۶۳۴۰۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بحران قرمزها در آزادی؛ ۷ امتیاز از دست رفته

پرسپولیس در این فصل به دو تیم گل نزد که میزبان هر دو مسابقه هم ورزشگاه آزادی بود. تیم برانکو در میزبانی‌هایش فقط ۴ گل زد و در مهمانی‌هایش ۱۵ گل.

وبسایت نود: پرسپولیس برای دومین بازی در این فصل گل نزد و اتفاقا این بار هم این اتفاق در ورزشگاه آزادی تکرار شد. پرسپولیس در هفته دوازدهم مقابل پدیده قرار گرفت که بازی بدون گل با تساوی به پایان رسید. پیش از پدیده، پیکان هم توانسته بود مقابل خط حمله خطرناک پرسپولیس مقاومت کند و گلی نخورد. یعنی هر دو مرتبه‌ای که پرسپولیس در این فصل گل نزد، تیم برانکو میزبان بازی بود.

در کل پرسپولیس در دیدارهای خانگی لیگ هفدهم فقط چهار گل زده است. این تیم به فولاد دو گل زد، به سیاه‌جامگان و استقلال یک گل، به پدیده و پیکان هم که گلی نزد. یعنی ۴ گل در ۵ بازی که میانگین گل زده کمتر از یک گل در ورزشگاه آزادی را به جای گذاشته است. اما پرسپولیس بیرون از ورزشگاه آزادی، قابل مهار نیست. این تیم ۱۵ گل به حریفانش زده است. هیچ تیمی در بازی‌هایی که میزبان پرسپولیس بود، کمتر از دو گل از این تیم نخورده است. در حالی که پرسپولیس در آزادی فقط یک بار بیشتر از یک گل زد. پرسپولیس در دیداری که مهمان نفت تهران بود، سه گل به این تیم زد. در مهمانی گسترش‌فولاد و استقلال‌خوزستان هم این اتفاق را تکرار کرد و به تیم میزبان سه گل زد. در بازی با تراکتورسازی، سایپا و سپاهان هم دو گل به حریف زد.

پرسپولیس از پنج دیدار خانگی این فصل در دو بازی گل نزد. آماری که برای برانکو و تیم‌اش نگران‌کننده است. پرسپولیس از مجموع ۹ امتیازی که در این فصل از دست داد، هفت امتیاز در دیدارهای خانگی‌اش بود که از چنگ‌اش پرید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج