۶۳۳۸۱۰
۳۲ نظر
۵۰۰۳
۳۲ نظر
۵۰۰۳
پ

حركت احمدی ‌نژادی ها، شبيه ‌منافقين است

گروهي كه ديروز زنبيل به دست گرفتند و امروز نيز بست نشستند، فردا دست به چه كاري خواهندزد؟ در راستاي اقدامات تبليغاتي طيف نزديك و حامي رييس دولت‌هاي پيشين، هفته گذشته در بحبوحه كمك رساني به زلزله‌زدگان كرمانشاه خبري منتشر شد كه حيرت بسياري را به دنبال داشت.

روزنامه قانون: گروهي كه ديروز زنبيل به دست گرفتند و امروز نيز بست نشستند، فردا دست به چه كاري خواهندزد؟ در راستاي اقدامات تبليغاتي طيف نزديك و حامي رييس دولت‌هاي پيشين، هفته گذشته در بحبوحه كمك رساني به زلزله‌زدگان كرمانشاه خبري منتشر شد كه حيرت بسياري را به دنبال داشت؛ بست نشيني، آن هم در حرم شاه‌عبدالعظيم(ع) كه سنت مشروطه خواهان بود، سال هاي سال است كه در آرشيو تاريخ خاك مي‌خورد اما گروه حامي محمود احمدي نژاد با زنده‌كردن اين سنت، سعي كردند خودشان را نيز به سوژه رسانه ها تبديل كنند.
احمدي نژاد، بي شك به غيرقابل پيش بيني بودن شناخته شده‌است اما اينكه چرا در وضعيتي كه كشور با آسيب‌هاي پس از زلزله دست به گريبان است، چنين اقدامي مي‌كنند نيز جاي تامل دارد. البته همان‌گونه كه پيش‌بيني مي شد اين بست نشيني چندان ادامه پيدا نكرد و پس از دو روز به پايان رسيد. به نظر، تنگناي سياسي بيش از حد گروه انحرافي، آن ها را به اين سمت و سو سوق داده و به بازي از پيش شكست خورده، وارد كرده‌است. برخي، فرضيه‌هايي را بيان مي‌كنند و مي‌گويند كه سفر ناگهاني احمدي‌نژاد به كرمانشاه و درگيري‌هاي حرم حضرت ‌عبد‌العظيم(ع) براي رهايي از اشتباهي بود كه مرتكب شده‌ بودند و راهي براي بازگشت نداشتند و از اين طريق سعي كردند تا خود را برهانند. اما سوالاتي كه ايجاد مي‌شود اين است كه بازي‌هاي خطرناك جريان انحراف تا به كجا ادامه پيدا خواهد كرد؟ اقداماتي از اين دست چه تاثيري بر امنيت ملي مي‌گذارد؟ آيا حاميان محمود احمدي نژاد از قبال رفتار‌هاي نامتعارف خود هدفي بيش از مطرح شدن در فضاي سياسي را دنبال مي‌كنند؟ در همين راستا به سراغ احمد كريمي اصفهاني، عضو شوراي مركزي جبهه پيروان خط امام(س) ورهبري رفتيم و نظر وي را درباره اقدامات نامتعارف ياران احمدي‌نژاد جويا شديم كه در ادامه مشروح گفت‌وگوي او را با«قانون» مي خوانيد.
علت بروز رفتارهاي اين چنيني از طيف نزديك به محمود احمدي نژاد را چه مي‌دانيد؟
به نظر مي رسد اين طيف قصد مطرح كردن خودشان را دارند. با توجه به انزوايي كه آن ها در جامعه با آن دست به گريبان هستند، احساس كردند كه با حركت خودشان، جمعيتي را با خود همراه كنند كه بنا بر دلايلي اين موضوع محقق نشد. موضوعي كه بيش از هرمساله‌اي براي آن‌ها در اولويت است، مطرح ماندن در سطح جامعه است. مطرح بودن براي آن‌ها از اهميت خاصي برخوردار بوده و هست. تقلا و تلاش آن ها در همين جهت است و تصور مي‌كردند كه با اقدامات اين‌چنيني مي‌توانند افراد ورقباي خود را كنار بزنند. متاسفانه از طرف ديگر خود بزرگ بيني نيز آن‌ها را احاطه كرده‌است.در همين راستا مي‌شنويم كه آن‌ها مي‌گويند فلاني را قبول نداريم. كسي كه چنين اظهارنظري مي‌كند خودش بايد از وزن سياسي برخوردار باشد. بنابراين به‌دنبال ايجاد وزن و جايگاه براي خودش در فضاي جامعه است.
آيا مماشات با وي باعث جسارت آن ها نشده است؟
متاسفانه رافت اسلامي در نظام باعث شده كه برخي‌ها جسور شوند و براي خود جايگاهي قايل شوند. بنده معتقدم كه مسائل بسياري پيرامون وي و اطرافيانش مطرح است كه بنابر ملاحظات و رعايت پيش آمده، آن ها به خودشان حق چنين اعمالي را مي دهند. حركت آن‌ها در راستاي مانع تراشي در جهت برخورد دستگاه قضا با تخلف‌هاي‌شان صورت گرفته‌است. در حالي كه قانون براي همه يكسان است و معتقديم قانون به طور صريح با هر شخصي كه متخلف بوده بايد برخورد كند.
نظام تا كجا با آن ها مماشات خواهدكرد ؟
نظام متاسفانه با بيشتر افرادي كه متخلف بوده‌اند، مماشات كرده‌است و همين نيز مزيد بر علت شده كه برخي از اشخاص پررو شوند. بنده معتقدم كه قانون و دستگاه قضا بايد در مقابل خلافكار بايستد. به خصوص افرادي كه چنين مي‌كنند و امنيت كشور را برهم مي‌زنند. نوع حركت احمدي‌نژادي‌ها، شباهت بسياري به رفتار گروهك‌منافقين دارد؛ اينكه كنار بايستد و اشخاص را تخريب كند و همه را زير سوال ببرد. از ابتدا نيز احمدي‌نژاد و طيف همراهش نشان دادند كه به ولايت فقيه اعتقادي ندارند و موضوع تازه اي نيست. پيش از اين مساله نيز كدهاي بسياري مشاهده شده كه بتواند گفته مرا تاييد كند. آن‌ها موضوعاتي را كه مورد احترام مردم است، هدف قرار داده‌اند. رخدادهاي اين‌چنيني، دشمنان و بيگانگان را بي‌شك شاد خواهدكرد.
اقداماتي از اين دست چه تاثير مخربي بر امنيت كشور وارد مي‌كند؟
اين نوع مسائل، جامعه را ملتهب مي‌كند و معتقديم كسي كه آرامش جامعه و مردم را برهم مي زند، باعث مشكلاتي براي نظام خواهدشد. جرم اين طيف، بسيار بزرگ است. بيشتر تخلفات، سوءاستفاده‌ها و اشتباهاتي كه صورت گرفته، مربوط به دولت نهم و دهم است. اعتقادات مردم در دولت نهم و دهم سست شد. باوجود اينكه او تصور مي‌كرد كارهاي اصلاحي انجام مي‌دهد. كسي كه در سازمان ملل آن توهم را مي‌زند و مسائلي را به‌وجود مي‌آورد، حكايت از خودبزرگ بيني وي و فريب ملت دارد و خودش نيز از اين موضوع آگاهي داشته و دارد.
چه كساني گروه حامي و پشتيبان وي را تشكيل مي دهند؟
مدتي بود كه مردم تصور مي كردند وي اصولگرا است و از قبال اين تصور، برخي از او حمايت كردند. اما امروز در بست نشيني شاه عبدالعظيم(ع) مي‌توانيد مشاهده كنيد كه هيچ گروهي از وي پشتيباني نكرد. افرادي نيز كه آن‌ها را پشتيباني كردند از روي اعتقاد به شخص احمدي‌نژاد نبود؛ بلكه افراد به خاطر امكانات و تجهيزاتي كه از آن‌ها برخوردار مي‌شوند، دورش جمع شده اند. از همين رو مي‌توان گفت افرادي كه وي را همراهي كرده‌اند از روي اعتقاد با او همراه نشده‌اند. با توجه به اتفاقات صورت گرفته معتقدم احمدي‌نژاد محلي از اعراب ندارد و تاريخ مصرفش به پايان رسيده‌است.
براي شخص محمود احمدي نژاد مي توان بازگشتي به عرصه قدرت و حتي بازگشت به جناح اصولگرا متصور شد؟

با گذشت زمان، خيانت‌هاي احمدي نژاد و هويت وي بر ملت ايران آشكار شد. بنده معتقدم كه به‌علت مشكلات متعددي كه وي دارد نه تنها از بابت قانوني بلكه از لحاظ اجتماعي نيز در بين مردم جايگاهي ندارد. بنده هيچ نوع بازگشتي از او را به صحنه قدرت متصور نيستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر احمدی نژاد که نجومی بگیر نیست

    • بدون نام

      فقط دکتر

    • بدون نام

      سلام بر محمود،شجاع

    • بدون نام

      مردم اقای احمدی نژاد را دوست دارن وحرف های شما بی اساسه،،چقدر شما به فکر شبهه افکنی هستید

      پاسخ ها

      • ایرانی

        کدام مردم ایشان را دوست دارند؟؟؟ چند درصد ملت ؟؟؟

    • بدون نام

      شمااحمدی نژادرادوست دارید نه مردم

    • بدون نام

      بای بگویم حنای شما دیگه رنگی ندارد بلکه حنای دکتر بس ار پرنگه

    • بدون نام

      مرگ بر شماها خدا رسوايشان کند منافق خودتان هستید درود بر دکتر احمدی نژاد و حامیان وفادارش

    • بدون نام

      احمدی نژاد تنها مرد مفید تاریخ ....

    • بدون نام

      چون احمدی نژاد عضو هیچ گروهی نشدبامردم اینکارومیکردن درودبه دکترمردمی باغیرت وطن وهم وطن دوست

    • انسان

      درود بر احمدی نژاد ... کاش دوباره رییس جمهور میشد میدیدین که ایرانو گلستان میکرد دکتر جان خیلی دوستت دارم طرفدارای روحانی یه عده پولداره بیدردن

      پاسخ ها

      • نیزارکاواری

        احمدی نژاد ابراهیم بت شکن درود بر محمود

      • محمد

        هر کجا هست خدایا بسلامت دارش : درود خدا بر او باد

      • حمید

        کاملا درسته همه دولت فعلی را کاخ نشینان بی خبر از خدا و درد مردم تشکیل داده اند درد مردم را درک نمیکنند چوت خودشان میلیاردر هستند دولتی که خانه اش پنج میلیارد تومان قیمتش باشه این حال تو و من را درک خواهد کرد؟؟ هرگز درک نمیکند ونخواهد کرد

      • بدون نام

        همش کلک جهت ریاست جمهوری دوره بعده

    • بدون نام

      عجب.....

    • بدون نام

      ما که دوسش داریم چون یه آدم شجاع که برعلیه ظلم و ستم مبارزه میکنه

    • بدون نام

      آنهایی که طرفدار ایشان هستن یک مشت آدم بی فکر وضد مردم وکشور هستن

    • بدون نام

      طدفداران احمدی نژاد منافق هستن

    • بدون نام

      ان شا ا... این اقا و اطرافیانش دستگیر وزندانی شن.

    • ایرانی نژاد

      شعار هر كي مرده احمدي بر ميگرده.احمدي بيا ايران لازمت داره .اللهي سالم بماني

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درودبرمردبزرگ ونترس دکتراحمدی نژاد.دکتردوستدداریم

    • بدون نام

      واقعا تو یک نفر طرفدار توی این مملکت داری که از پرطرفدارترین شخص کشور انتقاد میکنی

    • بدون نام

      درود بر احمدی نژاد مردمی بودنش انقلابی بودنش دلسوزانه برای مملکت زحمت کشیده اند شما هیچ وقت نمی توانید احمدی نژاد از جنس فقرا مستضعفان کارگران مثل ما دور کنید مگر اینکه روی جنازه من رد بشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت خدا را شکر یارانه برقرار کرد

    • بدون نام

      درود بر مرد خدا ونترس وشجاع ولعنت بر کسی که قدر دان احمدینژاد نیست احمدی نژاد ملت شما رو دوست دارند .......

    • علی

      درود بر احمدی نژاد مرد بزرگ ایرانزمین

    • کریو

      شماخود اهل تزویر ودروغ اید ن شخصیت بی نظیر ومردمی چون دکتراحمدی ن ژاد با
      باخجالت بکشید مگراز خداشرم نمی کنید.

    • م.ن

      شرف داشته باشید.احمدی نژاد رابا منافق تشبیه میکنید؟می دانیدچه میگویید؟

    • بی طرف اما عادل

      جانم فدای احمدی نژاد

    • بدون نام

      درود خدا بر تو ای تنها مرد درسکار ایران خدا پشت پناهت باشه که هست چون وصت یه گله گرگ داری زندگی میکنی فقط دکتر احمدی نژاد پیروز میدانه چون ملت با اونه

    • تبریزی

      کاش همه مثل احمدی نژاد بودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج