۶۳۲۶۷۹
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

اعتراف مرد جوان به جنایت ۴۵‌ میلیون‌ تومانی

مردی که دختری جوان را به‌خاطر طلب ٤٥‌ میلیون‌تومانی‌اش از او به قتل رسانده است، به جرم‌اش اعتراف کرد.

روزنامه شرق: مردی که دختری جوان را به‌خاطر طلب ٤٥‌ میلیون‌تومانی‌اش از او به قتل رسانده است، به جرم‌اش اعتراف کرد.
فردی روز ١٢ آبان با مراجعه به دادسرای جنایی بیان کرد دخترش ساعت ١٢ روز هشتم آبان از خانه خارج شده و پس از آن بازنگشته است. پدر این دختر در اظهاراتش اضافه کرد: «دختر ٢٧ساله‌ام به نام ویدا برای انجام امورات کاری از خانه بیرون رفت؛ تا ساعت ١٢همان روز با من در تماس تلفنی بود اما به یکباره گوشی تلفن همراهش خاموش شد و دیگر هیچ‌گونه اطلاعی از وی نداریم».
کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با آغاز تحقیقات، اطلاع پیدا کردند ویدا با یکی از دوستان خانوادگی‌اش برای بردن خودروی سواری پرایدش به تعمیرگاه قرار ملاقات دارد. در تحقیقات از خانواده ویدا مشخص شد او با یکی از دوستان خانوادگی‌شان به نام فرزاد (٤٤ساله) تماس داشته و به علت نقص خودرو پرایدش، با فرزاد برای بردن خودرو به تعمیرگاه قرار ملاقات گذاشته است.
با شناسایی «فرزاد» تحقیقات از وی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت. او پس از حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی، در اظهارات اولیه منکر هرگونه اطلاع از سرنوشت ویدا شد اما سرانجام لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت و قتل ویدا اعتراف کرد. متهم در اعترافاتش درباره انگیزه و نحوه ارتکاب جنایت به کارآگاهان گفت: «ویدا به بهانه سرمایه‌گذاری در یک پروژه اقتصادی، مبلغ ٤٥‌ میلیون‌تومان از من پول قرض کرده بود.
قرار بود این مبلغ را در کمترین زمان به من بازپس بدهد اما او هر بار بهانه‌ای می‌آورد و زمان دیگری را برای دادن بدهی‌اش اعلام می‌کرد تا اینکه این زمان به یک سال رسید. در این مدت متوجه شدم که او از افراد دیگری نیز به همین شیوه و شگرد اقدام به گرفتن پول کرده است». متهم در ادامه اعترافاتش به کارآگاهان گفت: «صبح روز حادثه با ویدا در فلکه دوم صادقیه قرار ملاقات داشتم.
شب قبل از آن زمانی که با ویدا قرار گذاشته بودم، تصمیم گرفته بودم تا به هر شکل ممکن پول خودم را از وی بگیرم و اگر موفق به این کار نشدم، ویدا را به قتل رسانم. زمانی که ویدا سوار ماشین شد به سمت جلال آل‌احمد حرکت کردم. در میانه راه درباره زمان بازپس‌گرفتن طلب خود با ویدا صحبت کردم اما او باز هم زمان دیگری را اعلام کرد. مابین صحبت‌هایش متوجه شدم قصد دارد مدتی از تهران خارج شود. به این نتیجه رسیدم که تصمیم خودم را عملی کنم. پارچه‌ای را دورگردنش انداختم و او را خفه کردم. متهم درباره محل رهاکردن جسد نیز به کارآگاهان گفت: «بی‌هدف به راه خود ادامه می‌دادم تا اینکه به شهر جدید اندیشه رسیدم.
پس از مقداری چرخیدن در داخل شهر، مکان خلوتی را در محدوه بلوار وحدت پیدا کردم؛ جسد را در آنجا رها کردم و به‌سرعت دور شدم. تا ساعت چهار بامداد در حال چرخیدن در خیابان‌های تهران بودم و نهایتا به خانه برگشتم». سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: «با اعترافات صریح متهم به ارتکاب جنایت و رهاکردن جسد در شهر اندیشه، بلافاصله هماهنگی لازم انجام و مشخص شد جسد متعلق به مقتول از سوی عوامل انتظامی در همان محل رها‌سازی کشف و به‌عنوان ناشناس به پزشکی قانونی منتقل شده است».
سرهنگ مکرم گفت: «با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد تشکیل شد و متهم با قرار بازداشت موقت برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردک دیوانه حالا به پولت رسیدی؟
      من که فکر نمیکنم علت قتل این بوده باشه چون هر آدم عاقلی میدونه که با مرگ بدهکار ضرر اصلی به خودش میرسه
      من به یکی پول قرض دادم همیشه دعاگوی سلامتیش هستم خدا شاهده چند وقت پیش همراهش رو جواب نمیداد دلم هزار راه رفت کلی براش نگران شدم در درجه اول چون دوستمه و برام مهمه و میدونم که مریض هست و واقعا چرا دروغ نگران پولم هم بودم چون مدرکی ازش نگرفتم که خیالم راحت باشه

    • بدون نام

      داستانش هیچ چیزش به هم ربط نداشت!موضوع چیز دیگه ای بوده!

    • بدون نام

      بدون نام ۱۲.۱۳ دقیقه اولا اینکه ۴۵ میلیون ممکنه راه درامد و امرار معاش برای قاتل بوده پس نمیتونه بشینه تو خونه دعاگوی گیرنده قرض باشه. دوما وقتی کسی از ادم قرض میکنه و از سر دلسوزی بهش پولی رو میدی ولی موقع برگردوندن با هزار منت و با هزار جور عجز و التماس باید پس بگیری خشمی ادمومیگیره ک همون بهتر بکشیش ک ی دنیا از وجود این ادمهای کثیف راحت شن

    • بدون نام

      بدون نام منم پولی رو که به صورت قرض دادم کم از این مقدار نیست پس نمیخواد از مقدار پول حرف بزنی دوما گیریم طرف نخواست پول رو به من پس بده منم کشتمش مثل کاری که این مرد کرده چی دستم رو میگیره بجز انگ قاتل به پیشونی خوردن و راهی زندان شدن و شاید پای چوبه دار رفتن برادر یه چیزی داریم به نام منطق که متاسفانه ایرانی ها گذاشتنش کنار و کاری به کارش ندارن اولا اگه کسی جنبه تحمل دیرکرد رو نداره پول قرض نده اگه داد راه پس گرفتنش رو بلد باشه نه اینکه بزنی طرف رو بکشی خب حالا این آقا دلش خنک شد الانم رفته آب خنک نوش جان کنه تا خدا بفریادش برسه ضمن اینکه حتی اگر بعد مدتی بیاد بیرون اون پول مرده و رفته پی کارش و با تمام این تفاسیر من باز میگم دلیل قتل نمیتونه پول باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج