جاباما
۶۳۳۴۹۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

آغاز اسکان موقت زلزله زدگان؛ به‌زودی

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر "به خادمی ملت افتخار کرده و بر عهدمان در کمک به زلزله‌زدگان پایبندیم" گفت: با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده اسکان موقت زلزله‌زدگان روستاهای غرب کشور به‌زودی آغاز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سپاه‌نیوز، سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از مناطق زلزله‌زده غرب کشور روند اقدامات امدادرسانی یگان‌های بسیج و سپاه را مورد پیگیری و ارزیابی قرار داد.

سرلشکر جعفری در نشست فرماندهان و مسئولین یگان‌ها و رده‌های سپاه با اشاره به اهمیت تمرکز تلاش‌ها و اقدامات به اولویت نیاز هموطنان زلزله‌زده اظهار کرد: بحمدالله با همت فراوان مردم و همه دستگاه‌ها و نهادها از مرحله بحران و اضطرار عبور کرده‌ایم و با تأمین نیازهای اولیه مانند خوراک و پوشاک و چادر با جدیت بایستی مراحل بعدی را با هماهنگی و هم‌افزایی سپری نماییم.

وی افزود: با توجه به تقسیم کار صورت‌پذیرفته و توافق ارتش و سپاه و سپردن امر مهم اسکان موقت زلزله‌زدگان روستاها، به قرارگاه خاتم الانبیا(ص) امیدواریم با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فرآیند ساخت و آماده‌سازی و استقرار کانکس‌های مسکونی بر حسب اسکان موقت مردم عزیز عملیاتی و با توجه به فصل سرما و بارندگی، دغدغه مردم عزیز را در این زمینه ظرف یکی دوماه آینده مرتفع سازیم.

فرمانده کل سپاه در ادامه با اشاره به عزم همه نیروها و رده‌های سپاه برای کمک به مردم زلزله‌زده از همان ساعات اولیه خاطرنشان کرد: سپاه به خادمی ملت ایران به‌ویژه هموطنان زلزله‌زده افتخار می‌کند و به‌فضل الهی همراه با همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها و سایر نیروها و به‌ویژه آحاد مردم تا بازگشت وضعیت عادی به زندگی زلزله‌زدگان کنار آن‌ها خواهد بود.

سرلشکر جعفری در پایان با بیان اینکه سپاه بر عهد خود در کمک به زلزله‌زدگان پایبند است؛ تصریح کرد: بر اساس سازماندهی و برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده و با احصای نیازمندی‌ها و اولویت‌های منطقه تحت تأثیر زلزله بین ۳۱ رده سپاه؛ و با تقسیم و همکاری قرارگاه خاتم الانبیا و سایر نیروها مورد رسیدگی قرار خواهند گرفت و به‌یاری خدا با کمک دولت و ارتش بتوان با آواربرداری زمینه‌های اسکان دائمی زلزله‌زدگان را نیز فراهم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ورزش کارا و هنر مندای عزیز خواهشا یه سری هم به روستاها وگدا ومستاجرای قرچک بزنید خیرای گرامی حتما بایدزلزله بیاد لطفا فقر وریشه کن کنید به خداشمامیتونید شهر به شهر از روستاهای قرچک شروع یاعلی بگید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج