوان‌ها در عین فشار لیگ بوده و اتفاقا نتیجه‌اش را هم با درخشش در جام اخیر شهداء برابر تراکتورسازی و پارس جنوبی داده، نشان می‌دهد که دست مهاجری خالی هم نیست.
چشم امید مهاجری به بنزین سبز مقابل پرسپولیس

پدیده با تلفیقی از این بنزین‌های سبز که به نوعی آینده‌نگری مدیران این تیم محسوب می‌شوند و بازیکنان باتجربه‌ای چون اکبر صادقی، محمد قاضی، رضا ناصحی و محمدرضا خلعتبری رویاهای بزرگی برای بازی حساس هفته دارد، چراکه این سه امتیاز جدای از هر چیزی به نوعی بیمه‌کننده روحی و روانی این تیم حداقل تا پایان نیم فصل اول خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج