جاباما
۶۳۳۵۱۲
۱۳ نظر
۵۰۰۷
۱۳ نظر
۵۰۰۷
پ

سفیر عربستان: ایران به ائتلاف سعودی بپیوندد!

سفیر عربستان در پاکستان به زعم واهی خود ابراز امیدواری کرد که ایران هم به کشورهای عضو ائتلاف سعودی پیوسته و تحت رهبری آل سعود به مبارزه با تروریست‌ها بپردازد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از اکسپرس نیوز ،نواف بن سعید سفیر عربستان در پاکستان اعلام کرد: فساد اقتصادی مانند سرطان است، و دولت سعودی برای مبارزه با آن از هر طریق ممکن پاکستان را حمایت خواهد کرد.

بن سعید افزود: با وجود ارتباطمان با پاکستان ما ارتباط بسیار خوبی با هند داریم و نمی‌توانیم چشم خود را به روی آنها ببنیدیم، در هند بیش از ۳۰۰ میلیون مسلمان زندگی می‌کنند.

وی مدعی شد: دلیل اصلی پیچیده شدن و طول کشیدن جنگ یمن این است که ایران به پشتیبانی عده‌ای در یمن می‌پردازد و ما اجازه نخواهیم داد به تمامیت ارضی عربستان آسیبی برسد.

سفیر عربستان در پاکستان به زعم واهی خود ابراز امیدواری کرد که ایران هم به کشورهای عضو ائتلاف سعودی پیوسته و تحت رهبری آل سعود به مبارزه با تروریست‌ها بپردازد.

او گفت: قطر کشور برادر ماست و ممکن است میان دو برادر روابط خدشه دار شده و حتی مجبور شویم آنها را مجازات کنیم! ولی در هر حال آنها برادر ما هستند.

بن سعید تصریح کرد: در خصوص مبارزه با تروریسم متاسفانه چهره پاکستان آنگونه که مطابق حقیقت است در جهان شناسانده نشده است ، اسلام آباد عزمی بسیار جدی در مبارزه با تروریسم دارد و ما از نزدیک شاهد تلاش‌های این کشور هستیم.

سفیر ریاض در اسلام آباد اضافه کرد: اگر کریدور اقتصادی مشترک چین و پاکستان باعث پیشرفت اقتصاد پاکستان شود، ما آماده هرگونه همکاری هستیم و قطعا از مسیرهایی که باعث پیشرفت پاکستان شود حمایت خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: آمریکا یک قدرت بزرگ است و فشاری که اینک بر پاکستان وارد می‌کند کاملا درست است! امیدواریم روابط آمریکا و پاکستان به زودی بهتر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این دیگه چقد بدبخته!!!

    • بدون نام

      ما به ائتلافی ملحق بشیم که عربستان رهبر اون باشه؟؟؟؟ ما از هر لحاظ به اونا برتریم و سرورشون هستیم اونا باید بیان تو این جبهه به رهبری ایران

    • بدون نام

      عربستان خودتروریست وزاده تروریست است چگونه وباچه رویی میخواهدباتروریست مبارزه یاایران رادعوت به همکاری کندچه رویی دارن اینها

    • محمد

      توکی هستی رهبری ایران شیران را داشته باشی کثافت تو خودت رهبرت صهیو نیسم است حرفهای کنده تراز دهانتان میزنید شما کلن نیم ساعت در برابر مادوام نمیارد ما مطیع امررهبریم

    • خاسر

      ...........زیادی می خوری مرتیکه عوضی،ظالم وخائن بی دین ،شماها بوی ازانسانیت نبردید.

    • محمدرضا بختیار

      جون مادرت جنس خوب زدی نه ملک سلمان برات جور کرد یا عادل الجبیر ..... مواظب خودتون باشید ....

    • بی نام

      واقعا خنده داراست که یک عده وهابی انتظاردارندایران بزرگ زیرنظرعربستان باآنان جهت کشتن بچه های بیگناه همکاری کندبنظرمن ایران بایدبه تمدن دیرینه خودبرگرددوتمامی کشورهای کوچک عربی زیرنظرحکومت بزرگ پارس ایران برگردنداین چه معنی داردیک عده جزیره های کوچک ادعای کشوروقدرت داشته باشند

    • سیدهاشمی

      بادمجون فروش خوبی میشدی،اگر میزدی توو خط بادمجون!!

    • بدون نام

      ای وهابیون کثیف شما چکاره ی این جهان هستید کشوریمن با دست خالی از پس شما برآمده یه موشک به فرودگاهتان خورده شلوارتان را خیس کردید وای به آن روزی که قهر و صبر بسیجیان ایران به سر آید آنوقت سوراخ موش به مبلغ کل نفت عربستان خواهید گرفت

    • بدون نام

      اونا ایران عامل تروریست میدونن ائتلاف شون هم بر علیه ماست بعد ایران تعارف به همکاری میکنن اونا تکلیفشون با خودشونم مشخص نیست

    • قره

      عربستان باید ازایران

      تبعییت کند

    • بدون نام

      من هزار بار بهت گفتم قرصاتو سر وقت بخور

    • بدون نام

      چرا شما اینقد غرور دارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج