۶۳۳۹۱۹
۵ نظر
۵۰۱۲
۵ نظر
۵۰۱۲
پ

سفر در زمان به زودی ممکن می‌شود!

یک محقق سرشناس مدعی شده از نقطه نظر تئوری، سفر در زمان ممکن خواهد بود اما مشتاقان این رویا از شنیدن توضیحات اضافه در این زمینه، ناامید خواهند شد. بنابر ادعای این محقق، مسافران زمان تنها امکان سفر به گذشته را خواهند داشت.

وب سایت نقدستان - شهروز چرکچی: یک متخصص سرشناس در حوزه فیزیک نجومی مدعی شده به زودی سفر در زمان به واقعیت تبدیل خواهد شد.

سفر در زمان به زودی ممکن می‌شود!

به گزارش وب‌سایت Express، یک محقق سرشناس مدعی شده از نقطه نظر تئوری، سفر در زمان ممکن خواهد بود اما مشتاقان این رویا از شنیدن توضیحات اضافه در این زمینه، ناامید خواهند شد. بنابر ادعای این محقق، مسافران زمان تنها امکان سفر به گذشته را خواهند داشت.

به این منظور، محققان باید کرم‌چاله‌ای را ایجاد کنند که در آن فضا و زمان به نحوی طراحی شده‌اند که پورتال‌هایی را برای حرکت در فضا ایجاد می‌کنند.

Ethan Siegel متخصص فیزیک نجوم کالج Lewis & Clark در گفتگو با وب‌سایت فوربس مدعی شده محققان در حال کشف شرایطی هستند که ایجاد کرم چاله یادشده را ممکن خواهد ساخت. او معتقد است از نقطه‌نظر تئوری، هیچ مانعی برای ایجاد این شرایط وجود ندارد.
دست‌یابی به این کرم‌چاله زمانی ممکن خواهد شد که محققان بتوانند همتای ذرات بدون وزن یا با وزن مثبت را در جهان هستی کشف کنند.

Siegel معتقد است این ذرات با انرژی یا وزن منفی از نقطه‌نظر تئوریک، قابل شناسایی هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوشبحالتون شماها کجای دنیایین ما کجای دنیاییم ......
      هی دنیا میبینی

    • فریاد مورچه ها

      خوش دارم برگردم به نیمه های دهه پنجاه شمسی!!

    • امیر

      ایرادی ندارد بلکه خیلی هم خوب است؛ کاش می‌شد دوباره کودک می‌شدم و به محیط صمیمی و شاد خانواده‌ام باز می‌گشتم. آن زمان که سایه مرحوم پدر را بر سر داشتم و عمه گوهر با دستان زمخت کارکرده ولی همیشه مهربانش برای برادرزاده های خود کلوچه خانگی می‌پخت. یادش بخیر.

    • بدون نام

      یه چیزی برای خودش گفته تا مشهوربشه اولا سفر به زمان امکانپذیرنیست به این دلیل که زمان ازنوع ماده نیست تا درجایی قراربگیره وتوبری سراغش ولی کنش وواکنشهای سفر از نوع ماده است وعالم ماده پس از گذشت زمان دچارتغییرات میشه به این صورت که هرلحظه از زمان بریک کنش وواکنش ماده اشراف داره به این شکل که مثلا ساعت هفت ویک دقیقه وسی وهفت ثانیه وچهارده صدم ثانیه وبیست وهفت هزارم ثانیه و...... درروزسه شنبه گذشته برحرکت انگشت من برای خم شدن اشراف داشته ولحظه بعد بر شروع این خم شدن وهمینطور لحظه به لحظه بریک کنش واقع شده واگر من انگشتم را به حالت اول برگردانم زمان برگشت نمیکنه بلکه همانطور رو به جلو درحرکته یعنی تسخیر زمان برای رفت وبرگشت امکان پذیرنیست یعنی زمان مثل فیلمهای سینمایی سلولزی نیست که صدا درکنارتصویرضبط وهرموقع پخش بشه درهرصحنه ای صدای ضبط شده همون لحظه پخش بشه زمان به طرف جلوحرکت میکنه ونیروی رانش خودش رو ازلحظه گذشته میگیره وزمان باسوختن ، انرژی تبدیل شدن به لحظه بعد رو ایجاد میکنه لذا نمیشه لحظه سوخته شده رو با ماده احضار کرد ونمیشه اتفاقات هرلحظه رو با همون لحظه بازیافت کرد، این نظر من بود نظربقیه رو نمیدونم چیه

    • محمد مهدی

      عالی میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج