۶۳۳۲۱۸
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

این رسمش نبود آقای طاهری!

مدیرعامل پرسپولیس تیمش را در مقطعی حساس تنها گذاشت.

خبرآنلاین: مدیرعامل پرسپولیس تیمش را در مقطعی حساس تنها گذاشت.

پرسپولیس این روزها در یکی از حساس ترین مقاطع خود، مدیرعامل ندارد. در مقطعی که همه ایران بسیج شده اند تا باشگاه های آسیایی از رقابت های لیگ قهرمانان حذف نشوند، پرسپولیس بدون اینکه مدیرعاملی داشته باشد، کارهایش را پیش می برد.

همه چیز از دو هفته پیش شروع شد. علی اکبر طاهری به ناگهان گفت خداحافظ پرسپولیس و عازم کربلا شد. درست در روزهایی که پرسپولیس علاوه بر مسئله بدهی ها و حذف از لیگ قهرمانان آسیا، پرونده بلیت فروشی و درگیری با شرکت برهان مبین را هم پیش روی خود داشت. به دیگر سخن، طاهری در سخت ترین روزهای پرسپولیس طی چند سال اخیر، دست سرخ پوشان را در پوست گردو گذاشت. ناز کردن طاهری و تنها گذاشتن پرسپولیسی ها باعث شده تا پرسپولیس طی چند وقت اخیر، از لحاظ مدیریتی لطمه ببیند.

در شرایطی که دولت و به تبع آن وزارت ورزش سخت گیری ها و محدودیت های قابل توجهی را برای مدیران بازنشسته اعمال کرده است، طاهری هم به ظاهر استعفا داده و در محل کار خود حاضر نمی شود تا شرط و شروطی که برای وزارت گذاشته محقق شود. شروطی که با توجه به وضع نه چندان مساعد پرسپولیس از لحاظ مدیریتی شاید چندان اخلاقی و درست نباشد. طاهری می توانست علی رغم محدودیت ها و ممنوعیت هایی که برای او در نظر گرفته شده، با قدرت به کارش ادامه دهد تا مثل همتای استقلالی اش، هرجور شده بهانه ای برای ماندن پیدا کند.

طی سه سال اخیر طاهری در سمت مدیرعاملی پرسپولیس آزادی عمل بالایی برای اجرای برنامه هایش داشته. این مدیر توانست با استفاده از روش های خود، درآمدزایی بالایی برای پرسپولیس داشته باشد و تا حد زیادی برنامه هایش در این تیم را پیش ببرد. برنامه هایی که بدون حمایت وزارت ورزش به هیچ عنوان پیش‌برد آن ها ممکن نبود. از آوردن مربی ای مثل برانکو گرفته تا استفاده از برند پرسپولیس برای درآمدزایی.

طاهری به برکت حضور محمود گودرزی و مسعود سلطانی فر در مقام وزارت، چندان هم مورد حساب رسی وزارت ورزش قرار نگرفت و توانست با آرامش و هر طور که مایل است کارهایش را پیش ببرد.

اما حالا درست در اولین چالش جدی ای که گریبان طاهری در پرسپولیس را گرفته، این مدیر خیلی سریع از مسئولیت شانه خالی کرده و عطای پرسپولیس را به لقایش بخشیده. در مقطعی که شاید مثل گذشته در باشگاه پول وجود نداشته باشد و متدهای درآمدزایی طاهری دیگر جواب ندهد، انتظار می رفت که طاهری بماند و بجنگد اما مدیر محبوب پرسپولیسی ها تا الان که مسیر دیگری را برگزیده.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      بهتره که بره چقدر ناز میکنه فکر کرده کیه عامل اصلی راه ندادن هانی عزیز پسر مرحوم هادی نوروزی روی سکوی قهرمانی همین آقا بود برو و دیگر پشت سرتم نگاه نکن مدیر عاملی که تو سخت ترین شرایط شانه خالی میکنه همون بهتر که نباشه گرشاسبی رو عشقه

    • ahm

      امیدوارم وزارت ورزش مدیری فوتبالی و قدرتمند و دلسوز برای این تیم انتخاب کنه و در این زمینه نظرات هوادارای تیم را در نظر داشته باشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بره زودتر ادم بی اعصاب ولجباز نمیخاهیم فقط گرشاسی

    • بدون نام

      شما ها خیلی ساده هستید . بودجه پرسپولیس تموم شد دیگه پولی نمونده به بازیکن ها ،مربی، از همه مهمتر جریمه فیفا به ریزه اسپور رو بده و....... گفت الان بهترین موقعیته که از پرسپولیس بره...... در واقع وقتی همه چیز تموم شد. اگه یک کمکی برسه همه دوباره سر سفره پرسپولیس حاضر میشن.والسلام.

    • بدون نام

      البته برانکو رو آقای نژادفلاح به پرسپولیس آوردن نه طاهری،،،درمجموع بنظرم مسائل پشت پرده ای هست که ما کم وبیش ازش خبر داریم،،مخصوصا جریان اسپانسر قبلی که البته ردپای داورزنی در آن دیده میشه و....

    • م ح

      اونم با جانماز ابکشیدن سیر شد وپول مردم بدبخت که بجیب زد چرا کربلا نرود امسال مکه هم میرود

    • بدون نام

      یابیابایزیدبیعت کن .....یابرو دهتان زراعت کن .قانون این مملکت این است اقای طاهری برای صداقت یک مشت سبزی هم نمی دهند

    • NIMA

      ⏳⌛

      اگر میدانستم این همه تلاش و لطف و از خودگذشتگی به اینجا ختم میشد هیچ وقت از همان ابتدای کار و رفتن مدیرعامل باشگاه به پای این هیت مدیره نمیماندم تا از هم نپاشد

      ⏳⌛

    • بدون نام

      آقا خودمون رو به کوچه چپ نزنیم فشار و مساعل پشت پرده وجود داره ساده اندیش نباشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج