جاباما
۶۳۲۹۷۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سونی فیلم جدید کوئنتین تارانتینو را تصاحب کرد

استودیو سونی پیکچرز موفق شد در رقابت با دو غول قدرتمند هالیوود شامل برادران وارنر و پارامونت، امتیاز پخش جدیدترین پروژه سینمایی کارگردان «پالپ فیکشن» را از آن خود کند.

آی ‌سینما: استودیو سونی پیکچرز موفق شد در رقابت با دو غول قدرتمند هالیوود شامل برادران وارنر و پارامونت، امتیاز پخش جدیدترین پروژه سینمایی کارگردان «پالپ فیکشن» را از آن خود کند.
فیلم جدید کوئنتین تارانتینو که روایتگر داستان پس‌زمینه قتل‌های چارلز منسون است یکی از داغ‌ترین پروژه‌های سینمایی بازار این روزها بوده که تام راثمن رییس استودیو سونی با تمام توان برای تصاحب امتیاز پخش داخلی و بین المللی این فیلم همچنان بدون عنوان قدم برداشته است.
سونی فیلم جدید کوئنتین تارانتینو را تصاحب کرد

به نوشته ددلاین، داستان فیلم در سال ۱۹۶۹ می گذرد و حرف و حدیث‌ها حاکی از آن است که بودجه ساخت این پروژه سینمایی در حدود ۱۰۰ میلیون دلار برآورد شده است؛ رقمی که باعث شد پیش از سه فینالیست بازار پخش، دیگر استودیوهای مایل به همکاری با تارانتینو پا پس بکشند و با توجه به عملکرد نه چندان جالب «هشت نفرت‌انگیز» فیلم آخر او در گیشه تن به چنین ریسکی ندهند. به ویژه این که از شروط اصلی تارانتینو برای عقد قرارداد، نظارت او بر تدوین نهایی فیلم بدون دخالت تهیه‌کننده است.

تارانتینو در طول سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در سینما همکاری نزدیکی با هاروی واینستین داشت. پخش تمام فیلم‌های او تا امروز بر عهده واینستین کمپانی بود. با این حال، اتهام تجاوز و سوءاستفاده جنسی علیه تهیه‌کننده سرشناس هالیوود به قطع همکاری فیلمساز پیشرو با این کمپانی در هفته‌های اخیر منجر شد. وضعیت بحرانی این استودیو مستقل و ورشکستگی احتمالی آن، تارانتینو را وادار به انتخاب تازه‌ای کرد و در این میان، سونی پیکچرز پیروز میدان شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج