۶۳۳۳۹۴
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

کمک متخصصین پوست برای مناطق زلزله زده

متخصصین پوست کشورمان همگام با سایر گروه های امدادی و پزشکی، آغازین ساعات واقعه در مناطق زلزله زده غرب کشور حضور یافته و به هموطنان خدمت ارائه کرده اند.

خبرگزاری مهر: دکتر محمدعلی نیلفروش زاده رئیس انجمن متخصصین پوست ایران با بیان این مطلب که اتحاد و همدلی گروه های مختلف امدادی و پزشکی رمز پیشرفت خدمت رسانی به مصدومان و زلزله زدگان است، گفت: با هماهنگی انجمن متخصصین پوست ایران و شاخه این انجمن در کرمانشاه، تعدادی از همکاران متخصص پوست و مو، جهت ویزیت و ارائه خدمات پزشکی، درمانی مورد نیاز در مناطق زلزله زده حاضر شده اند.

وی با اشاره به افتتاح حساب بانکی ویژه برای هموطنان زلزله زده، گفت: در آغازین ساعات فراخوان، حدود ۲۰۰ میلیون تومان توسط ۳۰۰نفر از پزشکان متخصص پوست و اعضای انجمن جمع آوری شد که همچنان این روند ادامه دارد.

نیلفروش زاده تصریح کرد: با این کمک نقدی توسط متخصصین پوست کشور و همچنین بخشی از درآمد کنگره علمی انجمن پوست، قصد داریم همانند سال۸۲ شهر زلزله زده بم، طبق نیاز مردم و هماهنگی های لازم درمانگاه اختصاصی یا مدرسه در یکی از شهرستان های آسیب دیده کرمانشاه احداث کنیم.

رئیس انجمن متخصصین پوست ایران افزود: اکنون گروهی از متخصصین این رشته به نمایندگی از همکاران آمادگی خود را برای حضور دوره ای در مناطق زلزله زده نسبت به انجام معاینات لازم پوست و مو، جهت جلوگیری از امراض احتمالی و اپیدمی، همچنین بیماریهای پوستی فصل توصیه های لازم اعلام کرده اند.

وی در پایان تاکید کرد: اینگونه خدمات جنبه نوعدوستی داشته و هیچ عاملی جز انجام وظیفه انسانی و اخلاقی موجب چنین اتحاد و همدلی نخواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ملتی

      من یه کارمند بازنشسته ام.کمکی نقدی که من به لطف خداکردم وخدارا هزاران مرتبه هم از این بابت شاکرم،بیشتر از میانگین کمک پزشکان متخصص با درآمد های چند صد میلیون تومانی کرده اند بوده.آهااااااااای دکترای پولدار اگه چیزی از این دنیا براتون بمونه که بتونید با خودتون به اون دنیا ببرید همین چیزاست.خجالت داره.کمی دست به جیب بشید وبیشتر ببخشید.پس انداز تون همینه.

    • بدون نام

      خدا خیرتان دهد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج