جاباما
۶۳۲۷۳۶
۱۵ نظر
۵۰۰۳
۱۵ نظر
۵۰۰۳
پ

راز سر به مهر قتل زن آرایشگر

تحقیقات جنایی برای دستگیری عامل قتل زن آرایشگر که پس از آزار و اذیت به قتل رسیده بود، همچنان ادامه دارد.

خبرآنلاین: تحقیقات جنایی برای دستگیری عامل قتل زن آرایشگر که پس از آزار و اذیت به قتل رسیده بود، همچنان ادامه دارد.

در سال ۹۳گزارشی مبنی بر قتل یک زن آرایشگر در آرایشگاهش در جهرم به پلیس آگاهی این شهر گزارش شد . به دنبال اعلام این گزارش ماموران بلافاصله به همراه اکیپ بررسی صحنه جرم متشکل از کارشناسان پزشکی قانونی، بازپرس کشیک و تیم تشخیص هویت در آرایشگاه حاضر شده و جسد غرق در خون زن جوانی را که آثار اصابت جسم سخت بر روی بدنش مشهود بود مشاهده کردند.
پس از بررسی دقیق صحنه جنایت مشخص شد که این زن صاحب آرایشگاه بوده و ساعت سه بعدازظهر در حالی که تک و تنها در مغازه اش بوده فرد یا افرادی پس از ورود به آرایشگاه وی را غافلگیر کرده و پس از آزار و اذیت وی با قتل نامبرده از محل متواری شده اند.
به دنبال اعلام این گزارش پرونده ای تشکیل و تحقیقات از سوی ماموران برای شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان آغاز شد.
در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که قاتل یا قاتلان پس از رسیدن به نیت شیطانی خود ضربه ای به سر وی زده و سپس با سرقت تلفن همراه نامبرده متواری شده اند.

گفتنی است در حالی که بیش از سه سال از این ماجرا می گذرد، تحقیقات برای دستگیری عامل این جنایت همچنان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خاسر

      خیلی زحمت گشیدید،ممنون،خداقوت دلاور،
      بعد سه سال دیگه اگه عمری بود بازهم همین
      مطلب رابنویسید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من حقیقتاً از این موندم که برای چی بعضی ها زن آزاری و زن کشی میکنند، آخه این چه کاریه، بنده خدا داشته با کار و زحمت یه لطمه نون حلال میخورده آخه چیکارش داشتن، الهی جز جگر بزنن، الهی برن زیر هزارچرخ تیکه تیکه بشن نامرد های پست فطرت، رفتن یه زن زحمت کش بیچاره را کشتن قاتل های جانی، الهی مادرتون سياهپوش تون بشه انگل های بی مصرف، من از بس گریه کردم چشام آلبالویی شده، جز جيگر زده ها،

    • مهلا

      یعنی بعداز سه سال هنوز نتونستن دستگیری کنن

    • فرشید

      بعضی از این آرایشگاه های زنانه خیلی وضعیته خوبی ندارن . خانم های مشتری سالم میرن توش ولی بعدش یا از نظر اخلاقی دچار مشکل میشن میان بیرون یا معتاد میشن میان بیرون . باز تاکید میکنم بعضی هاشون که البته میشه بیشترشونو گفت .

      پاسخ ها

      • مونتلا

        واقعا که باید به شما مدال افتخار داد که به راحتی همه چی رو فهمیدی که هر کی میره آرایشگاه زنانه یا هرزه میشه یا معتاد این چه تفسیری است شما انجام میدهید وای به دل سیاهی شماها که به قول خودتان همان بعضی ها رو خراب جلوه میدهد شماها به جایی اینکه انتقاد کنید از این چند سال که چطور نفهمیدن قاتل کی بوده و کجاست و چند نفر بودن داری حق رو به قاتل میدهی و مقتول رو گناه کار جلوه میدی فکر نمیکنی شاید زن بوده و بچه داشته باشه و بابت ضرب وشتم و تجاوز ش خانواده اش دارن میسوزن واقعا که باید به امسال شماها بالید

      • بدون نام

        فرشید عزیز تو که از اسمت باید آدم روشن و آگاه و بادرایتی باشی، دهن بینی خوب نیست، این گونه زنها بجای مسافرت و تفریح به خودشون زحمت میدن ولی دوازده تا چهارده ساعت سرپا ایستادند، حیف است تهمت و افترا ببندی،اگه میخواهی آدم خوبی باشی هرگز بدی ها را تا ندیدی نگو تازه ببینی هم گناه و معصیت داره بگی، جستوگر، پرسشگر، حقیقت جو، حقیقت گو باش، اینگونه زن ها و که کار میکنند از خیلی مردها مرد ترند، من برای خودت گفتم هرکسی اگه خودش خوب و درست باشه یه فوج سرباز هم نميتوانند او را به بی راهه ببرند این را بهت بگم من خودم مرد هستم اما از زن آزاری و زن ستیزی خوشم نمياد اصلا زن و مرد چه تفاوتی بجز جنس اونها باهم دارند خداوکیلی من برای خودت گفتم، زنده باشی، بای،

      • سعید

        خسته نباشی دلاور!!!

    • بدون نام

      یعنی تو این مدت زمان حضور قاتلین یه مشتری رفت و اومد نکرده؟!یه شاگرد نداشته؟!یه همسایه دوروبر نبوده که صدای دادو بیدادش بشنوه؟!خدا لعنتشون کنه.خدا رسواشون کنه

    • بدون نام

      خوب که چی؟الان اکمدین اعلام حضور کردین ورفتین؟

    • بدون نام

      اریشگاههای زنانه بایددرقسمت ورودی درب دوربین داشته باشند،یادرب ورود قفل داشته باشه که هرکس بطورناگهانی وارد اطاق نشود وروشهای دیگری که باعث احساس ارامش برای صاحب کار ومراجعه کنندگان باشد،چون زنان به نسبت مردان از قدرت دفاعی ضعیف تری برخوردارندوبیشتر از مردان دربرخوردهای فیزیگی اسیب می بینند،اینکه فکربکنندجامعه ماامن هستش ونگرانی وجود ندارد بنظرفکر اشتباه است وبایدبه جد ازخود مراقبت و مواظبت بکنندوبه امیدقانون ،مجریان به قوانین نباشند.نگاه کنیدالان نزدیگ به سه سال اثری از قاتل نیست ونتوانستندقاتل راشناسائی بکنندو مطمئن باشیداین پرونده دردادگاه بصورت مفتوح امادرواقعیت به صورت مختومه دربایگانی دادگستری خاک می خوردوکسی پیگیراین پرونده نیست باز دم برترینها گرم که این موضوع رامطرح فرمودند.

    • جان علی

      من هم با او آقایی که نوشته بعضی از آرایشگاه ها از لحاظ اخلاقی مشکل دارند موافقم نه همه شون
      واقعیت رو باید گفت بعضی هاشون مشکل اخلاقی دارند تا نباشد چیزکی مردم نگوید چیزها از این خبرها توی شهر خیلی شنیده میشود

    • بدون نام

      فامیل ما توی آگاهی کار می کنه. خون نمی خوابه بعد از بیست سال هم باشه قاتل یا قاتلین پیدا میشن. انشاءالله. ولی بعضی مردها پست فطرتند چند سال پیش هم خواندم به یک دختر پزشک که در یک جای دورافتاده خراسان کار می کرده چند نفری به اسم بیمار میاند و تجاوز می کنند خدا لعنتشون کنه که امنیت را از بین می برند.

      پاسخ ها

      • وجیه

        بایدقبول کرد برخی خود مقصرند
        ازبرخی اریشگاه ها خبرهای خوبی درز نمی کند
        کارهای عجیب وغریب انجام می دن.
        بی جهت خانم ها حمایت نکنند ک پشیمان می شوند.منطقی باشیدلطفا.

    • بدون نام

      وجیه خانم، در این مورد، بد بودن زن ثابت نشده ولی مرد یا مردهایی که متجاوز و قاتلند خباثتشون ثابت شده

    • سهیل

      جان علی جان تو همه شغل ها فساد اخلاقی هست در ضمن در دروازه رو میشه بست دهن مردمو نمیشه بست . تو جریان باش عزیزم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج