۶۳۴۰۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بادامکی: یک امتیاز مقابل پرسپولیس، بد نبود

مربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: با شرایطی که داشتیم، کسب یک امتیاز در بازی با پرسپولیس بد نبود.

خبرگزاری تسنیم: حسن بادامکی، مربی پدیده مشهد در نشست خبری بعد از تساوی بدون گل برابر پرسپولیس گفت: سعی کردیم با توجه به بضاعت‌مان بازی را کنترل کنیم. پرسپولیس با توجه به پتانسیل فنی بالایی که بازیکنانش دارند و شرایط جدولی این تیم، بازی برای هر تیمی را سخت می‌کند. سعی کردیم کنترل بازی دست ما باشد که فکر می‌کنم موفق بودیم و حتی موقعیت‌هایی هم در نیمه اول داشتیم.

وی اظهار داشت: آقای زرگر تا دقیقه 60 قضاوت خوبی داشت، اما پس از آن بازی از دست او خارج شد. کارت‌های اشتباهی هم به بازیکنان ما داد که برخی بازیکنان ما سه کارته شدند و این می‌تواند به تیم ما ضربه بزند. او می‌توانست بازی را مدیریت کند تا کارت بی جا به بازیکنان ما ندهد.

مربی پدیده در واکنش به این مسئله که تیمش دفاعی بازی می‌کرد و این مسئله زیبایی بازی را از بین برده بود، اظهار داشت: اصلاً به این شکل بازی نمی‌کنیم، اما نگاه کنید دروازه‌بان ما جوان بود و در سایر خطوط هم بازیکنان جوان‌تری داریم. یک بازیکن داشتیم که اولین بازی خود را در لیگ انجام می‌داد و خاصیت بازیکنان جوان این است که ناخودآگاه عقب نشینی می‌کردند، چون این سبک بازی ما نیست. برای این بازی دست ما خالی بود و حتی روی نیمکت بازیکن خاصی نداشتیم که تعویض کنیم و دست‌مان خالی بود. به همین دلیل می‌گویم که اگر بازیکن داشتیم، می‌توانستیم بهتر و با سبک مورد علاقه خودمان بازی کنیم. بازی مقابل پرسپولیس هم که سختی خودش را دارد.

بادامکی در پاسخ به این سؤال که آیا برای برد بازی می‌کردند یا نه و آیا از یک امتیاز کسب شده رضایت دارند، گفت: شرایط‌مان طوری است که همیشه به دنبال برد هستیم، حتی مقابل پرسپولیس. با این حال مقابل پرسپولیس این شرایط را نداشتیم، چون دو سه مهره اصلی ما که در بازی ما تأثیرگذار هستند، مصدوم یا محروم بودند. با این شرایط هم توانستیم خوب بازی کنیم، بازی دست ما بود و عملاً موقعیتی به پرسپولیس ندادیم. با این حال با شرایطی که ما داشتیم، همین یک امتیاز هم بد نبود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج