جاباما
۶۳۳۵۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یزدانی: شرایط مهیا باشد به کشتی برمی‌گردم

دارنده دو مدال طلای قهرمانی کشتی جهان گفت: برای بازگشت به عرصه ملی باید منطقی و برنامه ریزی شده عمل کنم و شرایط قابل قبولی داشته باشم.

خبرگزاری مهر: رضا یزدانی با بیان اینکه دوران پایانی درمان خود بعد از عمل جراحی را پشت سر می گذارد، اظهار داشت: خوشبختانه بعد از جراحی و همچنین اقدامات درمانی و فیزیوتراپی توانستم تا حد زیادی به بازگشت به کشتی امیدوار باشم، اما هنوز برای تصمیم قطعی زود است و باید دوران درمان خود را تکمیل کنم.

وی تصریح کرد: البته مدتی است که تمرینات سبک را آغاز کردم و رفته رفته باید به حجم و فشار تمریناتم اضافه کنم. مطمئنا با توجه به همین روند می توانم به بازگشت به کشتی جدی تر فکر کنم و منطقی و برنامه ریزی شده در این خصوص تصمیم بگیرم.

یزدانی: شرایط مهیا باشد به کشتی برمی‌گردم

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو به تازگی با حضور در سالن برگزاری مسابقات فینال لیگ در کاشان از نزدیک شاهد جدال مدعیان بود و نشان داد به رغم مصدومیت، دور از کشتی نیست و همچنان برای بازگشت به دوران اوج خود لحظه شماری می کند.

رضا یزدانی اسفند ماه سال گذشته برای درمان پارگی آشیل پای راست خود در بیمارستان اسپورت کلینیک شهر کلن آلمان بستری و پای خود را به تیغ جراحان سپرد که همچنان از آن زمان تاکنون به درمان و طی دوران نقاهت مشغول است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج