جاباما
۶۳۳۶۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اعتماد به نفس قوچان نژاد پس از یک پیروزی

ملی‌پوش ایرانی هیرنوین پیروزی تیمش پس از ۶ بازی در اردویژه هلند را یک امدادرسانی خواند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت رادیو فریزلان هلند، رضا قوچان‌نژاد از پیروزی ۴ بر صفر تیمش برابر توئنته خوشحال است و می‌گوید: این پیروزی به ما برای آینده اعتماد به نفس می‌دهد.

مهاجم ایرانی تیم هیرنوین در ادامه اظهار داشت: قطعا ما چند دیدار بسیار سخت‌ را پیش‌رو داشتیم و این پیروزی نتیجه خوبی برای هیرنوین بود. فایده بسیار خوبی برای ما داشت و همانند یک امدادرسانی عمل کرد. پیش از بازی فکر نمی‌کردیم اینجا با ۴ گل پیروز شویم. حتی تعداد گل‌ها می‌توانست بیشتر شود و توانستیم بسیار پخته و حساب‌شده بازی کنیم.

قوچان‌نژاد افزود: در نیمه‌اول شاید به اندازه کافی خوب نبودیم اما تیم توئنته شرایط سختی در قبال نوع بازی ما داشت. نتیجه بسیار خوبی را کسب کردیم و حتی من هم ۲ یا ۳ شانس خوب گلزنی داشتم. حتی می‌توانستیم نیمه‌اول بازی را ۴ بر صفر به سود خود پایان ببریم.

ملی‌پوش ایرانی تیم هیرنوین در خاتمه اظهار داشت: در نیمه‌دوم نیز خوب بازی کردیم و ۲ گل در زمان مناسبی به ثمر رساندیم. تیم توئنته نیز توانی برای عکس‌العمل نداشت و این پیروزی به ما برای آینده اعتماد به نفس زیادی می‌دهد.

تیم هیرنوین با شکست توئنته پس از ۶ بازی سرانجام طعم پیروزی را چشید و با ۱۸ امتیاز در رده نهم جدول اردویژه هلند تا پایان هفته دوازدهم قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج