۶۳۳۱۶۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شانس بزرگ شایان مقابل پدیده؛ فرصتِ اصلاح

محرومیت شجاع خلیل‌زاده مساله‌ای نبود که برانکو را برای بازی مقابل پدیده نگران کند. استفاده از زوج انصاری و حسینی در قلب خط دفاع هم اتفاق جدیدی نبود که پرسپولیسی‌ها با آن بیگانه باشند.

وب‌سایت نود: مصدومیت ماهینی معادلات ترکیب پرسپولیس مقابل پدیده را پیچیده‌تر کرد و برانکو را برای این بازی با چالش مواجه کرده است. با توجه به غیبت دو بازیکن خط دفاعی و البته مصدومیت فرشاد احمدزاده باید شاهد حضور تغییراتی در خط دفاع باشیم. یکی از این تغییرات اضافه شدن صادق محرمی است. بازیکنی که جایگاه ثابت خود را در جناح راست بدست آورده بود اما در این فصل نتوانسته مانند فصل گذشته مورد اعتماد برانکو شود.

اتفاق اصلی اما در جناح چپ خواهد بود. جایی که با توجه به احتمال حضور ربیع‌خواه در کنار کامیابی‌نیا باید منتظر شایان مصلح بود. بازیکنی که تا این‌جا نتوانسته در پرسپولیس توانایی‌هایش را ثابت کرده و در حد و اندازه ای که در فصل نقل و انتقالات سروصدا به پا کرد موثر باشد. او در لیگ برتر تنها دو بازی در ترکیب اصلی قرار گرفت و در چند بازی هم به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمد و در این مدت نتوانست در فاز هجومی گل یا پاس گلی را به نام خود ثبت کند. او همچنین در فاز دفاعی هم خیلی موفق نبود و به خصوص در بازی مقابل الهلال نقش پررنگی در باخت پرگل پرسپولیس داشت.

تنها عملکرد مثبت مصلح تا این هفته گرفتن یک پنالتی در لیگ قهرمانان آسیا بوده است. با توجه به این اتفاقات بعید به نظر می‌رسید که برانکو بخواهد خیلی زود شانس حضور در ترکیب اصلی را به او بدهد اما غیبت بازیکنان، توفیق اجباری برای مدافع جوان قرمزها بوده است. این بازی را به نوعی می‌توان آخرین فرصت مصلح برای اثبات خودش به برانکو دانست. با بازگشت احمدزاده و اضافه شدن نورالهی در شروع نیم فصل دوم حتی در شرایطی مشابه بازی با پدیده هم قرار گرفتن مصلح در ترکیب اصلی کار بسیار سختی است. دیگر شانس در آن کمترین نقش را داشته و فقط کیفیت است که می‌تواند مصلح را از شرایط فعلی خارج کند. کیفیتی که مصلح فعلا نتوانسته در حد انتظار آن را به نمایش بگذارد و بازی با پدیده، بهترین فرصت برای اثبات آن خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج