جاباما
۶۳۳۶۷۸
۵۰۴۶
۵۰۴۶
پ

تصاویری از مدل جدید بی ام و سری ۷ منتشر شد

تصاویر مفهومی جدید ی که از بی ام و منتشر شد، نشان می دهد که خودروهای سری ۷ این کمپانی طراحی متفاوت تری نسبت سری قبلی خود خواهند داشت، برای مثال طراحی X۷ در آینده نسبت به خودرویی که هم اکنون می شناسیم تفاوت زیادی خواهد داشت و به گفته های خود کمپانی در اکثر مدل ها نیز این طراحی پیاده سازی خواهد شد.

وب سایت زوم تک - بهنام خدابخشی: تصاویر مفهومی جدید ی که از بی ام و منتشر شد، نشان می دهد که خودروهای سری ۷ این کمپانی طراحی متفاوت تری نسبت سری قبلی خود خواهند داشت، برای مثال طراحی X۷ در آینده نسبت به خودرویی که هم اکنون می شناسیم تفاوت زیادی خواهد داشت و به گفته های خود کمپانی در اکثر مدل ها نیز این طراحی پیاده سازی خواهد شد.
تصاویری از مدل جدید بی ام و سری ۷ منتشر شد

کمپانی بی ام و هم اکنون درحال فعالیت به روی یک نمونه ی فیس لیفت از سری ۷ خود می باشد که در حال حاضر، در پیست نورنبرگ تست های نهایی خود را می گذراند. عموما در طراحی خودروهای فیس لیفت از یک سری تزفندهای طراحی استفاده می شود تا شکل ظاهری خودرو تغییراتی داشته باشد ولی اینبار گویا قضیه فرق داشته و نوع طراحی BMW به طورکلی تغییر کرده است و در مقابل خودروهایی نظیر X۷، سری ۸ و i۸ از طراحی فوق العاده ای بهره می برد.
تصاویری از مدل جدید بی ام و سری ۷ منتشر شد

قطعا مدل جدید سری ۷ کمپانی بی ام و تفاوت های بیشتری نسبت به یک خودروی فیس لیفت خواهد داشت، یعنی علاوه بر یک سری تغییرات ظاهری از لحاظ تکنولوژی و فنی نیز با سایر خودروهای سری ۷ متفاوت خواهد بود و در آینده پس از معرفی این خودرو شاهد تغییراتی که در مدل جدید اتفاق افتاده است، خواهیم بود. ایده ای که طراح مستقل این سری از خودروهای BMW داده است گویا طراحی بخش جلویی خودرو مستقیما از X۷ گرفته شده است و در قسمت پشتی طراحی چراغ های عقب از X۴ سال ۲۰۱۹ برداشته شده است.

با اینکه جلو پنجره ی این خودرو حس یک خودروی شاسی بلند را به همه منتقل می نماید ولی مدیران ارشد این کمپانی به طور رسمی اعلام کرده اند که این خودرو تنها در مدل های سدان و اسپرت معرفی خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج